Czy ktoś mógł by mi pomóc?
Nie działa mi klakson. Sprawdziłem (wymontowałem) sam klakson i poza autem działa, więc brak dopływu prądu. Jak sprawdzić styki pod poduszką powietrzną? Jak ją wyciągnąć? Chyba, że jest jakiś ukryty bezpiecznik od klaksonu, o którym nie wiem, bo w książce pod żadnym bezpiecznikiem nie ma uwzględnionego klaksonu.
Brak klaksonu – demontaż poduszki kierowcy
Strona 1 z 1
epawel napisał(a):Jak sprawdzić styki pod poduszką powietrzną? Jak ją wyciągnąć?
No to zaczynamy:
Zanim zaczniesz coś robić... odłącz aku...
1. Usiądź w fotelu kierowcy.
2. Nachyl się do przodu i zerknij "od tyłu" na kierownicę.
3. Powinny być tam dwie zaślepki okrągłe po jednej na stronę.
4. Zdejmij je. Pod nimi zobaczysz śruby...
5. NIe pamiętam jakie śruby tam są... chyba dziesiątki ... Weź klucz nasadowy i wykręć je
6. Teraz ostrożnie chwyć poduszkę kierowcy i wyjmij ją...
7. Masz wszystko na dłoni...
Prośba do ciebie... Jak będziesz się dobierać do styków, to czy możesz porobić zdjęcia, aby uzupełnić ten opis?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wyciągnąłem poduszkę ale nie porobiłem zdjęć przepraszam posprawdzałem styki no i jest problem bo nic się na stylach nie dzieje czyli jest problem gdzieś dalej albo na zwijaczu albo którejś kostce albo na przekaźniku przydałby mi się schemat instalacji tylko na internecie nic nie ma masakra wcześniej miałem audi i wszystko co chciałem to bez problemu znalazłem
- Od: 12 kwi 2014, 18:33
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 2 1,25 2005
Czyli bez miernika nie da rady...
Możesz sprawdzić przejście w kablach od klaksonu do przekaźnika... jeżeli nie ma przejścia, to trzeba się cofnąć do kolumny kierowniczej...
Możesz sprawdzić przejście w kablach od klaksonu do przekaźnika... jeżeli nie ma przejścia, to trzeba się cofnąć do kolumny kierowniczej...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Tylko że do klaksonu dochodzi tylko jeden kabel a nie wiem który to będzie przekażnik bo znalazłem kilka za schowkiem po stronie pasażera i nic więcej.Chciałem lecieć po koleji po kablach od samej kierownicy ale od styków w kierownicy do kostki wchodzą dwa kable od klaksonu plus jakieś trzy inne przewody ale z drugiej strony kostki wychodzą z zupełnie innych kolorach no i stanąłem w miejscu
- Od: 12 kwi 2014, 18:33
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 2 1,25 2005
Kup sobie miernik uniwersalny... W tej sytuacji potrzebujesz Ohmomierz... Ostatecznie możesz użyć urzadzenie do szukania kabli...
Odłącz akumulator i szukaj przejścia pomiedzy kladsonem i puszką przekaźników...
Odłącz akumulator i szukaj przejścia pomiedzy kladsonem i puszką przekaźników...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam ponownie nie szukałem co się dzieje z tym klaksonem ale przez przypadek odkryłem że gdy zrobię jakieś pół obrotu kierownicą w prawą stronę to klakson trąbi spróbowałem również w lewą stronę ale nic nie usłyszałem więc według mnie taśma zwijak jest do wymiany.też tak myślicie
- Od: 12 kwi 2014, 18:33
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 2 1,25 2005
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości