witam od kiedy mam ten samochód zawsze były problemy z obrotami wariowały od 0,6 do 1,2tyś obrotów czasami nawet gasł, w ten poniedziałek wymontowałem dolot i wrzuciłem oryginalną puchę problem minimalnie znikł obroty lekko falowały ale po jakiejś chwili stabilizowały się i było prawie idealnie do dnia dzisiejszego obroty kompletnie powariowały teraz auto trzyma cały czas 1,5tyś po dodaniu gazu spadają na chwilkę do 1tyś i z powrotem do 1,5tyś,kiedy auto złapie 90c i poczeka się jeszcze z 5-10min latają jak oszalałe od 1tyś-1,5tyś ciekawostką jest to iż po włączeniu klimatyzacji która jest nie nabita obroty stają na ok. 1,7tyś i nie falują.
Może ktoś z was miał już taki problem u siebie i mógł by podpowiedzieć za co się zabrać ?
wrzucam 2 filmiki dla podglądu zaistniałego problemu
tutaj jak obroty opadają po dodaniu gazu i wracają do 1,5tyś
http://w585.wrzuta.pl/film/8SN5lXpgvBC/mx3_obroty
na tym filmiku widać jak załączam a/c w od30s-do45s od1m5s-do1m10s
http://w585.wrzuta.pl/film/7jRR19nMjtC/mx3_oboty2
tu w civicu wydaję identyczny dźwięk takie łu,łu
http://w788.wrzuta.pl/film/90vm4k9mRg5/ ... ign=hs-one
Dziwnie falujące obroty ;/
Strona 1 z 1
Ja bym zaczął od sprawdzenia czy TPS jest prawidłowo ustawiony.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Zdemontuj przepustnicę, odkręć krokowca i zalej go ekstrakcyjną na noc później zabierz się za czyszczenie przepustnicy. Po złożeniu wszystkiego wyreguluj TPS-a jak to zrobić napisałem w temacie kolegi Mikala post wyżej
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości