Instalacja SGI
Strona 1 z 1
Szukam jednoznacznej informacji na temat instalacji gazowwej w mojej madzi. Zaproponowano mi sekwencję STAG 300. i tu chciałbym uzyskać informację czy ktoś ma ją zainstalowaną, jeżeli tak, ta jak ona się spisuje, jakie jest faktyczne złużycie gazu w staosunku do benzyny. Proszę o odpowiedż osoby które mają taką instalację lub podobną a nie insynułacje. Dziękuję.
- Od: 10 sty 2008, 13:36
- Posty: 4
- Skąd: kraków
- Auto: mazda 626GW, 16V, p.2.0, 2000r
mam Stag 300, listwa valtec , reduktor tomasetto
Polecam, narazie ponad 20tys na gazie i chodzi super
pali średnio 10,
Polecam, narazie ponad 20tys na gazie i chodzi super
pali średnio 10,
Cześć,
Ja mam podobny dylemat też chcę zainstalować SGI w sobotę byłem na ogledzinach w zakładzie montująym instalacje ELPIGAZ (rzekomo włoskie) Pan zaproponował ich reduktor, bliżej niezidentyfikowany moduł wtryskiwaczy lub Matrix (droższy i nenaprawialny) oraz komp Stella- 2500, dodatkowo urządzenie smarujące zawory (podobno wskazane za 260 PLN).
Drugą ew. to własnie STAG 300 , tez sie zastanawiam,
pozdrawiam
Tomek
Ja mam podobny dylemat też chcę zainstalować SGI w sobotę byłem na ogledzinach w zakładzie montująym instalacje ELPIGAZ (rzekomo włoskie) Pan zaproponował ich reduktor, bliżej niezidentyfikowany moduł wtryskiwaczy lub Matrix (droższy i nenaprawialny) oraz komp Stella- 2500, dodatkowo urządzenie smarujące zawory (podobno wskazane za 260 PLN).
Drugą ew. to własnie STAG 300 , tez sie zastanawiam,
pozdrawiam
Tomek
Przepraszam za moją nieobecniość. Mogę tylko powiedzieć tyle , że byłem w kilku zakładach gdzie montują instalacje gazowe na terenia m. Krakowa gdzie doszedłem do wniosku, że wszedzie polecano mi instalację gazową typowo włoską na kórą ja nie mam zdania. Ale drogą dydukcji i nieoficjalnych ustaleń wyynika, że poleca się włoszczyznę tylko dla tego, że jest ona montowana do samochodów włoskich czyli fiatów itp oraz do nowych Chewroletów. Ktoś miał dużą siłę przebicia aby znaleźć się na rynku. Tak więc stoję przed dylematem założenia instalacji na polskim STAGU 300, który ponoć jest mniej awaryjny. Dodaję, że w dalszym ciągu zbieram opinie, ale wszystko wskazuje na to, że jeżeli się zdecyduję to chyba na Staga tak jak "bananmin"
- Od: 10 sty 2008, 13:36
- Posty: 4
- Skąd: kraków
- Auto: mazda 626GW, 16V, p.2.0, 2000r
pawcio68 napisał(a):że jeżeli się zdecyduję to chyba na Staga tak jak "bananmin"
i żle nie zrobisz , takie jest moje zdanie
dobra jakość za rozsądną cenę.
Pewnie można założyć prinsa... ale po co ? wydać 2tys więcej i tyle samo oszczędzać
Jakbym gazował kiedyś mazdę GW to napewno założyłbym STAG 300
należy pamiętać ,żeby zamontował to dobry warsztat z tradycjami
Mam staga.
Jest bardzo dobry pod warunkiem że właściwie dobierze się pozostałe elementy.
Smarownie zaworów nie jest konieczne – to nie silniki Forda z porcelanowymi gniazdami.
Jest bardzo dobry pod warunkiem że właściwie dobierze się pozostałe elementy.
Smarownie zaworów nie jest konieczne – to nie silniki Forda z porcelanowymi gniazdami.
Witam ponownie. Mówiłem o Stagu 300 do którego proponuje się wtryskiwacze Magig Valtek Reaily. Z tego co zaciągnąłem opinię wszystkie dobrze się spisują bez jakiś nie spodzianek. Jeżeli się zdecyduję to chyba na to co napisałem. Pozdarwiam klubowiczów
- Od: 10 sty 2008, 13:36
- Posty: 4
- Skąd: kraków
- Auto: mazda 626GW, 16V, p.2.0, 2000r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości