gazowanie mazdy 626 instalacja IV generacji (SGI)– podlaskie

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez MJ_AIR » 6 cze 2004, 23:41

Wlasnie zamierzam zagazować Mazde 626 '98 2.0. Planuje zainstalowac gaz najnowszej (IV) generacji czyli SGI- koszt ok. 4000zł. Czy ktos juz mial doswiadczenia z tym rodzajem instalacji? Czy rzeczywiscie spadek mocy jest niezauważalny bo jakos nie chce mi sie w to wierzyc... :–/

Moze ktos polecić dobry warsztat w woj. podlaskim ktory wykona taka instalacja (oczywiscie z f.vat)
podrawiam
Początkujący
 
Od: 30 maja 2004, 00:00
Posty: 13
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 2.0 16V '98

Postprzez gutek » 7 cze 2004, 00:29

w ktoryms z wydan "spojlera" byla chyba opisana taka instalacja, i spadek mocy wynosil okolo 10% dopiero po regulacji z udzialem hamowni osiagi wrocily do seryjnych badz troche lepszych, co do warsztatu to wstap do paru i zrob ogolne rozeznanie, zobacz co Ci zaproponuja i nie patrz na cene bo na gazie oszczedza sie dopiero po jego zalozeniu, z doswiadczenia wiem ze nie ma co oszczedzac na instalacji, zbyt niska cena moze oznaczac ze zaloza Ci cos co poprostu zalega im na magazynie a nie koniecznie jest najlepszym rozwiazaniem.

pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2004, 19:52
Posty: 37
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Tribute 3.0 V6

Postprzez xXx » 7 cze 2004, 16:50

Zakłądaj SGi obojętnie jakiej firmy bo to praktyczne to samo tylko ważne żeby zainstalowano Ci wtryskiwacze z podwójną cewką "MATRIX"

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez MJ_AIR » 7 cze 2004, 17:06

OK, dzieki. Na pewno zapytam o wtryskiwacze z podwójną cewką "MatriX".
Moze ktos ma jeszcze jakis pomysl na co zwrocic uwage?
Początkujący
 
Od: 30 maja 2004, 00:00
Posty: 13
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 2.0 16V '98

Postprzez luca » 7 cze 2004, 17:16

Na zakład na ulicy fabrycznej w Siedlcach ;)
Tanio i dobrze.
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez xXx » 7 cze 2004, 18:09

GMS, Zavoli, , Prince, OMVL....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez michal_krakoof » 7 cze 2004, 19:10

byle nie BRC !!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 13:58
Posty: 310
Skąd: Kraków
Auto: Obecnie – BMW e91 330XD
Obecnie – Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
– Subaru Legacy IV (moja)
– Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
– Mazda 323F (BA) 2.0 GT
– Mazda MX-3 K8 (moja)

Postprzez Rafal » 8 cze 2004, 14:44

ja polecam SGI Bigas
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2004, 13:38
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 cronos z LPG

Postprzez RedPiotr » 10 cze 2004, 12:38

Witam Jak chcesz wstawic sgi to polecaam Dreem XXi Nie ma spadków mocy . Firma montuje te inst. w Bielsku Podlaskim FHU STARTER. gg 2961503 . Cena ok 1000,00 PLN z VAT za cylinder . fhustarter@interia.pl
RedPiotr
 

Postprzez Globy » 10 cze 2004, 15:34

Dlaczego nie BRC?
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez xXx » 10 cze 2004, 15:58

BRC to Lipa od dawna....nawet parownika nie umieją odlać dokładnie to co dopiero mówić o SGI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez MJ_AIR » 12 cze 2004, 19:01

Dowiedziałem sie ze w ASO (Ksieżyno k. Białego) rowniez robia instalke LPG. Koszt SGI- 3900zł. Czy ktos sie orientuje co dokladnie tam oferują? Lepiej robic w ASO, czy w warsztacie ktory TYLKO trudni sie instalacjach LPG?
pozdro!
Początkujący
 
Od: 30 maja 2004, 00:00
Posty: 13
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 2.0 16V '98

Postprzez xXx » 12 cze 2004, 19:09

Najlepiej mazdy to znają ludzie z ASO......a jak się ma pojęcie to założenie LPG to prościzna...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez JAREK » 13 cze 2004, 07:55

Też uważam że jeżeli ktoś ma zamiar montować gaz to najlepiej zrobić to w ASO bo potem jeżeli wystąpią jakieś problemy z samochodem to i tak trzeba będzie pojechadź właśnie do stacji autoryzowanej . Zakłady które montują tylko gaz przeważnie umywają ręce i odsyłają samochód do ASO .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2004, 11:23
Posty: 70 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: AUDI A6

Postprzez Huano » 13 cze 2004, 10:16

Mi w ASO powiedzieli zeby w ogole nie gazowac Mazd bo to jest profanacja. A potem stwierdzili ze niektorych w ogole nie powinienem gazowac (wymienil m.in. MX-3 V6). I mowili mi to o instalacji SGI – co mnie dosc zdziwlio, bo zrozumial bym jeszcze zwykle instalki z mieszaczem, ale czemu SGI?
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez xXx » 13 cze 2004, 10:40

