witam
jestem po wymianie uszczelki pod głowicą w moim jajeczku, uszczelke wymienial wujek który sie troochę na tym zna ale nie jest zawodowcem.
po złożeniu wszystkiego wszystko działa, silnik rozgrzewa się do normalnej temperatury i ma większa moc w porównaniu z tym było przed wymianą.
2 rzeczy którem mnie niepokoją to:
– cały czas z rury dymi na jasno dymkiem (wujek twierdzi że trzeba wyregulować zawory, 16 nigdy nie robił więc mi nie pomorze, jaki jest koszt takiej regulacji w naszych mazdach?)
– delikatnie falujące obroty ( na ssaniu jest gdzieś 1200-1400obr a jak postoi to spadły nawet do 500obr. co może być nie tak?)
czy przyczyna mogą być np: świece ? dawno nie były wymieniane
filter benzyny i powietrza wymieniony
auto mało jeżdżone ponieważ służy tylko do wożenia dziecka do szkoły
Dymi na biało
Strona 1 z 1
glowica byla oddana do fachowcow, do sprawdzenia?
na falujace obroty moze miec wplyw 1000 spraw, jak sa zbyt niskie, to podkrec je z sruba z tylu przepustnicy (wkrecic 1/4 obrotu)
na falujace obroty moze miec wplyw 1000 spraw, jak sa zbyt niskie, to podkrec je z sruba z tylu przepustnicy (wkrecic 1/4 obrotu)
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
dopisz w nawiasie model silnika bedzie łatwiej szukać jak ktoś bedzie miał taki sam problem (oczywiscie w temacie)
zauważyłem też że z rury wycieka woda(ciecz,płyn) tak było przed wymiana uszczelki i widzę ze tak jest teraz, po mocnym dodanmiu gazu mam wielka plame za autem.Wiem że muszę zkontrolować olej i płyn chlodniczy, trochę to potrwa bo mało jeżdżę Mazdą.
- Od: 6 sty 2008, 02:36
- Posty: 11
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mazda 121 DB r.1994 (B3)
wyregulowac, podniesc obroty na 800/900 srubka z tylu przepustnicy na rozgrzanym silniku, ustawic tps – wpiac sie w srodkowy kabel miernikiem, minus do masy gdziekolwiek na jalowych obrotach napiecie powinno miescic sie w zakresie 0.3 – 0.7v, pelne otwarcie przepustnicy powyzej 4,2v
procedure wykoanc w trybie testu – zmostkowany ma byc ten + gnd w kostce diagnostycznej
procedure wykoanc w trybie testu – zmostkowany ma byc ten + gnd w kostce diagnostycznej
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości