Brak klaksonu – demontaż poduszki kierowcy

Mazda2 2002–2007

Postprzez epawel » 12 kwi 2014, 18:42

Czy ktoś mógł by mi pomóc?
Nie działa mi klakson. Sprawdziłem (wymontowałem) sam klakson i poza autem działa, więc brak dopływu prądu. Jak sprawdzić styki pod poduszką powietrzną? Jak ją wyciągnąć? Chyba, że jest jakiś ukryty bezpiecznik od klaksonu, o którym nie wiem, bo w książce pod żadnym bezpiecznikiem nie ma uwzględnionego klaksonu. <glupek2>
Początkujący
 
Od: 12 kwi 2014, 18:33
Posty: 8
Auto: MAZDA 2 1,25 2005

Postprzez Wojtek » 13 kwi 2014, 00:12

Czy światła stopu masz?
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez epawel » 13 kwi 2014, 18:02

Wszystko inne działa
Początkujący
 
Od: 12 kwi 2014, 18:33
Posty: 8
Auto: MAZDA 2 1,25 2005

Postprzez Wojtek » 13 kwi 2014, 20:02

epawel napisał(a):Jak sprawdzić styki pod poduszką powietrzną? Jak ją wyciągnąć?

No to zaczynamy:

Zanim zaczniesz coś robić... odłącz aku...

1. Usiądź w fotelu kierowcy.
2. Nachyl się do przodu i zerknij "od tyłu" na kierownicę.
3. Powinny być tam dwie zaślepki okrągłe po jednej na stronę.
4. Zdejmij je. Pod nimi zobaczysz śruby...
5. NIe pamiętam jakie śruby tam są... chyba dziesiątki <co?> ... Weź klucz nasadowy i wykręć je
6. Teraz ostrożnie chwyć poduszkę kierowcy i wyjmij ją...
7. Masz wszystko na dłoni...

Prośba do ciebie... Jak będziesz się dobierać do styków, to czy możesz porobić zdjęcia, aby uzupełnić ten opis?
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez epawel » 14 kwi 2014, 17:05

Jak się będe dobierał :) do poduszki to zrobie fotki ale nie wiem czy dam rade w tym tygodniu ale i tak dzięki jak coś będe miał to od razu wkleje
Początkujący
 
Od: 12 kwi 2014, 18:33
Posty: 8
Auto: MAZDA 2 1,25 2005

Postprzez Wojtek » 14 kwi 2014, 17:38

czekamy :)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez epawel » 17 kwi 2014, 16:48

Jeszcze nie patrzyłem <nie>
Początkujący
 
Od: 12 kwi 2014, 18:33
Posty: 8
Auto: MAZDA 2 1,25 2005

Postprzez epawel » 3 maja 2014, 13:02

Wyciągnąłem poduszkę ale nie porobiłem zdjęć przepraszam <nie powiem> posprawdzałem styki no i jest problem bo nic się na stylach nie dzieje czyli jest problem gdzieś dalej albo na zwijaczu albo którejś kostce albo na przekaźniku przydałby mi się schemat instalacji tylko na internecie nic nie ma masakra wcześniej miałem audi i wszystko co chciałem to bez problemu znalazłem <oczy>
Początkujący
 
Od: 12 kwi 2014, 18:33
Posty: 8
Auto: MAZDA 2 1,25 2005

Postprzez Wojtek » 3 maja 2014, 14:26

Czyli bez miernika nie da rady...
Możesz sprawdzić przejście w kablach od klaksonu do przekaźnika... jeżeli nie ma przejścia, to trzeba się cofnąć do kolumny kierowniczej...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez epawel » 4 maja 2014, 16:23

Tylko że do klaksonu dochodzi tylko jeden kabel a nie wiem który to będzie przekażnik bo znalazłem kilka za schowkiem po stronie pasażera i nic więcej.Chciałem lecieć po koleji po kablach od samej kierownicy ale od styków w kierownicy do kostki wchodzą dwa kable od klaksonu plus jakieś trzy inne przewody ale z drugiej strony kostki wychodzą z zupełnie innych kolorach no i stanąłem w miejscu
Początkujący
 
Od: 12 kwi 2014, 18:33
Posty: 8
Auto: MAZDA 2 1,25 2005

Postprzez Wojtek » 4 maja 2014, 19:49

Kup sobie miernik uniwersalny... W tej sytuacji potrzebujesz Ohmomierz... Ostatecznie możesz użyć urzadzenie do szukania kabli...

Odłącz akumulator i szukaj przejścia pomiedzy kladsonem i puszką przekaźników...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez epawel » 10 cze 2014, 19:20

Witam ponownie nie szukałem co się dzieje z tym klaksonem ale przez przypadek odkryłem że gdy zrobię jakieś pół obrotu kierownicą w prawą stronę to klakson trąbi spróbowałem również w lewą stronę ale nic nie usłyszałem więc według mnie taśma zwijak jest do wymiany.też tak myślicie
Początkujący
 
Od: 12 kwi 2014, 18:33
Posty: 8
Auto: MAZDA 2 1,25 2005

Postprzez Wojtek » 10 cze 2014, 22:26

tak... jak raz jest, a raz nie ma, to taśma... :)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez epawel » 11 cze 2014, 19:02

No to teraz muszę coś znaleźć myślę że z używki a może zna ktoś jakiś szrot z częściami do madzi w krakowie
Początkujący
 
Od: 12 kwi 2014, 18:33
Posty: 8
Auto: MAZDA 2 1,25 2005

Postprzez Bobslej » 11 lut 2015, 21:34

A powiedzcie Panowie gdzie jest przekaźnik od klaksonu bo mi też nie działa ?
Początkujący
 
Od: 16 mar 2013, 09:25
Posty: 5
Auto: Mazda 6 2.0 147KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Moderator

Moderatorzy 2 / 121