Poprostu tu chodzi o to, że jak ktoś jest sceptycznie nastawiony do LPG to zawsze bedzie odradzał założenia instalacji pomimo, że w większości to pozytywne rozwiązanie i nie ma się co nad tym zastanawiać...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez olek » 18 cze 2004, 23:21

ktos pisał o dream XXI – co jest tworem BRC ( Michał odradza i chyba ma racje), w tej samej cenie mozna jednak zalozyć omegas LR, któego jakość chyba nikt nie zakwestionuje. OMVL to śmieć, co prawda taani, ale śmieć.
jezeli chodzi o wtryskiwacze – nie wiem czy dwie cewki i prędkość podawania gazu jest AŻ tak istotna gdy cały czas mówimy o fazie lotnej i podawaniu do kolektora ("gdzieś tam" "jak najbliżej..." : ) za pośrednictwem 20 cm wężyków :)
moooże gdyby wtryskiwacze były indywidualnie i montowane w kolektor to co innego... (pachnie mi tu małą ściemą : )
prawdopodobnie gdyby gaz był podany nie przez mikser na przepustnicy a poprzez rozdzielacz na kolektory efekt byłby ten sam a ryzyko strzału mniejsze , tzw liniówka.
osobiście polecam Landi R. omegas i jak tylko będę miał kasę coś takiego wlaśnie zalożę.
jesli chodzi o zaklad montujący – jezeli kogoś stać na dolożenie ekstra kilku stów tylko dlatego ze jest to aso – ok, ja jednak nie widzę potrzeby.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2003, 16:43
Posty: 187
Skąd: Kraków
Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI

Postprzez JAREK » 19 cze 2004, 20:33

XXX napisał(a):Poprostu tu chodzi o to, że jak ktoś jest sceptycznie nastawiony do LPG to zawsze bedzie odradzał założenia instalacji pomimo, że w większości to pozytywne rozwiązanie i nie ma się co nad tym zastanawiać...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Całkowicie się z Tobą zgadzam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2004, 11:23
Posty: 70 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: AUDI A6

Postprzez JAREK » 19 cze 2004, 20:42

olek napisał(a):ktos pisał o dream XXI – co jest tworem BRC ( Michał odradza i chyba ma racje), w tej samej cenie mozna jednak zalozyć omegas LR, któego jakość chyba nikt nie zakwestionuje. OMVL to śmieć, co prawda taani, ale śmieć.
jezeli chodzi o wtryskiwacze – nie wiem czy dwie cewki i prędkość podawania gazu jest AŻ tak istotna gdy cały czas mówimy o fazie lotnej i podawaniu do kolektora ("gdzieś tam" "jak najbliżej..." : ) za pośrednictwem 20 cm wężyków :)
moooże gdyby wtryskiwacze były indywidualnie i montowane w kolektor to co innego... (pachnie mi tu małą ściemą : )
prawdopodobnie gdyby gaz był podany nie przez mikser na przepustnicy a poprzez rozdzielacz na kolektory efekt byłby ten sam a ryzyko strzału mniejsze , tzw liniówka.
osobiście polecam Landi R. omegas i jak tylko będę miał kasę coś takiego wlaśnie zalożę.
jesli chodzi o zaklad montujący – jezeli kogoś stać na dolożenie ekstra kilku stów tylko dlatego ze jest to aso – ok, ja jednak nie widzę potrzeby.

Nie znam tej instalki Landi Renzo także trudno mi się wypowiedzieć co to jest i jak to chodzi ale jeśli chodzi o montaż gazu w ASO to nie sądze żeby tam montowali drożej niż w innym zakładzie przecież oni też walczą o klijenta i nie będą odstraszać cenami. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2004, 11:23
Posty: 70 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: AUDI A6

Postprzez xXx » 19 cze 2004, 21:01

jezeli chodzi o wtryskiwacze – nie wiem czy dwie cewki i prędkość podawania gazu jest AŻ tak istotna gdy cały czas mówimy o fazie lotnej i podawaniu do kolektora ("gdzieś tam" "jak najbliżej..." : ) za pośrednictwem 20 cm wężyków


Widzę, że masz pojęcie o instalacjach LPG ale nie zgodzę sięz Tobą że wtryskiwacze nie są w tym przypadku istotne.....im szybszy wtryskiwacz tym mniejsza dziura przy wciśnięciu gazu po CUT OFF-ie i tego chyba mi nie zaprzeczysz. ja w swoim samochodzie testowałem dwa rodzaje wtryskiwazcy....z jedną cewką i te co teraz mam czyli dwucewkowe Matrix-y...

Otóż różnica zasadnicza jest taka, żę przy odpowienio wyregulowanej instalacji przy moim stylu jazdy nie mam żadnych problemó z dziurą...

Dodatkowo powiem, że wtryskiwacz ma swoją wydajność.....i w pewnym momencie gdu jest on już otwarty może nie sprostać obciążeniom przy któych pracuj silnik.

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy LPG