Pasek rozrządu – ociera i piszczy
Strona 1 z 1
Witam. Od pewnego czasu w mojej maździe coś zaczęło piszczeć. Mechanik orzekł, że pompa wody więc ją wymienił, a przy okazji zmienił również pasek rozrządu. Uspokoiło się na kilka tygodni, może dłużej i znowu na nowo coś zaczęło popiskiwać w silniku. Już na własną rękę doszedłem, że nie jest to ani pompa wody, ani łożysko alternatora , ani pasek alternatora . Okazało się, że pasek rozrządu zsuwa się ok. 1-2 mm z koła zębatego i ociera o metalowe koło zabezpieczające, które znajduje się na dolnym kole zębatym. Wymieniłem napinacz – nie pomogło. Założyłem odwrotnie pasek rozrządu – na moment pomogło, jednak gdy trochę pochodził i ułożył się na kołach zębatych od nowa zaczęło go ściągać na zewnątrz o dalej ociera o metalowe zabezpieczenie i piszczy. Czy ktoś może mi podpowiedzieć co zrobić z tym fantem. Czy trzeba wymieniać koła zębate rozrządu? – Nigdzie ich nie spotkałem w sprzedaży i sądzę, że będzie problem z ich kupnem. Proszę o pomoc.
- Od: 9 mar 2012, 12:34
- Posty: 3
- Skąd: okolice Jasła Podkarpacie
- Auto: Mazda 121 DA 1,3 benzyna , rok prod. 1988 ,moc 44KW . Przebieg 170 000 km.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości