No dobra, ja mam taki problem. Miałem wczoraj i dziś.
Akumulator naładowany, rozrusznik sprawny, paliwo Lotos diesel Dynamic + Skydd.
No i przekręcam kluczyk, czekam na 'cyk' pompy paliwa, czekam aż zniknie kontrolka świec żarowych i odpalam... kręci trzy-cztery razy i koniec, jakby zasilanie odcinało od rozrusznika. Kontrolki nie przygasają, nic nie 'kracze' (jakby bendiks wywalało). Po takiej akcji, tylko włącza się kontrolka świec żarowych (jakby się jeszcze raz nagrzewały). I tak, dosłownie dziesięć razy próbowałem ostatnio. Dlaczego ten [tiiit] rozrusznik nie kręci, tylko przestaje mimo, że kluczyk jest przekręcony?
Ciepły silnik – odpala od dwóch 'zakręceń' (nawet jednego), więc problem nie do odtworzenia u speca, chyba, że samochód zostawię na noc.
Czasem w przewodach przy ręcznej pompce widzę bąbelki powietrza, czy to może być przyczyną?
M2 1.4 2004 problem z rozrusznikiem krótko kręci
Strona 1 z 1
Cześć,
prawie doszedłem. U mnie problemem są nieszczelne powroty paliwa z wtrysków. Uszczelki wymieniłem, nie pomogło, cieknie dalej. Będę wymieniał cały komplet:
http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Przewody ... -FORD/1540
Zobacz, czy Ci nie [tiiit] gdzieś paliwo, czy nie masz mokro przy wtryskach, to albo przewody, albo uszczelki pod wtryskami.
prawie doszedłem. U mnie problemem są nieszczelne powroty paliwa z wtrysków. Uszczelki wymieniłem, nie pomogło, cieknie dalej. Będę wymieniał cały komplet:
http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Przewody ... -FORD/1540
Zobacz, czy Ci nie [tiiit] gdzieś paliwo, czy nie masz mokro przy wtryskach, to albo przewody, albo uszczelki pod wtryskami.
- Od: 23 wrz 2008, 11:15
- Posty: 17
- Auto: Mazda 2, 1.4CiTD, 2004
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości