Instalacja STAG300 vs BRC SEQUENT24 – opinie

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez rinho » 7 lut 2011, 21:14

kosielski: firmę w Zebrzydowicach raczej omijaj. Tam, to możesz się dowiedzieć, że nic nie wiesz na temat LPG, silników, ... swojego auta. I nie jest ważne, że TY będziesz uważał inaczej, tam robią "fachofcy" więc TWOJE zdanie się nie liczy.
A przy ewentualnym serwisie, to pierwsze pytanie będzie czy tankujesz u nich, jeżeli nie, to większość problemów zrzucą na wadliwe paliwo.
Świat widziany okiem obiektywu ujawnia niedostrzegane wcześniej kształty i kolory.
www.galeria.advitech.eu
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2011, 23:53
Posty: 216 (0/1)
Skąd: okolice Cieszyna
Auto: Mazda 3 BN 2.0 AT 2018r.

Postprzez zonkar » 15 kwi 2011, 17:38

ja w swojej 3ce z silnikiem 2.0 150 km mam założony
BRC Seqent P&D za 3200 zł z reduktorem Genius i zaworem Tomasetto

i jestem zadowolony <jupi>
Początkujący
 
Od: 19 mar 2011, 23:49
Posty: 24
Skąd: częstochowa
Auto: mazda 3 2.0 top sport 2004

Postprzez bieski » 15 kwi 2011, 17:44

zonkar napisał(a):i jestem zadowolony <jupi>


A ile przejechałeś? Bo jak z 1000 km to raczej srednia ta opinia.

PS. Widać ze jestem szczęśliwy. Całe forum musi wiedzieć co ty zalożyłeś hahaha
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez jarsonn » 16 kwi 2011, 00:08

Witam,
Mam pytanko, gazowiec zaproponował do M6 2,0 141KM Stag 4 i listwę REG OMLV.
Nie dopytałem w sumie o reduktor.
Cena 2400 + ewentualnie lubryfikacja 200.
Co sądzicie o takim zestawieniu, cenie i czy lubryfikacja jest konieczna? Jaki reduktor do tego?
Czy możecie polecić kogoś z Wawy?
Początkujący
 
Od: 21 sty 2008, 00:45
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda (GG) 6 2,0 141KM 2003r,
Chrysler LeBaron Convertible 3.0 V6 90r.
wcześniej:
Mazda 626 Cronos (GE) 2,0 16V (FS)

Postprzez artmaks » 19 kwi 2011, 22:20

Jarson
pytanie co jest dobre bo polskie ?;–))
do tego dorzuć troszkę dobrych gratów (no koreańskich ), coś włoskiego i dobrego gazownika.
Lubryfikacja to jest potrzebna jak umarlemu kadzidlo lub zajacowi dzwonki na polowaniu,,,,,,,Jezeli jakis zaklad poleca ten zasrany naolejacz to od razu zawijaj sie w strone drzwi i nie sluchaj glupot
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2011, 15:55
Posty: 56
Auto: mazda 323 BJ 1.5

Postprzez jarsonn » 19 kwi 2011, 22:38

No w sumie już zrezygnowałem z tego gazownika :)
Mam już wstępnie dograny montaż w ALLTOP na ul.Chodeckiej w Wawie. Założyli już parę instalek w M6 więc powinno być OK
Początkujący
 
Od: 21 sty 2008, 00:45
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda (GG) 6 2,0 141KM 2003r,
Chrysler LeBaron Convertible 3.0 V6 90r.
wcześniej:
Mazda 626 Cronos (GE) 2,0 16V (FS)

Postprzez zelmerek » 13 lip 2016, 21:11

Witam Panowie chciałbym podbić temat zamiast rozpoczynać nowy. Chciałbym założyć instalację gazową do swojej mazdy 6 z silnikiem 1.8. Zastanawiam się nad instalacją właśnie firmy brc a dokładniej sq32. Nie znam się aż tak w tym temacie dlatego prosiłbym o poradę odnośnie tej instalacji i samej firmy brc czy jest warta inwestycji ?
Początkujący
 
Od: 13 lip 2016, 21:06
Posty: 5
Auto: mazda 6

Postprzez makmarc » 14 lip 2016, 22:26

Szczerze powiedziawszy to daruj sobie obie firmy, a rozejrzyj się za czymś innym. Jest oddzielny temat o tym.
makmarc
 

Postprzez konopkaa88 » 15 lip 2016, 13:21

Też mam staga i na niego nie narzekam ;)
konopkaa88
 

Postprzez zelmerek » 16 lip 2016, 21:22

Ceny brc nie są wygórowane jak w przypadku innych instalacji. Podobno z tego co czytałem po forach to brc serwisuje się co 15 tys km a w innych przeważnie nie przekracza się 10 tys, dlatego wydaje mi się że to może świadczyć o lepszej żywotności skoro nie wymaga częstego serwisu :)
Początkujący
 
