Dziś parę razy podczas jazdy w okolicach prawego koła pojawiły się świsty. Ich częstotliwość rosła z obrotami silnika, wiec to pewnie coś napędzanego paskiem. Pomyślałem ze to może pompa wody. Czy może jeszcze coś "ciekawego" się znajduje w tamtej okolicy i mogłoby świerczeć?
Poza tym czasami po wyłączeniu silnika słychać jak się płyn przemieszcza.
Mam też od czasu zakupu niski poziom płynu, ale auto tylko raz się grzało w korku przy upale (włączał się wentylator), więc uzupełniłem (cały litr wszedł!) i w sumie jakbym za dużo wlał bo raz podczas jazdy poczułem smród płynu i na dzień dzisiejszy znów jest go mało, no ale się nie grzeje..
Jakieś pomysły?
DY diesel. Bulgoce po wyłączeniu – układ chłodzenia?
Strona 1 z 1
Witam!. Polecam sprawdzić czy w czasie pracy silnika nie wytwarza się ciśnienie w układzie chłodzenia. W tym celu odkręć korek wlewu płynu i przytkaj go dłonią-oczywiście po uruchomieniu silnika zimnego. Gdyby tak było to świadczyło by o tym, że do układu chłodzenia przedostaje się ciśnienie z cylindrów. Należy sprawdzić też stan i jakość oleju w misce olejowej ,jak wygląda miarka po wyjęciu, jak wygląda korek wlewu oleju?. Brązowa maż na miarce,na korku będzie świadczyła o tym,że jest poważna awaria silnika- czego nie życzę. Pozdr.
- Od: 11 lis 2014, 12:45
- Posty: 25
- Auto: Mazda 2 DY, 1,25 B, 2004r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości