Czy mozna bezproblemowo zamontowac w 121 db wentylowane tarcze hamulcowe? Mam na mysli, czy wejda w oryginalne zaciski, bo wentylowane sa grubsze o 6mm od pelnych.
dane tech:
wentylowane:
Średnica [mm]: 235
Wysokość [mm]: 45
Typ tarczy hamulcowej: wentylowany
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 18
Minimalna grubość [mm]: 16
Ilość otworów: 4
średnica otworu centrujacego [mm]: 55
pełne:
średnica [mm]: 235
Wysokość [mm]: 45
Typ tarczy hamulcowej: pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 12
Minimalna grubość [mm]: 10
Ilość otworów: 4
średnica otworu centrujacego [mm]: 55
Co dziwne, wentyle sa sporo tansze od normalnych – w przypadku lucasow roznica w cenie to az 45zl na tarczy.
Ktos z Was zakladal takie do kaczki bez ABSu?
Wentylowane tarcze hamulcowe
Strona 1 z 1
andrzej-w napisał(a):Mam na mysli, czy wejda w oryginalne zaciski, bo wentylowane sa grubsze o 6mm od pelnych.
szczerze wątpię, tam nie ma aż takich zapasów.
bez zmiany nzaciskow nie wejda... (przerabialem)
mozna natomiast zalozyc zaciski i tarcze od 323 (BA) 1.5C -zrobil tak Kubutek, a ja poszedlem za jego przykladem, dziala na zasadzie plug&play
aczkolwiek wydaje mi sie, ze beda rowniez pasowac od 323 (BG) 1.3/1.6
w kazdym razie takie zdaje sie byly zakladane (zaciski i tarcze) do DB w automacie
mozna natomiast zalozyc zaciski i tarcze od 323 (BA) 1.5C -zrobil tak Kubutek, a ja poszedlem za jego przykladem, dziala na zasadzie plug&play
aczkolwiek wydaje mi sie, ze beda rowniez pasowac od 323 (BG) 1.3/1.6
w kazdym razie takie zdaje sie byly zakladane (zaciski i tarcze) do DB w automacie
mazda 121 DB08 1.3 16v Canvas Top laguna blue
I miejsce 1/4mili mazdamini 10-XI-2007
z madzia bylismy juz w: D CZ A I LT LV EST UA MD TMR SK
jak szalec, to szalec
I miejsce 1/4mili mazdamini 10-XI-2007
z madzia bylismy juz w: D CZ A I LT LV EST UA MD TMR SK
jak szalec, to szalec
- Od: 15 mar 2005, 14:21
- Posty: 400
- Skąd: nowa praga
- Auto: kosmetyczka
Panowie w temacie motoryzacji jestem totalnie zielony (wiec piszcie do mnie drukowanymi literami). Postanowiłem zabrać się za kaczuszkę mojej ukochanej, postanowiłem zacząć od mechaniki, potem przyjdzie czas na optykę. Troszkę rzeczy jest zrobionych, teraz hamulce.
Na przód chciałbym wrzucić jakieś tarcze wentylowane, obecnie czekam na odp z kilku sklepów internetowych.
Jeśli chodzi o tył, myślałem nad wymianą bębnów, na tarcze, (hamulce na tyle są cienkie, i muszę coś z nimi zrobić), powiedzcie mi czy to ma sens, i jak to ekonomicznie może wyglądać.
Na przód chciałbym wrzucić jakieś tarcze wentylowane, obecnie czekam na odp z kilku sklepów internetowych.
Jeśli chodzi o tył, myślałem nad wymianą bębnów, na tarcze, (hamulce na tyle są cienkie, i muszę coś z nimi zrobić), powiedzcie mi czy to ma sens, i jak to ekonomicznie może wyglądać.
W mechanice samochodowej jestem zielony, więc piszcie drukowanymi literkami
- Od: 3 wrz 2008, 21:05
- Posty: 16
- Auto: Mazda CX5 KF 2,5Pb AWD
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości