Silnik bucha ciepłem pod maską

Mazda2 2002–2007

Postprzez artisan » 7 maja 2004, 10:05

chociaz wskaźnik temperatury nic nie wskazuje ale po jeździe jak otworze maskę to az bucha gorącym , moze jestem przewrażliwiony :(
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2004, 11:38
Posty: 293
Skąd: Białystok
Auto: Została juz tylko Mazda2 1.4

Postprzez Długi » 7 maja 2004, 11:39

Musi buchać :) temperatura cieczy czasem przekracza 105 stopni C
Kolektor wydechowy może mieć temp. bliską 1000 stopni, katalizator 850 stopni, a pod maską jest mało miejsca :)
nie przemuj się
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez artisan » 7 maja 2004, 17:37

No jasne o ja nieszczesny <glupek2> przecież w zimie był zimny no to latem musi byc gorący jak powiedział pan kotłowy w Misiu, dzieki dzieki , 1000 C mówicie , hm może lepiej od przodu wogóle nie będę podchodził <głaszcze>

dzieki za objasnienia :)
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2004, 11:38
Posty: 293
Skąd: Białystok
Auto: Została juz tylko Mazda2 1.4

Postprzez 323fcreaks » 7 maja 2004, 18:01

A moja w czasie ulewnego deszczu "dymi" lub paruje – z maski oczywiscie. Niezbyt to ciekawie wyglada i tez sie zastanawiam czemu silnik tak sie nagrzewa (choc wskaznik tempertatury jest ok) az maska jest goraca.

Wyglada to tak jakby sie dymilo spod maski Madzi :( (dodam ze ten efekt wystepuje tylko w czasie deszczu)
Czerwona i tak jest najlepsza :) !!! ale przemalowałbym na czarną i dopisał GT na końcu :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 lut 2004, 00:50
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F '95

Postprzez Jaksa » 7 maja 2004, 21:02

temperatura cieczy czasem przekracza 105 stopni C
ale chyba tylko kiedy coś jest w układzie nie tak co?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Długi » 8 maja 2004, 08:41

105 stopni to normalna temp pracy, W Mażdzie 3 najszybszy bieg wentylatora załącza się przy 113 a A/C jest odłączane dopiero przy 117stopniach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez Jaksa » 8 maja 2004, 17:53

Witaj! Mazdę 3 to widziałem tylko na fotkach .... hihi! Mam do Ciebie pytanie jako dealera . Jak wiesz posiadam 626 GF 2,0 115 PS i moje pytanie jest .... mogę zamienić kompy ze 115 na 136 czy to tylko to? czy w motorze też są jakieś zmiany ? Są 2 szkoły – Koledzy z MMP mówią że w motorze też są zmiany a AZ Auto że nie , wiem że jeszcze muszę mieć od 136PS immobiliser Jak możesz sprawdzić w mądrych książkach do będę wdzięczny . Pozdrawiam!
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Długi » 8 maja 2004, 18:34

Odpowiem ale dopiero w poniedziałek :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez Jaksa » 8 maja 2004, 19:19

Ok ! Dzieki ! Bo jak mogę zamienić to zakupię chętnie od 136 PS ( Może wreszcie przestanie klekotać na niskich biegach ale to inny temat )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Globy » 8 maja 2004, 19:29

A czy w GE FS takze byloby zrobic taki numer? :)
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Jaksa » 8 maja 2004, 19:43

Pewnie tak bo motory są te same . U mnie w GF też jest FS tylko rózni się tym że ma cewki zamiast aparatu i paroma czujnikami ech... nie ma też hydrauliki tylko płytki . Oj ... ale ma przepływkę od tfu...tfu Forda hehe!
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez SANEONE » 10 maja 2004, 08:48

Chwila chwila...

czy ja dobrze rozumiem, że w mojej MX-6 2.0 taki zabieg również mógłby mieć miejsce?

he?
MX-6 – Streets will never be the same...
はやい マツダ〪
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2004, 13:35
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Auto: MX-6

Postprzez Długi » 10 maja 2004, 10:41

W hi power jest inny wałek ssący, wał korbowy (nie wiem czemu, stopień sprężani i tłoki są takie same), więc sama wymiana PM da chyba niewiele
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez Jaksa » 10 maja 2004, 18:42

No....i już po temacie hehe! Dzięki Długi ! Pozdrawiam!
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 2 / 121