Strona 9 z 13

Re: Jakie są wady naszych Mazd?

PostNapisane: 12 lut 2012, 12:38
przez Waterlive
yy jak to nie masz obiegu zamkniętego?
ja mam guzik na pokrętle od regulacji temperatury, nawet jest lampka sygnalizacyjna

PostNapisane: 12 lut 2012, 13:49
przez Corr
Haha, ok teraz to sprawdziłem dokładnie i rzeczywiście jest...
po prostu wczoraj jadąc za starym autobusem na szybko zerknąłem i nie widziałem osobnego guzika a pokrętłu od temp sie nie przyglądałem i tak wolałem wyprzedzić <diabełek>
Mazda 1 – 0 niezbyt spostrzegawczy użytkownik :D

Re: Jakie są wady naszych Mazd?

PostNapisane: 12 lut 2012, 14:47
przez januszek1
Ja tez niedawno dopiero odnalazłem zegarek w radiu.Jest tam opcja wyłaczania zegarka i tak miałem ustawione.Ponieważ termometru nie mam to sobie założe a komuterek od spalania nie musi być wole zeby autko mniej paliło.Jeszcze nie mam rozeznania z tympoziomem w baku ale ogólnie ostatnio zatankowałem pod korek i jeździłem tylko po mieście na krótkich odcinkach.Na liczniku ledwie 140 km przejechanych a zostały tylko 4 kreseczki czyli teoretycznie pół baku <płacze>
Aha i te liście w kanałach wentylacyjnych.

Re: Jakie są wady naszych Mazd?

PostNapisane: 13 lut 2012, 18:47
przez januszek1
Z biuletynów ASO usterki lub rozwiazywanie problemów Mazdy 2 – model 2011r

2011 Mazda 2 L4-1.5L Recall and Technical Service Bulletin Titles


TSB Number & Issue Date TSB Title
0200111 APR 11 Suspension – Creak/Squeak From Rear On Bumps
0101511 APR 11 Cooling System – MIL ON/DTC P0128 Set
0800311 MAR 11 Restraints – Passenger Air Bag Deactivation Lamp ON
0500211 FEB 11 A/T – Correct Fluid Applications
0900511 FEB 11 Lighting – Excessive Water/Condensation In Headlamps
0100311 JAN 11 Electrical – Battery Maintenance
0905710 DEC 10 Lighting – Condensation In Front/Rear Lamps
0905310 DEC 10 Audio System – No Sound Output When Cold
0905410 DEC 10 Body – Paint Damage Repair Guide
0105410 DEC 10 Electrical – Battery Testing Procedures
0905110 NOV 10 Body – Liftgate Won't Open/Close Properly
0904810 NOV 10 Interior – Rattle From Door Panel(s) With High Audio Vol
0904510 OCT 10 Restraints – Front Seat Belt Adjuster Rattles
0501210 SEP 10 A/T – Cooler/Line Flushing Procedure
0904110 AUG 10 Keyless Entry – Transmitter Battery Replacement Cautions
MTIP-08-03-1 MAR 08 A/C – Poor Blower Motor Performance

PostNapisane: 15 lut 2012, 16:02
przez People_Hate_Me
do opini przenoszę

PostNapisane: 15 lut 2012, 23:02
przez tatvan
Witam
Zamierzam zakupic Mazdę 2 (w nowej juz budzie) z silnikiem 1,4 diesel. Czy ktos mógłby mi podac kod silnika jaki jest, a raczej był w nich montowany? Chciałem troche o nich poczytac, ale bez kodu silnika niewiele mozna znaleźć, czy to prawda, że silnik jest takim sam jak w nowych fiestach? Czy w Fordach ma takie samo oznaczenie?

Re: Mazda 2 DE 2007 – opinie

PostNapisane: 15 lut 2012, 23:19
przez Waterlive
nie zman sie się na tym sprawdź w wiki

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Demio
1.4L MZ-CD 2007- 1,399 cc (1 L; 85 cu in) I4 turbo (Y4)

Gdzie trzymacie gaśnicę?

PostNapisane: 18 mar 2012, 21:35
przez januszek1
W kabinie mało miejsca to dałem do bagaznika w tą lewa wnękę, na razie przykleiłem plastrem do plastikowej części bagaznika ale kupiłem już w castoramie plaster na rzepa i będzie git.

Ile macie pilotów fabrycznych?

PostNapisane: 18 mar 2012, 21:45
przez januszek1
Ja kupiłem auto od 1 właściciela z polskiego salonu z 1 pilotem scyzorykiem i drugim normalnym kluczykiem. W modelu 2008 rok jest to standard takze w W Brytanii bo sprawdziłem na angielskim forum. Czy dorabiał ktoś zapasowego pilota? Albo ile kosztuje dorobienie , może nie byc orginał?

