Co wybrać STAG 300+,STAG 4 czy 200? (Mazda 626 GF /GW)

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez gazparts » 16 mar 2011, 08:06

Mieczyslaw napisał(a):Bananie odezwe sie niedlugo do Ciebie zeby sie umowic, planuje wizyte kontrolna wreszcie (13kkm w sumie bez dodatkowego strojenia. mozna dobrze gaz zalozyc :) )

podjedz bo warto nawet o ten nowy soft, zajmę Ci godzinę a będziesz miał rozbudowaną instalkę :)
nawet przy sobocie możemy się jakoś umówić :)
Qchar napisał(a):A co myślicie o takim rozwiązaniu ?


-Sterownik Lpg Stag 300 Plus
-Reduktor Lpg KME Silwer
-Filtr stanu lotnego – puszkowy ( typu BRC z odstojnikiem)
-Wielzawór – Tomasetto .

no spoko zestawik ( silver czasem puszcza na oringach z króćców wodnych)

artmaks napisał(a):Czy w stagu 300 + dzięki algorytmowi ISA2 inteligenty system autoadaptacji udaje sie zmniejszyć zużycie paliwa ? jak tak to o ile ?

spalanie gazu będzie optymalne i prawidłowe.
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez artmaks » 16 mar 2011, 08:43

halo

Bananmin wczoraj dyskutowlame z jednym z gazownikow w Gliwicach ktory twierdzi ze chlopcy z AC podczas testow nowego softu dla staga 300 + uzyskali mniejsze zuzycie paliwa o okolo 5% ( testy robione byly na kijankach ). Czy to jest mozliwe ? Czy na Twojego czuja przelozy sie to jakos na nasze madzie ? Ponoc testy troszku trwaly okolo 8 miechow... prawda to ?

przy okazji kogo bys polecal do zgazowania mazdy z okolic gliwic ?
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2011, 15:55
Posty: 56
Auto: mazda 323 BJ 1.5

Postprzez gazparts » 16 mar 2011, 10:02

nom prawidłowe parametry pracy przekładają się na optymalne zużycie paliwa, a dobre dawkowanie gazu to prawidłowe spalanie i optymalne warunki pracy silnika, "zubożenie mazdy" niestety gaziarz musi ustawiać ciągle ręcznie sterownik wszystkiego sam nie zrobi ,i oczywiście wskazane jest nadal ustawienie auta na drodze po staremu, ręczne ustawienie poprawnych parametrów pracy, i dopiero włączamy dodatkową opcję autoadaptacji :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez artmaks » 16 mar 2011, 22:03

liczyłem na odpowiedz w stylu tak lub nie....

bo możne wydane dodatkowo kila stówek sie zwróci ? :)
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2011, 15:55
Posty: 56
Auto: mazda 323 BJ 1.5

Postprzez abudabdi » 17 kwi 2011, 10:35

Witam posiadam mazdę 626 2,0 gf 1998r planuję gaz sekwencja co powiecie na taki zestaw:
Sterownik- STAG 300 PLUS
Reduktor –TOMASETTO mod.AT-09 ALASKA do140 KM
wtryski matrix hd 344
<co?>
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 20:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez gazparts » 17 kwi 2011, 11:05

abudabdi napisał(a):Witam posiadam mazdę 626 2,0 gf 1998r planuję gaz sekwencja co powiecie na taki zestaw:

stag4 wystarczy
listwa matrix czy hana (to i to bardzo dobre)
reduktor acr01 jest dobry stabilny i cichy :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Mieczyslaw » 17 kwi 2011, 11:45

sluchaj sie rady mistrza ;) ja musze swieczki wymienic bo 17kkm zrobione na gazie juz i zauwazylem ze przy wyprzedzaniu wczoraj nie przyspieszal od 2 do 3,4 tys obr a pozniej rakieta
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez abudabdi » 17 kwi 2011, 12:53

stag4 wystarczy
listwa matrix czy hana (to i to bardzo dobre)
reduktor acr01 jest dobry stabilny i cichy :)

co jeszcze polecacie do takiego zestawu ????
pytanko jeszcze jedno gdzie w okolicach katowic dobrze montują gaz sekwencja??
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 20:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez Mieczyslaw » 17 kwi 2011, 15:30

w Busku Zdroju u Banana ;)
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez abudabdi » 17 kwi 2011, 18:15

trochę daleko a bliżej ??
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 20:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez gazparts » 17 kwi 2011, 20:01

abudabdi napisał(a):o jeszcze polecacie do takiego zestawu ????

reszta to prawidłowy montaż, dobre nastawy instalacji w mazdce
no i można wlewik gazu w klapce sobie założyć :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez abudabdi » 17 kwi 2011, 23:16

moze się ktoś wypowiedzieć na temat firmy
GEPARD AUTOSERWIS
40-833 Katowice
ul.Dulęby 7
i jeszcze jedno pytanie czy ten reduktor jest dobry do auta 150KM
REDUKTOR MAGIC COMPACT III
Ciśnienie robocze reduktora ustawiane jest za pomocą sprężyny regulacyjnej
w zakresie 0,8 – 1,6 bar.
DANE TECHNICZNE:
– średnica 65 mm
– wysokość 115 mm
– wbudowany czujnik temperatury reduktora
– wąż układu chłodzenia fi 16 mm
– wąż LPG fi 12 mm
– rurka miedziana fi 6 mm
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 20:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez southpaw » 10 cze 2011, 18:07

Witam was wszystkich!!!!Pytanie dotyczy jaką instalacje założyć do mojej nowej mazdy 626 2.0PB 2002r. 115KM.Oraz gdzie to zainstalować na terenie dolnegośląska. Proszę o namiary sprawdzonych gazownikach. Z góry dziękuje. papa
Początkujący
 
