Strona 1 z 1

Mazda Premacy 1.8 za słaba instalacja

PostNapisane: 24 lut 2018, 20:01
przez argosan
Witam,
Zakupilem jakis czas temu Mazde Premacy 1.8 100 HP z sekwencją:
Sterownik KME Diego G3
Wtryski OMVL Reg Fast
redyktor chyba Tomasetto ale jaki dokładnie to nie wiem bo jest tak zamontowany ze go prawie nie widac, dostęp z dolu
Bylem na regulacji i gość powiedział że instlacja jest ciut za słaba ale co i jak to juz nie, na gazie czuć znaczną utrate mocy a niby regulacja jest teraz tyle ile mozna było, mało tego instalcja poszarpuje, układ zapłonowy po za cewkami wymieniona, po podpięciu pod kompa przez kumpla pokazal komunikat że są za małe dysze... i teraz pytanie czy wymiana na wtryskiwacze Hana H2000 zielone cos da ?? jak ją wzmocnić

PostNapisane: 25 lut 2018, 10:17
przez Biniu
Dowiedz się jaki dokładnie to reduktor.

Re: Mazda Premacy 1.8 za słaba instalacja

PostNapisane: 25 lut 2018, 22:28
przez tetris
W Twoim przypadku może to być kwestia słabego reduktora albo zużytego.
Inna możiwa przyczyna to wtryskiwacze. Kwestia dysz, wydajności, szybkości, zużycia.

Wtryski Hana to kiepski wybór. Lepiej założyć wtryskiwacze Barracuda(drogie) albo Yeti albo podobne.
Jak jesteś z Warszawy to przegląd i naprawa instalacji lpg na przykład https://lpgmasters.pl . jest jeszcze kwestia czy samochód ma sterowanie wtryskiwacze typem "mazdy", które jest dosyć specyficzne. Sprawa dotyczy niektórych modeli mazdy, być może właśnie twojego samochodu.

Nie bardzo rozumiem co właściwie gazownik zrobił jak do niego pojechałeś? Chyba że nie chciałeś płacić za rzeczywistą naprawę Twojej instalacji.

Re: Mazda Premacy 1.8 za słaba instalacja

PostNapisane: 26 lut 2018, 08:52
przez lucxxx
Podejrzewam że przyczyną może być też sterownik, bo z tego co pamiętam jakiś czas temu na forum był podobny temat z Premacy i KME. Ten silnik w pewnych zakresach obrotów przechodzi w tzw pól-sekwencję i z niektórymi sterownikami jest problem żeby wyregulować, tzn musi to zrobić naprawdę ogarnięty gazownik.
http://lpg-forum.pl/zubozanie-mazda-t7516.html
poszukaj też na naszym forum tematów o KME i Premacy

PostNapisane: 28 lut 2018, 16:48
przez argosan
Reduktor to Tomasetto AT-09, czyli do 125 koni niby, gazownik zrobil autokalibrace pewnie tylko i tyle... plus zubazanie zmienili chyba na zero i auto zamiast palić jak wczesniej 12 litrow, pali ponad 15... a dynamika sie nie zmienila, a w programie diagnostycznym pokazalo komunikat o zbyt malych dyszach Co do wtryskow to wtryski baraccuda czy te Yeti to tak srednio jesli chodzi o finanse, to wskazujecie na sterownik? I wtryskow nie zmieniac? Bo mam do kupienia te hany zielone