PostNapisane: 18 mar 2012, 22:51
przez Corr
Jak odebrałem z salonu, to była zamontowana przed fotelem pasażera ale to kiepskie miejsce bo komuś niskiemu przeszkadza, ponieważ zabiera miejsce na nogi.
Tymczasowo, leży pod fotelem pasażera ale to też kiepskie położenie bo hałasuje przy ostrzejszych manewrach <diabełek>
Podejrzewam, że najlepsze miejsce to bagażnik, jak wyżej, rzep i będzie ok. :D

PostNapisane: 19 mar 2012, 15:29
przez People_Hate_Me
Januszek mam prośbę. jak masz zakładac takie głupie tematy to wez pisz tutaj. bo nie chce mi się co rusz tego łączyć z tym :)

PostNapisane: 19 mar 2012, 18:30
przez Wojtek
januszek1 napisał(a):Ja kupiłem auto od 1 właściciela z polskiego salonu z 1 pilotem scyzorykiem i drugim normalnym kluczykiem. W modelu 2008 rok jest to standard takze w W Brytanii bo sprawdziłem na angielskim forum

:| ... pierwsze slysze, zeby w UK auto z ASO Mazdy wyjechalo z jednym kluczykiem (scyzorykiem)... zwlaszcza, ze sa to auta "Approved Used Car" ... kluczyki "serwisowe" sa stosowane na kontynencie...

ps. nie mowie tu o portalu autotrader.co.uk

PostNapisane: 19 mar 2012, 20:44
przez Corr
Nie wiem jak w UK, ale kupując auto z 2011 w salonie dostałem jeden "scyzoryk" i jeden zwykły klucz(bez centralnego) + pilot do alarmu z "podłączonym" centralnym. Dodam, że alarm był montowany w aso przed zakupem.
Co do pytania o koszt, nie mam pojęcia :D spróbuj w aso, chociaż nie zdziwię się jeśli będzie zaporowa cena... albo jakiś spec od alarmów?

PostNapisane: 20 mar 2012, 23:19
przez Waterlive
Waterlive napisał(a):Termometr mam akurat :>, zegarek jest z tego co pamiętam w radiu.

A na szybko to:
– marna regulacja wycieraczek automatycznych, niby jest pokrętło, ale wpływu istotnego przy jego użyciu nie stwierdziliśmy.
– mały bak
– nisko zawieszone lusterko wewnętrzne i muszę się czasem schylać
– wolałbym z tyłu tarcze zamiast bębnów <diabełek>


Okazałem się blondynką <zawstydzony>

Wydawało mi się, że mogę regulować lusterko tylko na jednym "jabłku" (tym blisko lusterka). Odkryłem wczoraj, że jest drugie "jabłko" do regulacji (bliżej mocowania do szyby) i mogę dzięki niemu podnieść lusterko wysoko <głupek>

PostNapisane: 20 mar 2012, 23:45
przez Wojtek
Waterlive napisał(a):że mogę regulować lusterko tylko na jednym "jabłku"

mozesz sprecyzowac? :|

Re: Mazda 2 DE 2007 – opinie

PostNapisane: 21 mar 2012, 00:07
przez Waterlive
Podczas regulacji lusterka, zawsze do tej pory ruszało mi się tylko drugie "jabłko". Po przyłożeniu większej siły okazało się, że pierwsze również się rusza i mogę podnieść wysoko lusterko.

Obrazek

Re: Mazda 2 DE 2007 – opinie

PostNapisane: 21 mar 2012, 08:57
przez Wojtek
dzieki, teraz juz nastala jasnosc ;)

Re: Mazda 2 DE 2007 – opinie

PostNapisane: 22 mar 2012, 08:16
przez some1
Super, mi też ta informacja się przydała. <spoko>
Nie zauważyłem, że tam są dwa przeguby.

PostNapisane: 22 mar 2012, 20:37
przez januszek1
Wojtek napisał(a):
januszek1 napisał(a):Ja kupiłem auto od 1 właściciela z polskiego salonu z 1 pilotem scyzorykiem i drugim normalnym kluczykiem. W modelu 2008 rok jest to standard takze w W Brytanii bo sprawdziłem na angielskim forum

:| ... pierwsze slysze, zeby w UK auto z ASO Mazdy wyjechalo z jednym kluczykiem (scyzorykiem)... zwlaszcza, ze sa to auta "Approved Used Car" ... kluczyki "serwisowe" sa stosowane na kontynencie...

ps. nie mowie tu o portalu autotrader.co.uk


tutaj sie doczytałem ze w UK tez było z 1 pilotem i drugim gołym kluszem

http://www.mazda2forums.co.uk/forum/ind ... opic=184.0

PostNapisane: 22 mar 2012, 21:14
przez Wojtek
januszek1 napisał(a):tutaj sie doczytałem ze w UK tez było z 1 pilotem i drugim gołym kluczem

tak... watek sie zakonczyl w 2008 roku...

btw. powtorze, ze nie spotkalem sie z taka sytuacja... bo nawet gdy mialem M6 to mialem dwa mastery, a nie jak bylo napisane w instrukcji... master i serwisowy...