Od: 10 cze 2011, 17:21
Posty: 7
Skąd: Środa Śląska
Auto: Mazda 626 GF 115KM PB/LPG 2002r

Postprzez Kazi_Wichura » 10 cze 2011, 21:35

Nie jestem z Twojego terenu i polecic ci nie moge warsztatu. ale w swojej madzi 323f 1.5 mam sekwecje firmy IRANE. Koszt 2400zl na moim terenie ( pomorskie ) jestem zadowolony pali mi pol litra wiecej jak bezyny a litr z klima. Masz silnik 2.0 a chodzi zdanie ze im wiekszy silnik tym lepiej z gazem. Na twoim miejscu bym sie nie zastanawial tylko wstawial. gaz to ok 2.50zl a nie powyzej 5zl :) po roku sie zwroci no i to zadowolenie jak tankujesz za te grosze :)
Kazi_Wichura
 

Postprzez Lukano » 11 cze 2011, 00:42

To 626 produkują jeszcze nowe ? ;)
A instalację to jak do większości mazd. Jest tu sporo takich tematów.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez gazparts » 11 cze 2011, 16:30

Kazi_Wichura napisał(a): mam sekwecje firmy IRANE.

no ciekawe :|
irene robi tylko zbiorniki i ma swoje homologacje
southpaw napisał(a):Witam was wszystkich!!!!Pytanie dotyczy jaką instalacje założyć do mojej nowej mazdy 626 2.0PB 2002r.

masz zubożenie, szukaj dobrego warsztatu co ma o tym wiedzę , co do instalacji stag sobie radzi wiadomo ważne pozosttałe podzespoły
:)
poza tym popraw proszę temat bo jest nieczytelny ale pewnie będzie kosz :|
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez m323m » 14 cze 2011, 12:09

witam,jesli chodzi o gaz to u brata w MPV ta instalka radzi sobie wyśmienicie ze zuborzeniem, (brak tego zjawiska)
podaje link do opisu;
http://www.agcentrum.pl/?d=69
pzdr
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 01:10
Posty: 155 (1/1)
Skąd: Warka
Auto: MAZDA 626 GF, 1.8 90KM,

Postprzez pabloalvaro » 14 cze 2011, 13:29

Popraw profil o sobie ( auto , silnik , skąd jesteś )
Ja odkąd mam auta na gaz jeżdżę tu

http://slaskie.turegion.pl/auto-mida-gaz.html

Jestem zadowolony, świetni fachowcy miła obsługa, a co najważniejsze nigdy nie poczułem się oskubany <jupi>
Polecam
Kiedy każdy pomysł wydaje ci się idealny, dopij wódke i idź spać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2010, 09:06
Posty: 73
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: 626 Cronos 2,5 V6 Automat

Postprzez crazypantera » 30 wrz 2011, 09:16

witam Forumowiczów,

w końcu po ponad pół roku odłożyłem trochę kasiorki (ok. 3000zł) na zagazowanie swojej Madzi i w związku z tym chciałbym prosić bardziej obeznanych w temacie Kolegów o radę w wyborze instalacji jak i gdzie ją założyć. Jestem totalnym laikiem motoryzacyjnym ale żeby nie czekać na gotowe rozeznałem się w wątkach na forum i zlepiłem taki zestaw:
– elektronika STAG 300+ z ISA2,
– reduktor ac r01,
– wtrysk hana 2000 (czerwony),
– filterek FL02,
– wężyki Parker,
– wielozawór Tomassetto mod. AT-09 ALASKA,
– filtr stanu lotnego – puszkowy (typu BRC z odstojnikiem), <co?> ???
– lubryfikator green add ??? szczerze to nie wiem co to jest i czy to jest wogóle potrzebne:/
– ktoś wspominał coś tu jeszcze o listwie wtryskowej REG by OMVL z czterema wtryskiwaczami i niebieskimi cewkami o odporności 3 ohm ale tak jak z lubryfikatorem jest to dla mnie trochę taki "czeski film" (nie wiem o co chodzi).

Ogólnie tak jak w temacie mam Mazde 626 2.0 85kW w AUTOMACIE 98r. i też nie wiem czy w wyborze instalacji automatyczna skrzynia robi jakąś różnicę. Prawdę mówiąc oprócz tego że STAG 300+ z ISO2 sam wykrywa i naprawia błędy niewiele rozumiem z powyższego zestawu. <co?> Też nie wiem czy ta instalacja w końcu "zuboża" czy "nie zuboża" Mazdy:/ Jedyne czego jestem w miarę pewny to że chce butlę walcową bo bagażnik mam całkiem spory i wlew pod klapką paliwa hehe Będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady w tym temacie.

Ogólnie jestem z LUBLINA i najlepiej gdzieś tu chciałbym się zagazować ale jak bedzie trzeba to mogę jechać dalej w Polskę. Znacie może jakieś dobre serwisy z LUBLINA lub okolic???

Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów.
łącze temat, bo jest już o tym sporo :) bananmin
crazypantera
 

Postprzez Lukano » 7 paź 2011, 10:19

Też jestem z Lublina, ale do miejscowych gazowników już dawno się zraziłem.
Do zubożenia mazdy trzeba po prostu dobrze ustawić instalkę, stag ma taką funkcję,
prosta rada dogadaj się jak większość z forum z bananmin on Ci wszystko wyjaśni ;)
A na koniec wsiadaj w samochód i jedz do niego zakładać. Daleko nie masz z lublina, a przynajmniej będziesz miał pewność dobrej roboty.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Moderator

Moderatorzy LPG