Instalacja STAG300 vs BRC SEQUENT24 – opinie

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez gadula » 18 sie 2008, 23:14

Hazu napisał(a):raz tylko padł czujnik ciśnienia na gwarancji.

Prawdę mówiąc to dosyć częsty przypadek z tymi czujnikami. I to nie tylko w STAGach, chociaż w nich to wymieniają je bez problemu :)


8dyb8 napisał(a):o mi zaproponowali instalke SGI jakiejs polskiej produkcji za 2600.. co to jest?

STAG300? SEC? Jeśli jedno z tych to bierz i się nie zastanawiaj :) Obydwie centralki są polskiej, a dokładnie białostockiej produkcji :D
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2909 (3/25)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez Koniol & Pati » 20 sie 2008, 18:31

JA bym brał staga 300 przyjemny sofcik a ile możliwości kombinowania:]!!nie bierzcie instalacji sgi na Polskich częściach!Z tego co wiem są do....!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2008, 21:34
Posty: 73
Skąd: Poznań
Auto: mazda 626 2.0 16v GE

Postprzez gadula » 20 sie 2008, 22:54

koniol45 napisał(a):JA bym brał staga 300 przyjemny sofcik a ile możliwości kombinowania:]!!nie bierzcie instalacji sgi na Polskich częściach!Z tego co wiem są do....!!

Ojjj, sam sobie przeczysz :P Przeczytaj mój post wyżej, a zobaczysz że stag300 jest polski :P Tak samo jak czujnik ciśnienia, czujnik gazu w butli, i przełącznik benzyna-gaz ze wskazaniem ilości gazu :)
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2909 (3/25)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez Koniol & Pati » 20 sie 2008, 23:27

Oki poprawiam swoja wypowiedz !!chodzilo mi o wtryskiwacze oraz reduktory znanej polskiej firmy która była nawet ostatnio w uwadze !!A co do polskich czesci to sie zgodze ze stag 300 jak i butla przelącznik i czujnik sa polskie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2008, 21:34
Posty: 73
Skąd: Poznań
Auto: mazda 626 2.0 16v GE

Postprzez arek k » 7 lis 2010, 10:59

ja bym wstawił sobie elektronike agis a listwy omvl plastikowe bo nie marzną jestem monterem tych instalacji i są super
arek k
 

Postprzez arek k » 7 lis 2010, 11:02

ale mam jeszcze pytanko jaki masz motor to ci opowiem więcej
arek k
 

Postprzez przemek_lcj » 12 lis 2010, 22:43

mam BRC S24, w tym momencie zrobiłem na nim około 10000km, bez jakichkolwiek problemów, grunt to gaziarz, który się zna na robocie. Popytaj w okolicy o opinie i udałbym się w miejsce, gdzie przeważają pozytywne.
Moim zdaniem nawet najlepszy "osprzęt" może mieć kiepska opinię jeżeli zamontują go niedbale.

O STAG'u nic nie wiem, ale słyszałem dobre opinie. Jeżeli cena jest niższa to chyba bym się skusił. W mojej okolicy akurat mam sprawdzony zakład, który zakłada BRC, stąd mój wybór.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 sie 2010, 23:40
Posty: 21 (1/0)
Skąd: Łask/Łódź
Auto: Mazda 323F 1.5 1998 BA –> Mazda 323F 2.0 Sportive 2001 BJ –> Mazda 6 2003 GG 1.8 –> Mazda 6 2011 GH 2.0 AT

Postprzez Lowiec » 18 lis 2010, 00:41

Ja również mam bardzo dobre doświadczenia z BRC sequent24. Dziś miałem ostatni przeglad gwarancyjny, za miesiąc mina dwa lata gwarancji a dziś stuknęło 60tyskm tej instalce. Absolutnie żadnego kłopotu.

Pozdrawiam
Sławek
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez Malina » 28 lis 2010, 15:31

Kolega w Volvo S40 miał BRC i zrobił na niej około 200 tyś. bez żadnych problemów dlatego też mam BRC SQ 24 na wtryskiwaczach BRC za 2900zł. Zastanawiałem się nad tańszym zestawem BRC SQ 24 LIGHT czyli bez wtryskiwaczy BRC za 2500zł. Po dłuższym zastanowieniu zdecydowałem sie na zestaw kompletny BRC i jestem bardzo zadowolony, choć przejechałem na LPG dopiero 8tyś. od lipca.
Ostatnio się dowiedziałem że wersja LIGHT oprócz innych wtryskiwaczy nie ma również 1 czujnika temperatury i przełączanie na LPG na nagrzanym silniku nie następuje po 5 sekundach tylko czasem znacznie dłużej – czyli zużywa wiecej PB.

