Co wybrać STAG 300+,STAG 4 czy 200? (Mazda 626 GF /GW)

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez gazparts » 27 lis 2011, 12:42

JohnnyB napisał(a):jest już nowy soft do 200, który ma wprowadzić korekty po temperaturze ?

nie wiem nic o korektach w stagu200, ale sprawdzę . 8-kę już mam teraz trzeba dorwać jakąś 200 – z tych niestarych bo te sprzed kilku lat to wogóle potrzebują starego softu 1.14 i na nowym sofcie nie pojadą. Napiszę jeszcze coś na ten temat na tygodniu po testach .
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez JohnnyB » 28 lis 2011, 15:40

bananmin napisał(a):
JohnnyB napisał(a):jest już nowy soft do 200, który ma wprowadzić korekty po temperaturze ?

nie wiem nic o korektach w stagu200, ale sprawdzę . 8-kę już mam teraz trzeba dorwać jakąś 200 – z tych niestarych bo te sprzed kilku lat to wogóle potrzebują starego softu 1.14 i na nowym sofcie nie pojadą. Napiszę jeszcze coś na ten temat na tygodniu po testach .


Info dostałem od Jarka Nowotczyńskiego z Mławy, podobno już jest ale jest jakiś bug i nie można w niektórych sterownikach tego zmienić. Jak będę u niego na przeglądzie, to ma mi ją wgrać ( instalkę wkładał mi rok temu, sam zasugerował mi 200 po przy reduktorze Elpgazu Vega-i oraz zielonych hankach dla Hyundaia Coupe z 99 w zupełności wystarczy, ja nie narzekam).
Czyli w sumie teraz Stag200 będzie miał możliwości poprzedniej "4". Pytam z ciekawości. Bo byłaby to fajna alternatywa dla 4, która z nowym softem nie ustepuję Stag300 plus (poza obsługą większej jak 4 ilości cylindrów).
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2539 (46/88)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Ford Edge '18 3.5v6 SEL

Postprzez gazparts » 28 lis 2011, 20:04

z racji PWS mam nowego softa 80055 i dziś był u mnie klient z 200 w pandzie i po wgraniu nowego softu korekt brak :|
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez JohnnyB » 29 lis 2011, 09:50

bananmin napisał(a):z racji PWS mam nowego softa 80055 i dziś był u mnie klient z 200 w pandzie i po wgraniu nowego softu korekt brak :|


ooooo to lipa, ciekawe czy to zależy od sterownika, czy może faktycznie nie ma jednak tych korekt, jak byś miał jakieś info prośba o wrzucenie na forum, z góry dzięki,
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2539 (46/88)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Ford Edge '18 3.5v6 SEL

Postprzez mark.87 » 30 lis 2011, 22:32

Witam kolege ja tez miałem problem jaka wybrac instalacje ale wybrałem STAG 300+ i nie załuje
bardzo dobra instalacja plus wtryskiwcze REG.całosc pracuje bardzo zadowalajaco bez roznicy po przełączeniu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 814 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez Matek81 » 27 mar 2012, 11:09

Witam,

jestem teraz na etapie zakładania gazu do mojej Mazdy. Chciałbym się poradzić co do komputera, zostały mi przedstawione dwie propozycje, znajomy wspomina o STAG-u 200 (ma ten kmputer w połączeniu z wtryskami Magic Jeta w swoim Roverze z 2-litorwym, 136 konnym silnikiem i spisuje się to dobrze), gazownik proponuje STAG 4 plus, gazownik twierdzi, że STAG 200 nie nada się do Mazdy, twierdzi że nie posiada on w swoim oprogramowaniu ustawień pod Mazdę. Prawda to czy nie?

STAG 4 plus będzie się nadawał do Mazdy? Miałem doświadczenia ze STAGIEM 4 w połączeniu z wtryskami Valteka w poprzednim aucie (Primera P11), chodziło to bez problemów, jedynie spalanie było tragiczne ok. 13 litrów w silniku 1.6 i za cholerę nie udawało się tego inaczej wyregulować.

Teraz ma być STAG 4 plus + wtryski Hana2000, jest szansa, że będzie to śmigać?

Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2012, 14:23
Posty: 32
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GH

Postprzez jacobs » 27 mar 2012, 11:24

Matek81 napisał(a):Teraz ma być STAG 4 plus + wtryski Hana2000, jest szansa, że będzie to śmigać?

