Przy jakiej temperaturze przełączanie na gaz?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Siwy21 » 17 wrz 2007, 17:14

Mazdaxxx dzisiaj rano jeszcze raz sprawdziłem ten reduktor i przy temp. zew. 8 stopni C przełączyło się na gaz po 6 min. Tylko nie wiem czy ten reduktor powinien być naprawdę gorący czy tylko taki ciepły? Bo lekko ciepły był już po 4 min. ale nawet po jakiejś dłuższej przejażdżce reduktor nie jest jakiś strasznie gorący tylko ciepły i można spokojnie trzymać na nim rękę. Czy tak powinno być?
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2007, 19:25
Posty: 68
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Auto: 626 GF 2.0 DiTD 01r.

Postprzez Hazu » 17 wrz 2007, 19:35

Siwy21 napisał(a):ale nawet po jakiejś dłuższej przejażdżce reduktor nie jest jakiś strasznie gorący tylko ciepły i można spokojnie trzymać na nim rękę. Czy tak powinno być?


zdecydowanie tak nie powinno być

powinien mieć coś około 70-80 stopni

Masz albo niesprawny termostat
lub niewłaściwie podłączony reduktor
lub zagięty przewód doprowadzajacy płyn do reduktora
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Karwoś » 17 wrz 2007, 23:54

Albo poziom na jakim jest umieszczony jest za wysoki i w jakiejś części jest zapowietrzony – a cały jest letni – czy od dału jest bardziej gorący – możliwe że tylko część jest wypełniona płynem i od tej części delikatnie rozgrzewa się obudowa – po 6 min to u mnie oparzenie gwarantowane. Albo rzeczywiśćie masz przyięty przewód – albo jest zasyfiały.

Ciepły u mnie zaczyna się robić już po ok 1min – na tyle żeby już mieć ponad 30st.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Mazdaxxx » 19 wrz 2007, 19:46

Siwy21 powinien sie nagrzeac ja ktylko termostat puści wode powinien miec taka sama temperature jak reszta wezów do chłodnicy skoro sie da trzymac reke to znaczy ze lipa tak kolega emmarek napisałtrzeba sprawdzic czy nei rpzygielo weza i czy termnostat puszcza .... jkolego Karwoś poraz kolejny powtorze ze wysokosc na jakiej zamontowany jest reduktor jest w pozadku wszystkie zaklady tam wsadzaja reduktor bo prosciej tam niz za halogen w zderzaku .... co do zasyfiałego przewodu to juz nie przesadzaj musialbym na błocie jeździć

sprubuj odpowietrzyc autk a jak nie to wez odpowietrzaj w ten sposob ze : odkrec korek chłodnicy odkrec jedena z opaske na reduktorze od weza sciagnij waz ten ktory jest za reduktorem zeby woda przepływała przez reduktor odpowietrzaj samochod dodajac gazu w momencie jak z reduktora zacznei sie lac woda wsadz waz i zakrec wtedy bedzie pewnie odpowietrzone
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez zeusik » 19 wrz 2007, 19:49

u mnie przelacza z rana po okolo 500-800m.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 22:34
Posty: 271
Skąd: Łapy
Auto: 323f 96' :)

Postprzez Hazu » 19 wrz 2007, 21:02

Mazdaxxx napisał(a):Siwy21 powinien sie nagrzeac ja ktylko termostat puści wode

nie to nieprawda
Przecież parownik powinien byc podłączony pod przewody idące do nagrzewnicy

więc powinien sie nagrzac zanim termostat się zdąży otworzyć i zanim chłodnica się zacznie nagrzewać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Mazdaxxx » 19 wrz 2007, 22:56

emmarek niby tak ale ta woda stoi i sie ciezko nagrzewa dopiero jak pusci termostat zlapie obieg to sie nagrzewa szybko
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy LPG