Strona 1 z 1

Filtry LPG Stag 300

PostNapisane: 12 paź 2009, 12:17
przez tomek533
Witam! Posiadam mazde mx-3 1,6 16v z gazem sekwencyjnym stag 300, wymienilem jeden filtr przy parowniku (taki mniejszy) byl troche zasyfiały, jest jeszcze drugi filtr taki wiekszy , mam pytanie czy go tez tzreba wymienic, czy on ma wpływ na dynamike oraz spalanie? bo moja mazda potrafi mi spalic w miescie kolo 16l przy ekonomicznej jezdzie ;/ wiec troche nie halo,bo wiem ze w moim poprzednim aucie ktory mial instalacje chyba 2gen wymiana tego filtra na parowniku pomogla, poproawila sie dynamika oraz spalanie. Czy wina spalania moze lezec po stronie tego filtra (Taki wiekszy metalowy)

PostNapisane: 12 paź 2009, 12:40
przez ZipperPL
tomek533 napisał(a):Czy wina spalania moze lezec po stronie tego filtra (Taki wiekszy metalowy)


...jak najbardziej tak. Ten filtr "większy" ( fazy lotnej ) wymienia się co ok. 15 tys km – czyli dwa razy częściej niż ten "przy parowniku" :) Po wymianie podjedź do gazowników i niech Ci "mapy" sprawdzą ;)

PostNapisane: 12 paź 2009, 12:49
przez tomek533
a ten filt fazy lotnej to tzreba kupic dedykowany do danego modelu gazy w tym przypadku Stag 300 czy poprostu kuipic filtr fazy lotnej? oczywiscie mozna go samemu wymienic? bo ten przy parowniku sam wymienialem

PostNapisane: 12 paź 2009, 14:23
przez ZipperPL
Najlepiej wyjmij stary ( dwie opaski tylko trzeba poluzować ) , idź do sklepu i kup taki – koszt. ok 15 pln lub "alledrogo" :
http://www.allegro.pl/item758023836_fil ... tools.html

...a STAG 300 to nazwa centralki sterującej... :)

PostNapisane: 12 paź 2009, 17:39
przez tomek533
ok, dzieki wielkie za pomoc ;)

PostNapisane: 12 paź 2009, 21:26
przez Lukano
tomek533 napisał(a):a ten filt fazy lotnej to tzreba kupic dedykowany

One są chyba uniwersalne. A należy o nim pamiętać. Nie zmieniany zasyfi wtryskiwacze, a szkoda trochę.