Instalacja SGI

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez pawcio68 » 11 sty 2008, 07:35

Szukam jednoznacznej informacji na temat instalacji gazowwej w mojej madzi. Zaproponowano mi sekwencję STAG 300. i tu chciałbym uzyskać informację czy ktoś ma ją zainstalowaną, jeżeli tak, ta jak ona się spisuje, jakie jest faktyczne złużycie gazu w staosunku do benzyny. Proszę o odpowiedż osoby które mają taką instalację lub podobną a nie insynułacje. Dziękuję.
Początkujący
 
Od: 10 sty 2008, 13:36
Posty: 4
Skąd: kraków
Auto: mazda 626GW, 16V, p.2.0, 2000r

Postprzez gazparts » 11 sty 2008, 22:37

mam Stag 300, listwa valtec , reduktor tomasetto
Polecam, narazie ponad 20tys na gazie i chodzi super :D
pali średnio 10,
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez alf28 » 11 sty 2008, 23:33

bananmin napisał(a):reduktor tomasetto
o tym nie mam dobrego zdania i widze, że potwierdza się to na forum.
i znowu piękny słoneczny dzień
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 10:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez alf28 » 11 sty 2008, 23:35

bananmin napisał(a):reduktor tomasetto
o tym nie mam dobrego zdania i widze, że potwierdza się to na forum.
i znowu piękny słoneczny dzień
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 10:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez pawcio68 » 12 sty 2008, 08:58

dzięki za informację.
Początkujący
 
Od: 10 sty 2008, 13:36
Posty: 4
Skąd: kraków
Auto: mazda 626GW, 16V, p.2.0, 2000r

Postprzez tomahawk » 14 sty 2008, 16:44

Cześć,

Ja mam podobny dylemat też chcę zainstalować SGI w sobotę byłem na ogledzinach w zakładzie montująym instalacje ELPIGAZ (rzekomo włoskie) Pan zaproponował ich reduktor, bliżej niezidentyfikowany moduł wtryskiwaczy lub Matrix (droższy i nenaprawialny) oraz komp Stella- 2500, dodatkowo urządzenie smarujące zawory (podobno wskazane za 260 PLN).
Drugą ew. to własnie STAG 300 , tez sie zastanawiam,

pozdrawiam
Tomek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 sty 2008, 17:32
Posty: 26 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Xedos'93 2.0 V6+ SGI
Renault Grand Scenic'05 2.0 T

Postprzez pawcio68 » 15 sty 2008, 00:46

Przepraszam za moją nieobecniość. Mogę tylko powiedzieć tyle , że byłem w kilku zakładach gdzie montują instalacje gazowe na terenia m. Krakowa gdzie doszedłem do wniosku, że wszedzie polecano mi instalację gazową typowo włoską na kórą ja nie mam zdania. Ale drogą dydukcji i nieoficjalnych ustaleń wyynika, że poleca się włoszczyznę tylko dla tego, że jest ona montowana do samochodów włoskich czyli fiatów itp oraz do nowych Chewroletów. Ktoś miał dużą siłę przebicia aby znaleźć się na rynku. Tak więc stoję przed dylematem założenia instalacji na polskim STAGU 300, który ponoć jest mniej awaryjny. Dodaję, że w dalszym ciągu zbieram opinie, ale wszystko wskazuje na to, że jeżeli się zdecyduję to chyba na Staga tak jak "bananmin"
Początkujący
 
Od: 10 sty 2008, 13:36
Posty: 4
Skąd: kraków
Auto: mazda 626GW, 16V, p.2.0, 2000r

Postprzez gazparts » 15 sty 2008, 20:15

pawcio68 napisał(a):że jeżeli się zdecyduję to chyba na Staga tak jak "bananmin"


i żle nie zrobisz , takie jest moje zdanie :)
dobra jakość za rozsądną cenę.
Pewnie można założyć prinsa... ale po co ? :| wydać 2tys więcej i tyle samo oszczędzać <lol>
Jakbym gazował kiedyś mazdę GW to napewno założyłbym STAG 300
należy pamiętać ,żeby zamontował to dobry warsztat z tradycjami :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Hazu » 15 sty 2008, 20:49

Mam staga.
Jest bardzo dobry pod warunkiem że właściwie dobierze się pozostałe elementy.
Smarownie zaworów nie jest konieczne – to nie silniki Forda z porcelanowymi gniazdami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez pawcio68 » 16 sty 2008, 11:43

Witam ponownie. Mówiłem o Stagu 300 do którego proponuje się wtryskiwacze Magig Valtek Reaily. Z tego co zaciągnąłem opinię wszystkie dobrze się spisują bez jakiś nie spodzianek. Jeżeli się zdecyduję to chyba na to co napisałem. Pozdarwiam klubowiczów
Początkujący
 
Od: 10 sty 2008, 13:36
Posty: 4
Skąd: kraków
Auto: mazda 626GW, 16V, p.2.0, 2000r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG