stag 4 – opinie

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez robaga » 13 lis 2009, 16:35

witam co sądzicie o instalacji stag 4
jakie macie spalanie w swoich mazdach?
robik
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2007, 21:16
Posty: 54
Skąd: Lublin
Auto: mazda 626 1.8 16v

Postprzez gazparts » 13 lis 2009, 18:30

robaga stag 4 to jednostka sterująca która sprawdza sie bardzo dobrze. Jest to pomniejszona 300
co do wytrzymałości wyjdzie z czasem, jest na rynku ponad rok, biorąc pod uwagę doświadczenia AC z elektroniką LPG zakładam że będzie długo służyć w naszych autach. W stu procentach nadaje się do naszych silników FS/FP. Ogólnie polecał bym ten sterownik do większości aut produkowanych do 2000r. Trzeba jednak pamiętać, że elektronika to tylko składowa część instalacji.
Drugą ważną częścią jest listwa, tu zdania są podzielone jedni valteka chwalą, inni ganią . Jest tanią listwą która potrafi działać nawet 100tys km , choć słyszy się że czasem pada nawet po 20-30 tys.
Osobiście polecał bym listwę magic jet, nie jest dużo droższa od valteka, ale ma dużo pozytywnych opinii.
Są jeszcze listwy wtryskowe z górnej półki matrix keichen ale to wysoka półka cenowa 3x droższe, od poprzedników, a na pewno nie są w 100% bezawaryjne .
Kolejna częścią jest reduktor i tu jest duży wybór owych elementów z podziałem na moce
osobiście chwalę reduktor Alaskę tomasetto at09 u moim aucie sprawuje się dobrze i zrobił przebieg 120tys km.
W Polsce zakłada się olbrzymie ilości tych popularnych reduktorów
warto zwrócić uwagę na reduktor magic tłokowy, istnieje od niedawna na rynku , nie wiadomo jak będzie się zachowywał w testach długodystansowych, ale jest bardzo stabilny, atrakcyjny cenowo i obsługuje moce do 300KM .
Co do spalania jeśli chodzi o silniki FS moje kombi pali do 11l LPG, w praktyce tankuje za ok 80zl i na tym przejadę ponad 400km
Osiągi spadło mi na gazie 3 KM , tak że niewiele.
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Bartek1986 » 13 lis 2009, 20:36

Też mam Stag 4 w FSie i sprawuje się świetnie. Spalanie w mieście od 12 do 16, ale benzyny mi paliła podobnie :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez robaga » 21 lis 2009, 13:22

ja mam w dokumentach 1,8 a po oznaczeniach na silniku itd to fs a pali mi w mieście do 12 gazu a w trasie tak około 8
robik
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2007, 21:16
Posty: 54
Skąd: Lublin
Auto: mazda 626 1.8 16v

Postprzez Niedzwiedz_ » 21 lis 2009, 18:38

Stag 4 jest dobrą elektroniką ale niektóre silniki Mazdy chyba tylko Stag 300 Plus ogarnie bo ma specjalne opcje do Mazdy.

Co do reduktorów to Magic III i Tomnasetto Alaska są dobre ale w rzeczywistości moce jakie obsługują bardzo odbiegają od tych podanych przez producenta. Alaska obsługuje do około 90 KM a Magic niecałe 200 KM, ciekawy test reduktorów jest na lpg-forum.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2009, 20:27
Posty: 53
Skąd: Myszków
Auto: MX-3 V6 92r.

Postprzez gazparts » 23 lis 2009, 19:36

W moim przypadku przy maksymalnym obciążeniu silnika, gaz decha, obroty 5-6tys ciśnienie na reduktorze spada do 0,78 elektronika wydłuża czasy wtrysków i jest wszystko ok. Poza tym przecież nie jeżdzę za często na tak wysokich obrotach więc według mnie reduktor jest wystarczający jeśli chodzi o motorki FS/FP, a dużym plusem jest jego niezawodność.
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Cukierek » 23 lis 2009, 23:49

Nazwij poprawnie temat. :)

Tu masz regulamin:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34301
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez pablo73 » 11 paź 2010, 18:37

Właśnie planuję zagazować swą mazde. Proponują mi w różnych zakładach stag 300 lub stag4. Oczywiście wszyscy chwalą ten model co mi chcą założyć.
Którą wybrać?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 paź 2010, 17:57
Posty: 8
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626

Postprzez YaRQ » 11 paź 2010, 20:11

/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2008, 14:40
Posty: 366
Skąd: PL -> SBI
Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6

Postprzez gazparts » 11 paź 2010, 20:28

Będzie lepszy w mazdeczkach ze zubożeniem :) , a nie wszystkie mazdy mają ten system wtrysu
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez YaRQ » 11 paź 2010, 21:02

Zakładam że ta wersja jest zasadniczo lepsza...
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2008, 14:40
Posty: 366
Skąd: PL -> SBI
Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6

Postprzez Magdalena » 11 paź 2010, 22:50

Warto również tutaj zajrzeć.
Ruda czarownica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 00:17
Posty: 2125 (3/5)
Skąd: Z daleka
Auto: 323 P/Małe czarne

Postprzez marmarek » 12 paź 2010, 08:13

agis obd/can to tez dobre sterowniki.
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez pablo73 » 22 paź 2010, 14:48

Dzięki
Fakt wygląda, ze stag 300 będzie sie lepiej sprawdzam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 paź 2010, 17:57
Posty: 8
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy LPG