Tak. Stag 4 ma zubożanie, które jest potrzebne w niektórych mazdach. Jak podjedziesz na założenie gazu to sprawdzą czy twój silnik tego wymaga :)

Taki zestaw jak podałeś jest chyba najczęściej stosowany i podobno działa bardzo dobrze.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez darkaman » 27 mar 2012, 20:07

Jutro zajrzę do książki jaka otrzymalem po zalożeniu gazu bo wydaje mi się, że mam stag 200. Zrobilem na instalacji ponad 80tys.km i nie mialem większych problemów jak do tej pory. Chcialbym jedynie dodać, ze nie znam się bardzo na instalacjach gazowych więc nie potrafię powiedzieć która jest lepsza a mogę jedynie wypowiedzieć się jak użytkownik auta z LPG. Moją bolączką związaną prawdopodobnie z instalacją są obecnie falujące obroty.
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2011, 17:44
Posty: 73 (0/1)
Skąd: Opole Lubelskie
Auto: Mazda 626 2.0 GF FS 98r. 115KM +LPG

Postprzez Sadek_PL » 27 mar 2012, 22:06

ja mam Staga 4 od 2009r i jak na razie nie narzekam, spalanie to 12-13l przy silniku 2.0 16v. Podstawowe kontrole typu regulacja jak co roku oraz wymiana filterka i tyle.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 14:33
Posty: 136
Skąd: Kraśnik/ Warszawa
Auto: Mazda 626 GF 97r 2.0 pb + lpg – 115KM

Postprzez darkaman » 28 mar 2012, 09:14

Mam stag 200 i nie narzekam
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2011, 17:44
Posty: 73 (0/1)
Skąd: Opole Lubelskie
Auto: Mazda 626 2.0 GF FS 98r. 115KM +LPG

Postprzez Mieczyslaw » 28 mar 2012, 16:43

u mnie w 1.8 nie ma zubozenia. Mam zalozona instalacje STAG 300 plus i smigalo fajnie, bez problemow. Falujace obroty powinien wyeliminowac gazownik od razu albo podjechac po prostu zeby wczytal mape od nowa i wtedy bedzie ok. Spalanie gazu w miescie to 11 12l, czasem 14 ale to tylko przy pelnym zbiorniku i gaz w podlodze :P
Odnosnie STAGa 4, bananmin mi odradzil, w sensie stwierdzi lze lepszy bedzie 300plus i musialem sie posluchac :P Wtryski magicJet ale ponoc wyszly juz lepsze.
Generalnei to czy gaz bedzie dzialal poprawnie, dobrze czy rewelacyjnie zalezy tylko i wylacznie od gazownika, ktory go zaklada. Mazda ma kilka rzeczy, o ktorych gazownicy nei maja bladego pojecia, np o zuborzeniu. W radomiu kazdy sie dziwil i mnie pytal co to jest, a w ulolotkach, ktore od nich dostalem byla osobna rubryka: zuborzenie MAZDA wiec panom podziekowalem.
Pozdrawiam i zycze szerokiej drogi na podtlenku LPG :D
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez darkaman » 28 mar 2012, 19:46

do Mieczyslaw: Tak wlaśnie zamierzam zrobić choć najpierw wymienię przewody bo na obecnych NGK zrobilem juz ponad 25tys km.
Wracajac do instalacjji to po przeczytaniu kilku watków na forum mam wrażenie, że u mnie siedzi jedna z tańszych wersji instalacji gdyż nie dość jest to stag 200 to wtryski Valtec a reszta to tomasetto. Aczkolwiek nie mialem klopotów z instalacja do teraz (falujące obroty).
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2011, 17:44
Posty: 73 (0/1)
Skąd: Opole Lubelskie
Auto: Mazda 626 2.0 GF FS 98r. 115KM +LPG

Postprzez Mieczyslaw » 29 mar 2012, 18:21

zalezy ile dales, jesli powyzej 2000pln to tania nie byla, jesli poniezej to malo :P
Ja nie pamietam jaki mam parownik ale chyba nie tomasetto, tej firmy mam tylko przedluzeke do gazu bo wlew gazu ma mw klapce i musze takie male cos dokrecac ale przynajmniej nic minie szpeci auta z zewnatrz
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez darkaman » 29 mar 2012, 19:36

Instalację zakladalem w 2008 roku i dalem coś ok. 1600zl to nie wiem czy malo czy duzo na tamte czasy. Prawdę mówiąc to nie ingerowalem w to co zaproponowal gazownik bo niewiele czytalem wcześniej na temat instalacji a pamiętam, że zależalo mi na czasie bo robilem to przed wakacjami.
A propo wlewu to mam w zderzaku wkomponowany ;)
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2011, 17:44
Posty: 73 (0/1)
Skąd: Opole Lubelskie
Auto: Mazda 626 2.0 GF FS 98r. 115KM +LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy LPG