Sposób montażu kierownicy i ewentualne problemy
1, 2
witam,
po ostatnich szalenstwach na sniegu kierownica zaczela mi piszczec...
bardzo uciazliwa usterka! uh. jak ja zdjac zeby moc tam zakropic wd40???
piszecie, ze to proste, ale nie chce nic rozwalic:)
no i nie dziala mi predkosciomierz. wsiadlem rano, a on ciagle na 0km/h...
o co kaman?
pozdro
po ostatnich szalenstwach na sniegu kierownica zaczela mi piszczec...
bardzo uciazliwa usterka! uh. jak ja zdjac zeby moc tam zakropic wd40???
piszecie, ze to proste, ale nie chce nic rozwalic:)
no i nie dziala mi predkosciomierz. wsiadlem rano, a on ciagle na 0km/h...
o co kaman?
pozdro
Mateusz
- Od: 7 lut 2008, 15:18
- Posty: 146
- Skąd: Trójmiasto
- Auto: mazda mx-3 1.6 1993
yari napisał(a):a to moja kierowniczka
teraz widze, ze wycieraczki do wymiany, no i trzeba jakies nakladki na pedaly...
a te "koszulki" zdecydowanie lepiej wygladaj "na zywca"... zreszta balagan mam
kto wie co się instaluje w te miejsca gdzie są zaślepki z obu stron kierownicy?
i jeszcze na tunelu od ręcznego są trzy miejsca na wycięcie i założenie czegoś, czego? /dodam, ze mam sterowanie prawym oknem na tunelu juz/
Po prawej są tak jak u ciebie – od prawej: podgrzewanie tylnej szyby, (u mnie po środku) fabrycznie zamontowany wskaźnik kierunkowskazów w przyczepie – pytałem o to kiedyś na forum, a wystarczyło zajrzeć do książki serwisowej mazdy..., potem jest jak u ciebie regulacja położenia świateł, potem takie okrągłe – nie mam pojęcia co tam może być założone, po prawej od kierownicy – jest włącznik halogenów w zderzaku. W tunelu sterowanie szybami elektrycznymi.
Ale do czego służy takie wgłębienie pod przełącznikami po prawej nad bezpiecznikami to nie mam pojęcia – ja tam trzymam cukier, sól i pieprz na wypadek jak by mi przyszło zamieszkać w samochodzie gdzieś po drodze, a bardzo bym chciał coś posolić osłodzić albo doprawić!
- Od: 20 kwi 2006, 21:02
- Posty: 103
- Skąd: Warszawa - Mokotow
- Auto: 121 1.4i 16v & MX-5 1.6i
a to mnie zaskoczyles, myslalem, ze wlacznik halogenow powinien byc po lewej stronie kierownicy
a gdzie znajduje sie sterowanie lusterkami elektrycznymi seryjnie?
a gdzie znajduje sie sterowanie lusterkami elektrycznymi seryjnie?
mazda 121 DB08 1.3 16v Canvas Top laguna blue
I miejsce 1/4mili mazdamini 10-XI-2007
z madzia bylismy juz w: D CZ A I LT LV EST UA MD TMR SK
jak szalec, to szalec
I miejsce 1/4mili mazdamini 10-XI-2007
z madzia bylismy juz w: D CZ A I LT LV EST UA MD TMR SK
jak szalec, to szalec
- Od: 15 mar 2005, 14:21
- Posty: 400
- Skąd: nowa praga
- Auto: kosmetyczka
a widzisz... hmm nie wiem!
- Od: 20 kwi 2006, 21:02
- Posty: 103
- Skąd: Warszawa - Mokotow
- Auto: 121 1.4i 16v & MX-5 1.6i
Nic prostrzego!
Delikatnie podważasz gumę na przycisku klaskonu, po koleji z każdej strony. Potem już wystarczy tylko odkręcić śrubę na kolumnie kierownicy, i już. Mi pasował klucz ze zwykłego kompletu kluczy nasadkowych z grzechotką.
Delikatnie podważasz gumę na przycisku klaskonu, po koleji z każdej strony. Potem już wystarczy tylko odkręcić śrubę na kolumnie kierownicy, i już. Mi pasował klucz ze zwykłego kompletu kluczy nasadkowych z grzechotką.
- Od: 20 kwi 2006, 21:02
- Posty: 103
- Skąd: Warszawa - Mokotow
- Auto: 121 1.4i 16v & MX-5 1.6i
był już temat o kierownicy łączę z tamtym.
Miclosch napisał(a):Nic prostrzego!
Delikatnie podważasz gumę na przycisku klaskonu, po koleji z każdej strony. Potem już wystarczy tylko odkręcić śrubę na kolumnie kierownicy, i już. Mi pasował klucz ze zwykłego kompletu kluczy nasadkowych z grzechotką.
a jednak, można zdjąć tą zaślepkę klaksonu. w mojej Magdzie malowałem logo <MAZDA> markerem na biało. kierownica wygląda "inaczej"
przy czyszczeniu benzyną lakową "nadwyżek" markera, parę razy uruchomiłem klakson. bałem się zdjąć zaślepki żeby nie połamać jakichś zapadek. musiałem zdjąć klemę z aku.
.wolnemedia.net
- Od: 15 sie 2009, 14:03
- Posty: 700
- Skąd: gołdap
- Auto: MAGDA 121 DB 1,3 16V 91' 39kW
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości