Długości półosi DB

Mazda 121 1991–1996

Postprzez franti » 1 sie 2008, 21:16

witam jestem tu nowy.i od razu potrzebuje porady
posiadam madzie 121 1.3 16v 91r.i mam taki problem-wielki problem;
byłem dzis u mechanika z powodu regularnych stuków podczas jazdy,stwierdzil on ze to wina lewej połosi bo jest za dluga i caly silnik sie podnosi podczas jazdy.2 lata wczesniej wymienialem ta sama strone(polos przeglub zewnetrzny i wewnetrzny w komplecie tyle ze uzywany)wymienialem poniewaz posypal sie przeglub wewnetrzny.mechanik twierdzi ze w tych mazda sa rozne dlugosci polosi czy to prawda?jesli tak to ile jest rodzaji tych dlugosci i jak sie mierzy te polosie ???prosze o pomoc gory dziekuje.
Ostatnio edytowano 4 sie 2008, 12:06 przez franti, łącznie edytowano 3 razy
franti
 

Postprzez kano1975 » 4 sie 2008, 10:04

franti prosze o zapoznanie sie z Regulaminem forum i poprawienie podtematu.
Dziekuje.
Karol "kano1975"
kano1975@gmail.com
gg 4260217
tlen: ka-no

>> Moja Mazda<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2007, 13:41
Posty: 81
Skąd: Krynki
Auto: Mazda 121 LX DA 1.3 1988r.

Postprzez franti » 4 sie 2008, 12:07

poprawilam,mam nadzieje że już jest dobrze i że ktoś mi pomoże.
franti
 

Postprzez Icemartin » 4 sie 2008, 18:06

:D Troszke dziwne,skoro przez 2 lata było OK.To nie należy chyba szukac przyczyny w zbyt "długiej" półosi.Wiem że w tym modelu z tym silnikiem faktycznie występują dwa modele przegubów z różną ilością zębów i dwie różne półosie.Ale zeby była zadługo – to chyba niemożliwe...
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2008, 18:35
Posty: 12
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 12 DB 1.3 1992 CanvasTop

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 2 / 121