Witam
Witam wszystkich czytelników forum, jestem nowy na tym forum a przyczyna tego jest moja mazda 323f 1.5 16V 97 .
Moze ktos miał podobny problem i pomoze mi, a mianowicie
rano jak go odpale i nagrzeje się silnika do 20 st przechodzi na gaz i wtedy sie zaczyna
obroty faluja od 1250 ob do 500 obtotów ale szybko gora dół, po dodaniu gazu dusi sie i troche trzeba poczekać aby wszedł na obroty po rozgrzaniu jest oki pali 10 po mieście.
Może ktoś ma gotową mapkę i parametry do ustawienia, pomocy!!!!
Zaczeło sie od tego jak zaczeło robić sie zimno na dworze po przestwieniu na 30 st bez zmian.
instalacja KME DIEGO, wtryski czerwone.
Dzieki z góry
Pozdrawiam
SGI KME Diego – problemy z obrotami – Problem rozwiązany
Strona 1 z 1
witam ponownie
z problemem poradził sobie mój gazownik a mianowicie założony został większy parownik w który mieści się wiecej płynu i przez to jak puścił zawór gaz za bardzo co wychładzałreduktor teraz jest na 25 stopni i jest ok .
moze się to komuś przyda ta informacja
z problemem poradził sobie mój gazownik a mianowicie założony został większy parownik w który mieści się wiecej płynu i przez to jak puścił zawór gaz za bardzo co wychładzałreduktor teraz jest na 25 stopni i jest ok .
moze się to komuś przyda ta informacja
- Od: 15 wrz 2007, 07:36
- Posty: 5
- Auto: mazda 323f 1.5 V16 97
troche dam z innej beczki. Słuchajcie zamierzam zagazować magdalene moją kochaną ['97 1,5L (Z5)]. I powstaje pytanie, które zadaję Wam jako że na gazie jeździcie. Jaką instalacje zamontować. czytam na forum że niktórzy pociskją mazdą z gazem II a nie którzy III generacji. Jakie są plusy i minusy. Wiadomo że II jest tańsza i to znacznie ale czy potem nie będe musiał więcej wydać na jakieś naprawy i inne nie przewidziane wydatki?? czy założyć III generacji (znalazłem za 1800zł w Siedlcach http://allegro.pl/item292141470_wtrysk_ ... tazem.html)
co o tym myślicie
lub to http://allegro.pl/item290221219_wtrysk_ ... tazem.html
rózni sie w sumie tylko sterownikami. KME chyba lepszy.
I powiedzcie czy to prawda bo słyszałem ze w 323F 1,5 pęka kolektor od ins. gazowych. Jak z tym jest.
Proszę o rade. Pozdr
co o tym myślicie
lub to http://allegro.pl/item290221219_wtrysk_ ... tazem.html
rózni sie w sumie tylko sterownikami. KME chyba lepszy.
I powiedzcie czy to prawda bo słyszałem ze w 323F 1,5 pęka kolektor od ins. gazowych. Jak z tym jest.
Proszę o rade. Pozdr
Sprzedam felgę alu pięcioramienną rozstaw 4x100 http://img195.imageshack.us/i/img4118a.jpg
- Od: 26 cze 2007, 11:37
- Posty: 264
- Skąd: Warszawa
- Auto: S40 T4
ja tym silniku też miałem problem z reduktorem tomasetto i bbjaw który opisujesz był podobny, a ponoć przyczyną był żle działający czujnik temp.ale i tak po jakimś czasie reduktor został wymieniony na inną marke .ale to już inna historia.majner76 napisał(a):z problemem poradził sobie mój gazownik a mianowicie założony został większy parownik w który mieści się wiecej płynu i przez to jak puścił zawór gaz za bardzo co wychładzałreduktor teraz jest na 25 stopni i jest ok .
i znowu piękny słoneczny dzień
- Od: 1 lip 2006, 10:20
- Posty: 728
- Skąd: Wieś
- Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5
Slaw9 napisał(a):troche dam z innej beczki. Słuchajcie zamierzam zagazować magdalene moją kochaną ['97 1,5L (Z5)]. I powstaje pytanie, które zadaję Wam jako że na gazie jeździcie. Jaką instalacje zamontować. czytam na forum że niktórzy pociskją mazdą z gazem II a nie którzy III generacji. Jakie są plusy i minusy. Wiadomo że II jest tańsza i to znacznie ale czy potem nie będe musiał więcej wydać na jakieś naprawy i inne nie przewidziane wydatki?? czy założyć III generacji (znalazłem za 1800zł w Siedlcach http://allegro.pl/item292141470_wtrysk_ ... tazem.html)
co o tym myślicie
lub to http://allegro.pl/item290221219_wtrysk_ ... tazem.html
rózni sie w sumie tylko sterownikami. KME chyba lepszy.
I powiedzcie czy to prawda bo słyszałem ze w 323F 1,5 pęka kolektor od ins. gazowych. Jak z tym jest.
Proszę o rade. Pozdr
Witam,
jeżeli to jest instalacja III generacji to nie powinien peknąć nawet nie powinien kichnąć, co do instalaci to raczej szukaj dobrego gazownika który dobrze zamontuje i niech on proponuje zle poleci bedzieł miał ci na głowie
- Od: 15 wrz 2007, 07:36
- Posty: 5
- Auto: mazda 323f 1.5 V16 97
z jakiego powodu pękai o jakim kolektorze mowaSlaw9 napisał(a): powiedzcie czy to prawda bo słyszałem ze w 323F 1,5 pęka kolektor od ins. gazowych. Jak z tym jest.
jeżeli myślisz o drugiej generacji to najlepiej na początek zabrać się za wysokie napięcie, i wymienić wszystko na nowe i markowe. na zakupione i wymienione rzeczy zachować rachunki.bo jak ci wtedy strzeli lub kichnie to gaziarze nie będą mieli się czego czepić .i jest sansa; że sprawa nię bedzie musiała trafić do sądu żeby autko ci dalej służyło tak jak powinno.okłopotach po strzale na forum jest sporo wystarczy poczytaćSlaw9 napisał(a):Wiadomo że II jest tańsza i to znacznie ale czy potem nie będe musiał więcej wydać na jakieś naprawy i inne nie przewidziane wydatki??
i znowu piękny słoneczny dzień
- Od: 1 lip 2006, 10:20
- Posty: 728
- Skąd: Wieś
- Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5
Juz instalka LPG założona. KME Ego, reduktor Tomassetto. Jak narazie działa bez problemów.
Mam pytanko do Was co do butli gazowej. Mam ją w miejscu koła zapasowego (34L) no i niestety troszkę wystaje ponad poziom podłogi w bagażniku. Tez tak macie przy butli w kole??
Mam pytanko do Was co do butli gazowej. Mam ją w miejscu koła zapasowego (34L) no i niestety troszkę wystaje ponad poziom podłogi w bagażniku. Tez tak macie przy butli w kole??
Sprzedam felgę alu pięcioramienną rozstaw 4x100 http://img195.imageshack.us/i/img4118a.jpg
- Od: 26 cze 2007, 11:37
- Posty: 264
- Skąd: Warszawa
- Auto: S40 T4
Mam ten sam zestaw co ty. KME Diego +34 litry w kole zapasowym i tez butla wystaje.Troche ale wystaje.
- Od: 28 gru 2004, 17:17
- Posty: 107
- Skąd: Polanica Zdrój
- Auto: Kiedyś 323f BG,BA.Teraz Toyota Corolla E12
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości