LPG sekwencyjny ??
1, 2
ja mam SGI
U nas w sumie nie ma konieczosci, ale jest zalecony...
U nas w sumie nie ma konieczosci, ale jest zalecony...
- Od: 21 paź 2003, 13:58
- Posty: 310
- Skąd: Kraków
- Auto: Obecnie – BMW e91 330XD
Obecnie – Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
– Subaru Legacy IV (moja)
– Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
– Mazda 323F (BA) 2.0 GT
– Mazda MX-3 K8 (moja)
XXX napisał(a):Jasne......Daro a może chcesz kupić SGi praiwie nowe do V6...
Właśnie sie zastanawiam na instalacją, ale jakies mam wątpliwości.
Każdy gazownik gwarantuje , że instalację nawet II i III generacji założy bezpieczna bez możliwośći "strzałów", a tutaj na forum czytam , że jednak zdarzają sie.
I stąd moje wątpliwości.
A jabym kupił od Ciebie ta instalke, to gdzie mógłbym założyć ?
I podtsawowe pytanie: ile to kosztuje ?
Może na priv.
Pozdrawki
Daro W.
Daro W.
- Od: 20 paź 2003, 15:38
- Posty: 115
- Skąd: Wawa
- Auto: MX3 V6 '93; APRILIA RSV MILLE
XXX napisał(a):Jakiej chcesz...
Nie ...
Przecie jak bedzie za zimno to gaz sie nie zdola odpowiednio rozprezyc...
Ale 30 to minimum stosowane.
- Od: 21 paź 2003, 13:58
- Posty: 310
- Skąd: Kraków
- Auto: Obecnie – BMW e91 330XD
Obecnie – Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
– Subaru Legacy IV (moja)
– Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
– Mazda 323F (BA) 2.0 GT
– Mazda MX-3 K8 (moja)
Michał....jasne, ale kolega pytał o możliwość ustawienia. Wiadomo, że najbardziej optymalna temperatura to około 40 st. celsjusza...
Daro.....III generacja to cośpośredniego pomiędzy SGi a II gen. czyli mieszadłem.
Jeżeli zdecydowałbyś się to może założyć Ci ją każdy zakład montujący SGi.....A jak chcesz to załątwię Ci założenie w Lublinie.
Pozdro
Daro.....III generacja to cośpośredniego pomiędzy SGi a II gen. czyli mieszadłem.
Jeżeli zdecydowałbyś się to może założyć Ci ją każdy zakład montujący SGi.....A jak chcesz to załątwię Ci założenie w Lublinie.
Pozdro
Jakie koszta są w LUBLINIE montażu SGI na R4 a jakie do V6.
W moim terenie jest tylko pytanie ile cylindrów i odpowiedz 4-4tys ,6-6tys trochę chore bo chyba takiej róznicy nie ma w materiale .
Pytam bo mam kolejny samochód do zagazowania i zastanawiam się co założyć
W moim terenie jest tylko pytanie ile cylindrów i odpowiedz 4-4tys ,6-6tys trochę chore bo chyba takiej róznicy nie ma w materiale .
Pytam bo mam kolejny samochód do zagazowania i zastanawiam się co założyć
- Od: 16 lis 2003, 16:07
- Posty: 122
- Skąd: myszków
- Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V
Zbyniu, wszystko zalezy od producenta instalki – np LOVATO na udanego założy się za ok 4 – 4.5 kafla do V6, ale w maździe to egzaminu nie zdaje, bo nie ma odpowiednich "programów" do ustawień kompa.
Generalnie w zaprzyjaźnionym zakładzie da rade zamontować SGI do V6 za ok 5kpln.
Jakby co, to napisz mi PW to podam namiary.
Pozdr
SM
Generalnie w zaprzyjaźnionym zakładzie da rade zamontować SGI do V6 za ok 5kpln.
Jakby co, to napisz mi PW to podam namiary.
Pozdr
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Daro napisał(a):Witam,
no właśnie:
– co to znaczy "sekwencyjny"??
I gdzie jest konieczność stosowania go
Mam na myśli LPG oczywiście.
Teoretycznie konieczność stosowania wyłącznie instalacji SGI występuje głównie w silnikach z plastikowym kolektorem. Oczywiscie mozna w takich autach zastosować mieszadło i kolektor wymienić na metalowy.
Jednakże niejednokrotnie robi sie na mieszadle bez wymiany kolektora i te auta jeżdżą. (przykład: Honda Civic 1.4iS 5D '98)
Piszesz też o III generacji – w praktyce tego juz sie nie stosuje, bo jest to coś w stylu jednopunktowego wtrysku LPG –> patent został zastąpiony wielopunktowym SGI. W praktyce albo zakłada się mikser, albo SGI i koniec.
Pozdr
SM
PS
Do Silników serii Kx spokojnie mozna wstawić mieszadło, bo te silniki bez problemów zapindalają na takim patencie.
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
III generacja to raczej połączenie miksera i wtryskiwania w kolektor....a jednopunkt to raczej mikser w połączeniu w krokowcem.
We wtrysku jednopunktowym paliwo wtryskiwane jest przed kolektorem, a w III generacji podawane było w prosty sposób bezpośrednio do każdego cylindra.
We wtrysku jednopunktowym paliwo wtryskiwane jest przed kolektorem, a w III generacji podawane było w prosty sposób bezpośrednio do każdego cylindra.
JA mam Stargas Polaris i chodzi git, co niektorzy widzili badz odczuli...
Mozna zalozyc za okolo 5 kola w kraku do v6 co jak na nasze warunki jest cena dobra...
Mozna zalozyc za okolo 5 kola w kraku do v6 co jak na nasze warunki jest cena dobra...
- Od: 21 paź 2003, 13:58
- Posty: 310
- Skąd: Kraków
- Auto: Obecnie – BMW e91 330XD
Obecnie – Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
– Subaru Legacy IV (moja)
– Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
– Mazda 323F (BA) 2.0 GT
– Mazda MX-3 K8 (moja)
Mi natomiast zaufane serwisy zagazowywania aut poleciły instalke III generacji za 2,7tyś firmy Elpigaz typu Nicolaus 2004. Jest to układ przeznaczony do wielopunktowego wtrysku z lambdą i katem. Byłem w paru zakładach i stwierdzili, że mozna założyć SGI, ale po co przepłacać. Jak inni bałem się tzw.strzałów, ale z tego co wiem to jest wina złego stanu przewodów WN i świec.
Na razie jeszcze nie założyłem ale nie wiem bo tankowanie Pb jest coraz boleśniejsze.
Na razie jeszcze nie założyłem ale nie wiem bo tankowanie Pb jest coraz boleśniejsze.
ZSW M926 MAZDA MX-3
- Od: 28 mar 2004, 23:24
- Posty: 152
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Mazda MX-3 1.6
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości