Problem z nową instalacją sekwencyjną.. Zenit

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez wojtekkk » 22 lip 2007, 11:32

Witam Was.
Pare dni temu założono mi instalacje sekwencyjną firmy Zenit(plus smarowanie gniazd zaworów).Pierwsze 2 dni – super.Malo strat na mocy i bezproblemowo..Niestety juz w 3 dniu pojawil sie problem;/ Jechalem na prostej drodze- skonczyl sie gaz ( uslyszalem pisk który zawsze w takich sytuacjach słyszec mialem;) dojechalem na najblizsza stacje – zatankowalem gaz i pojachalem dalej.Po kilku km znów zaczęło to coś piszczec.Na drugi dzien pojechalem do Pana ktory mi to zakładał.On podłaczył pod kompa i stwierdzil ze tu nic takiego nie widac.. tylko jeden błąd 'za niskie ciesnienie".Usunął ten błąd i to praktycznie wszystko co zrobił.Teeraz raz przełacza na gaz ,albo po odpaleniu silnika -odrazu piszczy;/Dodatkowo wczoraj zmuszona do jazdy na paliwie z Poznania.. zauwazylem ze auto mo niesamowitego kopa.(na gazie czuć juz straty). Dodatkowo przy 4700tys.obr.lekko na gazie przerwie na moment i dalej jest lepiej.Jutro oczywiscie zadzwonei i umówie sie z Nim ponownie, najpierw jednak prosze o porady/pomoc Was;D (do zakładu mam 60km wiec nie mam zamiaru co chwile tam latac jak piesek..;/)
Pomóżcie Prosze:)
Ostatnio edytowano 22 lip 2007, 17:57 przez wojtekkk, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2007, 08:28
Posty: 82
Skąd: Krobia/Wlkp
Auto: Mazda 6 GH 2,2 185PS

Postprzez marakus » 22 lip 2007, 12:11

Pewnie padł czujnik ciśnienia gazu i komputer od LPG 'myśli' że się gaz kończy – wymiana na gwarancji i powinno być OK.
Kiedyś Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2006, 13:20
Posty: 818
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L

Postprzez wojtekkk » 23 lip 2007, 22:24

marakus napisał(a):Pewnie padł czujnik ciśnienia gazu i komputer od LPG 'myśli' że się gaz kończy – wymiana na gwarancji i powinno być OK.


Jutro jade do Pana instalatora. Zasugeruje owe zdanie rownież:) Zreszta z mojego pkt.widzenia to rzeczywiscie wygląda ze komputer ciągle uznaje 'brak gazu'
Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2007, 08:28
Posty: 82
Skąd: Krobia/Wlkp
Auto: Mazda 6 GH 2,2 185PS

Postprzez jacho_o » 29 lip 2007, 09:05

Witam !
Mam podobny problem – instalacja taka sama – samochód też. Dodatkowy problem to , że przy Pb można było jechać na wysokim biegu nie koniecznie dostosowaną prędkością – teraz samochód przerywa, jakby się dławił.
A tak przy okazji – czy silnik krokowy może być powodem gaśnięcia. Na benzynie wcześniej pływały obroty teraz pływają no i gaśnie. Jeśli to silniczek – to może ktoś ma taki na zybciu.

Pozdrawiam
jACHO
jacho_o
 

Postprzez Puhcio » 29 lip 2007, 09:57

wojtekkk napisał(a):Dodatkowo przy 4700tys.obr.lekko na gazie przerwie na moment i dalej jest lepiej.


Czyzby przelączal sie na benzynę ?

Moim zdaniem do tego wszytskiego, masz zle wystrojoną instalację.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez wojtekkk » 29 lip 2007, 11:22

U mnie juz wszystko wporządku. Mam wymieniony reduktor i wszystko gra :)
Wkreca sie super, równo chodzi ,żadnych objawów choroby;-p. pierwsze spalanie na gazie na poziomie 10,5 l przy dość szybkiej jeździe..

pozdroo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2007, 08:28
Posty: 82
Skąd: Krobia/Wlkp
Auto: Mazda 6 GH 2,2 185PS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG