witam jestem tu nowy.i od razu potrzebuje porady
posiadam madzie 121 1.3 16v 91r.i mam taki problem-wielki problem;
byłem dzis u mechanika z powodu regularnych stuków podczas jazdy,stwierdzil on ze to wina lewej połosi bo jest za dluga i caly silnik sie podnosi podczas jazdy.2 lata wczesniej wymienialem ta sama strone(polos przeglub zewnetrzny i wewnetrzny w komplecie tyle ze uzywany)wymienialem poniewaz posypal sie przeglub wewnetrzny.mechanik twierdzi ze w tych mazda sa rozne dlugosci polosi czy to prawda?jesli tak to ile jest rodzaji tych dlugosci i jak sie mierzy te polosie ?prosze o pomoc gory dziekuje.
Długości półosi DB
Strona 1 z 1
franti prosze o zapoznanie sie z Regulaminem forum i poprawienie podtematu.
Dziekuje.
Dziekuje.
- Od: 7 lut 2007, 13:41
- Posty: 81
- Skąd: Krynki
- Auto: Mazda 121 LX DA 1.3 1988r.
Troszke dziwne,skoro przez 2 lata było OK.To nie należy chyba szukac przyczyny w zbyt "długiej" półosi.Wiem że w tym modelu z tym silnikiem faktycznie występują dwa modele przegubów z różną ilością zębów i dwie różne półosie.Ale zeby była zadługo – to chyba niemożliwe...
- Od: 5 kwi 2008, 18:35
- Posty: 12
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda 12 DB 1.3 1992 CanvasTop
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości