Witam!
Mam takie oto pytanie – czy da sie bez wiekszych komplikacji zamienic silnik 1.3 na 1.25 16v w mazdzie 121 '96-97. Czy widzial w ogole ktos taki silnik na sprzedaz, a jak tak to za jakie pieniazki?
Czy jest w ogole jakas mozliwosc podniesienia mocy/momentu w silniku 1.3 8v 60 koni w miare rozsadnych pieniadzach (czyli ponizej 2.5 tys zl?)
Obiektywnie mowiac to mazda 121 jest dupnym samochodem – paliwozerny (po wszelkich regulacjach, przy umiarkowanym wciskaniu gazu w miescie w zime na polowie paku udaje mi sie 180km przejechac maxymalnie), wolniejszy od zwyklego seicento 1.1, psujacy sie (po 45 tys km do wymiany lozysko oporowe i zwalony popychacz w silniku)... Mysle o niedalekiej wymianie na jakas 323(jak mi kasy zostanie), a czy ma ktos moze jakis pomysl czy da sie cos zrobic z tym trupkiem do tego czasu?
mazda 121 1.3 na 1.25
Strona 1 z 1
Przeplywomierz chyba ok (?), a zawory byly regulowane 1 raz na przegladzie, a drugi raz ze 2 tys km temu czyli po 53tyskm, poniewaz cos sie tak popieprzylo, ze silnik chodzil jak stara pralka (jakos tak nagle, nie byl wczesniej katowany).
-
locdog
Made by Ford, wszystko wyjasnia
locdog napisał(a):Przeplywomierz chyba ok (?), a zawory byly regulowane 1 raz na przegladzie, a drugi raz ze 2 tys km temu czyli po 53tyskm, poniewaz cos sie tak popieprzylo, ze silnik chodzil jak stara pralka (jakos tak nagle, nie byl wczesniej katowany).
no właśnie, a co pisze instrukcja – co 15 000km. potem jest żal że wysiadł wałek, popychacze itd. samochód straci na mocy zawsze po włożeniu filtra powietrza filtrona (shit)
- Od: 22 lis 2003, 09:35
- Posty: 452
- Skąd: gorzów
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości