Przy jakiej temperaturze przełączanie na gaz?
Mazdaxxx dzisiaj rano jeszcze raz sprawdziłem ten reduktor i przy temp. zew. 8 stopni C przełączyło się na gaz po 6 min. Tylko nie wiem czy ten reduktor powinien być naprawdę gorący czy tylko taki ciepły? Bo lekko ciepły był już po 4 min. ale nawet po jakiejś dłuższej przejażdżce reduktor nie jest jakiś strasznie gorący tylko ciepły i można spokojnie trzymać na nim rękę. Czy tak powinno być?
- Od: 10 wrz 2007, 19:25
- Posty: 68
- Skąd: Ostrów Mazowiecka
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 01r.
Siwy21 napisał(a):ale nawet po jakiejś dłuższej przejażdżce reduktor nie jest jakiś strasznie gorący tylko ciepły i można spokojnie trzymać na nim rękę. Czy tak powinno być?
zdecydowanie tak nie powinno być
powinien mieć coś około 70-80 stopni
Masz albo niesprawny termostat
lub niewłaściwie podłączony reduktor
lub zagięty przewód doprowadzajacy płyn do reduktora
Albo poziom na jakim jest umieszczony jest za wysoki i w jakiejś części jest zapowietrzony – a cały jest letni – czy od dału jest bardziej gorący – możliwe że tylko część jest wypełniona płynem i od tej części delikatnie rozgrzewa się obudowa – po 6 min to u mnie oparzenie gwarantowane. Albo rzeczywiśćie masz przyięty przewód – albo jest zasyfiały.
Ciepły u mnie zaczyna się robić już po ok 1min – na tyle żeby już mieć ponad 30st.
Ciepły u mnie zaczyna się robić już po ok 1min – na tyle żeby już mieć ponad 30st.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Siwy21 powinien sie nagrzeac ja ktylko termostat puści wode powinien miec taka sama temperature jak reszta wezów do chłodnicy skoro sie da trzymac reke to znaczy ze lipa tak kolega emmarek napisałtrzeba sprawdzic czy nei rpzygielo weza i czy termnostat puszcza .... jkolego Karwoś poraz kolejny powtorze ze wysokosc na jakiej zamontowany jest reduktor jest w pozadku wszystkie zaklady tam wsadzaja reduktor bo prosciej tam niz za halogen w zderzaku .... co do zasyfiałego przewodu to juz nie przesadzaj musialbym na błocie jeździć
sprubuj odpowietrzyc autk a jak nie to wez odpowietrzaj w ten sposob ze : odkrec korek chłodnicy odkrec jedena z opaske na reduktorze od weza sciagnij waz ten ktory jest za reduktorem zeby woda przepływała przez reduktor odpowietrzaj samochod dodajac gazu w momencie jak z reduktora zacznei sie lac woda wsadz waz i zakrec wtedy bedzie pewnie odpowietrzone
sprubuj odpowietrzyc autk a jak nie to wez odpowietrzaj w ten sposob ze : odkrec korek chłodnicy odkrec jedena z opaske na reduktorze od weza sciagnij waz ten ktory jest za reduktorem zeby woda przepływała przez reduktor odpowietrzaj samochod dodajac gazu w momencie jak z reduktora zacznei sie lac woda wsadz waz i zakrec wtedy bedzie pewnie odpowietrzone
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Mazdaxxx napisał(a):Siwy21 powinien sie nagrzeac ja ktylko termostat puści wode
nie to nieprawda
Przecież parownik powinien byc podłączony pod przewody idące do nagrzewnicy
więc powinien sie nagrzac zanim termostat się zdąży otworzyć i zanim chłodnica się zacznie nagrzewać.
emmarek niby tak ale ta woda stoi i sie ciezko nagrzewa dopiero jak pusci termostat zlapie obieg to sie nagrzewa szybko
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości