Strona 1 z 1

Przewody zapłonowe NGK, czy pasuja

PostNapisane: 26 cze 2008, 12:54
przez andrzej-w
Moge tanio kupic przewody zapłonowe NGK, model RC-KA401
wg opisu pasuja do
323 * 1.3/1.6 SOHC , SILNIK B3/B6, NADWOZIE BG , ROK 89-94
323 * 1.8/1.9 SOHC , SILNIK BP , NADWOZIE BG , ROK 89-94

Demio 1.3i 16V SOHC , SILNIK B3 , NADWOZIE DW , ROK 98-

MX3 * 1.6 SOHC , SILNIK B6 , NADWOZIE EC , ROK 91-93

KIA RIO 1.3 8V , SILNIK B3 , NADWOZIE DC , ROK 2000-2005
KIA SEPHIA I 1.5/1.6 , SILNIK B6 , NADWOZIE K2 , ROK 93-98

nie ma wymienionej mazdy 121, ale jest np 323 z (chyba) takim samym silnikiem B3.. ,
wg katalogu NGK do Mazdy 121 DB dedykowane sa RC-ZE2 i nie wiem co robic :P

edit
chyba koles sie pomylil w opisie, bo znalazlem RC-KA401 w katalogu NGK i wychodzi na to, ze sa dedykowane dla KIA Mentor 1.5 ~ 1.8 (b5 i b6)

zagladjac do oferty intercars
kable NGK dla KIA Pride 1.3 16v 72KM (czyz to nie taki sam silnik jak w kaczuchach?) koszt 90zl, a dla Mazdy DB 160zl hm......

PostNapisane: 26 cze 2008, 23:12
przez koksik
sprawdzę jutro jakie są dedykowane do 121 i przy okazji podam cenę z Norauto jeśli chcesz...

PostNapisane: 30 cze 2008, 19:09
przez andrzej-w
koksik, dzieki, u smirnoffa sa za ~100zl, taniej chyba nie bedzie ;) zastanawia mnie tylko dlaczego jest tak duza roznica w cenie miedzy kablami do przeciez tych samych silnikow w pride i 121 db

PostNapisane: 15 lip 2008, 08:50
przez strOOs
Przewody sa inne – blok jest ten sam, ale glowica jest inna bo Ty masz wtrysk jednopunktowy, a 323 maja wielopunktowy.

NGK RC-ZE23 w InterCars 160zl. Ze znizkami klubowicza bylyby okolo 100zl ;)

PostNapisane: 1 wrz 2008, 14:17
przez andrzej-w
nigdzie nie ma NGK RC-ZE23, smirnoff milczy
chce kupic kabelki jedynej slusznej firmy, a dostalem juz od 2 sprzedawcow info, ze importer nie sprowadza juz tego modelu, a taki wskazuje katalog ngkntk dla 121 db.
zaproponowano mi NGK RC-ZX19 dedykowane do 323 BG, z silnikiem takim jak w 121 czyli 1.3 16v 72 KM(prawie.. tak jak kolega zauwazyl, u nas jest wtrysk jednopunktowy, tam gaznik, badz wielopunkt), w cenie 100zl, teoretycznie powinny smigac, ale jak jest w praktyce?

PostNapisane: 1 wrz 2008, 19:01
przez brii
A co kabel od zapłonu ma do wtrysku? Będą śmigać jeśli tylko będą pasować "mechanicznie" :)

PostNapisane: 8 wrz 2008, 20:56
przez elly_z
Witam tez mam problem ze znalezieniem polecanych kabli NGK do mojej mazdy 121, 1.3 1992.... wg katalogu RC-ZE23. Gdzie można je kupić? ewentualnie inne równie dobre?? i jeszcze jedno na jednym z kabli jest nawinięty przewód i owinięty taśmą izolacyjną. Dlaczego? Dodam że posiadam LPG

PostNapisane: 10 wrz 2008, 07:18
przez andrzej-w
ja jeszcze nie kupilem, ale faktycznie jest problem ze znalazeniem NGK RC-ZE23, mozna sprobowac NGK RC-ZX19, jednak osobiscie nie sprawdzalem, czy chociazby pasuja. nie kupuj firmy Janmor i JC, jak musisz szybko kupic, to kup dostepne np w InterCars Sentech. chyba, ze ktos poleci lepsze?

/edit

w firmie FOTA sa dostepne :
BOSCH 64.95 [PLN]
CHAMPION 88.21 [PLN]
KAGER 65.79 – 66.66 [PLN]
SENTECH 72.49 [PLN]

http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(wbprtp4505dpcffofnbp2c45))/Samochod3.aspx?GenArtNr=685

/edit2
sam sobie odpowiem na pytanie z tematu, NGK RC-ka401 pasuja do 121 DB

Re: Przewody zapłonowe NGK, czy pasuja

PostNapisane: 3 lip 2010, 20:53
przez kubik
Witam. Jaki jest model przewodów NGK do Madzi MX-3 1,6 16v sohc na jednym wałku??

Re: Przewody zapłonowe NGK, czy pasuja

PostNapisane: 5 lip 2010, 12:34
przez People_Hate_Me
kubik napisał(a):Witam. Jaki jest model przewodów NGK do Madzi MX-3 1,6 16v sohc na jednym wałku??

nie ten dział zapytaj o to w dziale 323/MX3 tu wiadomość zostanie skasowana.

Re: Przewody zapłonowe NGK, czy pasuja

PostNapisane: 7 lut 2012, 13:22
przez Sławek 1988
Witam wszystkich mam mały problem kuny pożarły mi przewody doszczętnie i chciałbym założyć nowe ale za bardzo nie wiem który kabel do jakiego miejsca w kopułce. Może ma ktoś jakiś schemat podłaczenia tych przewodów.