Od: 13 lip 2016, 21:06
Posty: 5
Auto: mazda 6

Postprzez SVVR » 16 lip 2016, 22:25

Ja mam BRC w już chyba z 10 z kolei aucie
Aktualnie Mazda 3 z 10 roku,
Ja jestem bardzo zadowolony i wiem że wszystko jest od jednego producenta, sieć serwisowa normalna i wszyscy ogarniają to bez najmniejszych problemów, chociaż ja nigdy problemów nie miałem.
Wiesz STAG to sterownik a reszta to wena twórcza gazownika, więc wszystko z innej parafii, ja tak nie lubię, ale ludzie mają i nie narzekają....
Początkujący
 
Od: 26 cze 2016, 11:01
Posty: 22 (0/2)
Auto: 3 BL 2.0 Automat HB

Postprzez makmarc » 16 lip 2016, 22:31

Nie wiem, kto Tobie takich bajek naopowiadał, nie rozumiem, dlaczego tak łykasz wszystko. To czy robisz serwis po 10 czy 15 tys km zależy od Ciebie, a bardziej od sytuacji, bo przez serwis rozumie się przede wszystkim wymianę filtrów i sprawdzenie ustawień i szczelności. A to nie ma nic wspólnego z tym, co napisałeś. Jak będziesz lał przykładowo lipny gaz to i po 5tys km filtr będą zawalone.

Wychodzimy z założenia, że dobrze taki serwis jest robić np. razem z olejem w silniku. A to też zależy od tego, co ile ludzie wymieniają olej, jedni co 8, drudzy co 10, inni co 15, a pozostali jeżdżą ile się da.

BRC to przede wszystkim elektronika, a nie podzespoły, które pracują na gazie. Nie lubię takich kompletów, bo narzucają całość, która nie zawsze działa prawidłowo z każdym autem. Dlatego lepiej złożyć dobry zestaw i mieć spokój. Przykładowo, zakładając dobre wtryski, a obecnie nie ma naprawdę nic lepszego na rynku jak Barracudy, trzeba założyć odstojnikowy filtr fazy lotnej, a nie zwykłą puszkę, bo poskleja je na momencie. Serwis wtrysków powinien nastąpić dopiero po co najmniej40-50tys, tak samo jak reduktor, tyle w temacie.
makmarc
 

Postprzez zelmerek » 18 lip 2016, 20:45

makmarc to są informacje od ludzi którzy użytkują takie instalacje. Ja sobie sam tego nie wymyślam. Ceny podaje każdy warsztat który oferuje usługi więc tu nic nie łykam tylko po porównaniu uważam, że nie są to najwyższe stawki. Co do kilometrów to przeglądałem już parę for internetowych i takie informacje podają użytkownicy ale dzięki za sprostowanie tej informacji i wyjaśnienie.
Początkujący
 
Od: 13 lip 2016, 21:06
Posty: 5
Auto: mazda 6

Postprzez makmarc » 18 lip 2016, 21:38

W porządku, rozumiem, tylko moi przyjaciele z moimi rodzicami prowadzą montaż instalacji LPG od 1997r, mam to na co dzień i wiem, co z czym się je :) Uwierz mi, że nie dziwi mnie już nawet od dawna LPG w Porsche, Man-ie czy traktorze.
makmarc
 

Postprzez marz » 23 lip 2016, 13:59

Miałem STAG300 w hondzie civic 1,4 z 2000 r. Cała instalacja kosztowała w 2013 r ok 2150pln, ale gaziarze nie potrafili wyregulować, wyraźnie szarpało przy zimnym silniku i niezależnie od temperatury silnika po szybkim ściągnięciu nogi z gazu czuć było szarpnięcie. Po ok 45 kkm na lpg przyczyniło sie to do zużycia przegubów i poduszek silnika, nie mówiąc o konforcie podróżowania, poza tym dosć mocno kangurzył. Zatem lepiej wziąć gotowy zestaw BRC, albo STAG ale nie najtańszą wersję, tylko nieco droższą a mniej kłopotliwą.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 cze 2016, 22:33
Posty: 23
Skąd: KGR / LU
Auto: Mazda 3 BK 1.6 Touring, B6ZE

Postprzez zelmerek » 24 lip 2016, 13:18

Pytałem w jednym warsztacie właśnie o instalację stag oraz brc i tam gazownik mi polecił właśnie zestaw od brc sq32 stąd wynikło moje pytanie odnośnie tej instalacji. Cena za caly zestaw to 2800 więc mieści się to w moim budżecie.
Początkujący
 
Od: 13 lip 2016, 21:06
Posty: 5
Auto: mazda 6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy LPG