Podstawa to dobry zakład montujący. Ja montowałem w Czakramie w Tarnowie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 16:53
Posty: 114
Skąd: Tarnów
Auto: 323F 97' 1,5l BA Z5 :) LPG BRC SQ24

Postprzez SHADOW » 3 gru 2010, 12:47

Ja zarowno w poprzednim aucie, jak i obecnym smigam, na STAG 300, z wtryskami MagicJet i zero problemow. Poprzednim autem w tej konfiguracji zrobilem 100tys, obecnym 20tys
Czarny Xedos 9 2.5V6 97r full opcja znowu ze mna:)))
Początkujący
 
Od: 14 lut 2008, 13:28
Posty: 12
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6

Postprzez gazparts » 3 gru 2010, 16:24

SHADOW napisał(a):Ja zarowno w poprzednim aucie, jak i obecnym smigam, na STAG 300, z wtryskami MagicJet i zero problemow. Poprzednim autem w tej konfiguracji zrobilem 100tys, obecnym 20tys

Bo stag to też dobra instalka
montuję je , jeżdze na stagu już nie pierwszym autem na tej instalce śmigam z powodzeniem :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Tobik » 9 gru 2010, 01:22

Polecam BRC,mam niby wersję light,ale już wtryski zostały zmienione na oryginalne BRC i dostawiony czujnik,o którym mówił kolega,wyżej.Bardzo fajnie się jeździ.Prawdą jest grunt to dobry zakład.

Pozdr
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 gru 2009, 14:17
Posty: 11
Skąd: Legnica
Auto: Mazda 626 2.0 116KM 1998r.

Postprzez Mazdaxxx » 9 gru 2010, 03:46

jesli nie masz co robić z kasa montuj brc :) osobiście polecam staga motuje go 4 rok chyba i jak na tyle instalek które jeźdza to naprawda moge powiedziec ze sa bardzo mało awaryjne i bardzo uniwersalne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez jabol.88 » 21 sty 2011, 22:34

polecam BRC SQ24
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2009, 09:49
Posty: 97
Skąd: Ostrów (okolice Kraśnika)
Auto: Kiedyś MX-3 1.8 V6 teraz zielona 323F BA 1.5 16V

Postprzez JohnnyB » 23 sty 2011, 22:37

Mazdaxxx napisał(a): osobiście polecam staga motuje go 4 rok chyba i jak na tyle instalek które jeźdza to naprawda moge powiedziec ze sa bardzo mało awaryjne i bardzo uniwersalne


Sterownik to nie wszystko :–), dochodzi do tego kwestia doboru reduktora do mocy auta oraz wydajnych wtryskiwaczy nie mówiąc o montażu poprawnie ze sztuką :-D . W Stagu mamy pełną dowolność doboru gratów w BRC już nie i o ile się nie mylę BRC nie daje nam takich możliwości strojenia jak STAG.
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2539 (46/88)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Ford Edge '18 3.5v6 SEL

Postprzez Bruce » 30 sty 2011, 19:16

Polecam Staga 300. Zrobiłem na nim ponad 60000 km. W ciągu 6 lat użytkowania wymieniłem tylko czujnik ciśnienia (dokładnie tydzień temu).
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2006, 22:00
Posty: 103
Skąd: Bartniczka k/Brodnicy
Auto: Peugeot 407 SW
2.0 HDI 136

Postprzez rinho » 6 lut 2011, 11:36

Też zastanawiam się nad zgazowaniem mojej mazdy. Również rozważam BRC – mam go w Peugeocie 206, przejechałem już 110 kkm na gazie i jak na razie jest OK.
Ciekawe jak będzie się sprawował w silniku 16V (w p260 jest 8V)?
Świat widziany okiem obiektywu ujawnia niedostrzegane wcześniej kształty i kolory.
www.galeria.advitech.eu
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2011, 23:53
Posty: 216 (0/1)
Skąd: okolice Cieszyna
Auto: Mazda 3 BN 2.0 AT 2018r.

Postprzez kosielski_a » 6 lut 2011, 15:26

Witam, gdzie założyć STAGA 300 na śląsku. Proszę o pomoc
kosielski_a
 

Postprzez gazparts » 6 lut 2011, 16:24

zadzwoń do auto-gaz-czech w Cieszynie , to duża hurtownia lpg pokierują Cię do dobrego warsztatu
w twojej okolicy :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez kosielski_a » 6 lut 2011, 17:45

Dziękuję bardzo.
kosielski_a
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy LPG