Autko chodzi bez większych problemów. Odpala za pierwszym podejściem zawsze na benzynie. Po przegazowaniu wchodzi na lpg. Autko generalnie jeździ ok ale ma barierę 80km którą ciężko przekroczyć. Dodam, ze autko przez zimę było u kilku magików którzy mogli cos przekombinowac. Z moich obserwacji wynika, ze moze być za to odpowiedzialny przewód który wchodzi do obudowy filtra powietrza – ten po prawej stronie patrząc od przodu który w dalszej części nachodzi na metalową rurke idącą chyba do kolektora (nie jestem mechanikiem). Wygląda on jak by był od klimatyzacji i lecą z niego spaliny w stronę filtra. Przy dodawaniu gazu gumowy kawałek rurki który łączy metalową rurke i filtr powietrza mocno puchnie. Gdy ja odlacze od ubudowy to auto brzmi jak WRC ale chyba lepiej z jego przyspieszaniem i spokojnie 80 powinienem przekroczyć.
Moze ktos powiedzieć co to za rurka i do czego sluzy? I czy w dobrym kierunku podazam próbując naprawić ten problem?
Nie da sie rozpedzic powyzej 80km/h na pb i lpg.
Strona 1 z 1
fiat 126p => Ford Fiesta I => Ford Fiesta II (LPG) => Opel Vectra (LPG) => Citroen XM (PB) => VW Passat (LPG) => Volvo V40 (ON) => Mazda 626 GF (LPG). – to są pojazdy którymi jeździłem dłużej niż rok. Mogłem coś pominąć.
- Od: 4 kwi 2011, 15:06
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław/Strzelin
- Auto: Mazda 626 GF 1.8 (90km) 98r + LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości