Mazda 323f Z5 – przełącza na PB
Dzwonilem do gaziarza i mowił ,zebym nie srał żarem tylko poczekał az sie ociepli, mowił ze mial mase telefonow z takim problemem jak u mnie no i ze jakosc lpg w Pl jest taka sobie i jak przyszło -20C ponad to zrobiło swoje. Aaa mi własnie na jednym z orelnow u mnie wychodzi ładne spalanie , ale najlepiej na Artusie , tam jak zataknuje to ilosc km poprostu mistrzowskie robi to auto na lpg. Na shelu tankowalem kilka razy w rze i zjarał mi jakbym mial dwulitrówke pod maską.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
głupoty gada, temp zamarzania lpg -84 st C , niech się zastanowi zanim coś palnierafał88 napisał(a):Dzwonilem do gaziarza i mowił ,zebym nie srał żarem tylko poczekał az sie ociepli, mowił ze mial mase telefonow z takim problemem jak u mnie no i ze jakosc lpg w Pl jest taka sobie i jak przyszło -20C ponad to zrobiło swoje.
Dopisano 10 sty 2017, 19:27:
Reduktor zamarznie jak będziesz miał powietrze w układzie chłodzenia(patrz zapowietrzony reduktor)
ja też ale w zależności od dostawy ,teraz Orlen u mnie najlepiej wychodzi spalanie.Fred.X napisał(a):Jeśli chodzi o jakość gazu to polecam Shell , przebiegi 40-60 km większe robie
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Fred.X napisał(a):głupoty gada, temp zamarzania lpg -84 st C , niech się zastanowi zanim coś palnierafał88 napisał(a):Dzwonilem do gaziarza i mowił ,zebym nie srał żarem tylko poczekał az sie ociepli, mowił ze mial mase telefonow z takim problemem jak u mnie no i ze jakosc lpg w Pl jest taka sobie i jak przyszło -20C ponad to zrobiło swoje.
Dopisano 10 sty 2017, 19:27:
Reduktor zamarznie jak będziesz miał powietrze w układzie chłodzenia(patrz zapowietrzony reduktor)
może nie zamarza ale traci prężność i ciśnienie-im niższa temperatura gazów (nie tylko LPG) tym niższe ciśnienie. pełno jest w tym roku takich przypadków.
rafał88, dobij ciśnienia do butli kompresorem i zobacz
– 28st C , Ford Mondeo MK2 2.0 zetec , nie było najmniejszego problemu , nigdy nie miałem żadnego problemu z ciśnieniem, na moje reduktor sie kończy albo --->> chyba że zainteresowany tankuje na stacji No Name
jeszcze gorzej jest jak jest baniak dystrybutora na zewnątrz a nie w ziemi. za mało zimowy gaz w tym roku zrobili. do tego jak zwykle było zamiast 15 bar na dystrybutorze wszędzie na styk 12
Fred.X napisał(a):– 28st C , Ford Mondeo MK2 2.0 zetec , nie było najmniejszego problemu , nigdy nie miałem żadnego problemu z ciśnieniem, na moje reduktor sie kończy albo --->> chyba że zainteresowany tankuje na stacji No Name
Czytaj wyzej gdzie tankuje
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Miałem to samo, tyle że zmieniało mi na PB przy ok 2,5k rpm. Pojechałem do firmy gdzie zakładano instalacje, wymienili listwę wtryskową, problem znikł, ale czasem falowały obroty na luzie, więc ponownie podpięli się pod mój komp od lpg, ustawili obroty na jałowym i jest git
Listwa jest zmieniona nie tak wcale dawno . Wolne obroty przez kompa lpg w Z5 Niemozliwe akurat w tym aucie ... Zauwazylem ,ze jak było wczoraj juz bliżej 0C problemu nie ma, wieczorem zjechało do -13C i juz przy 4krmp znow przełacza na pb, tankowane na Orlen.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Może jakichś czujnik temperatury od gazu ?
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
rafał88 napisał(a):Listwa jest zmieniona nie tak wcale dawno . Wolne obroty przez kompa lpg w Z5 Niemozliwe akurat w tym aucie ... Zauwazylem ,ze jak było wczoraj juz bliżej 0C problemu nie ma, wieczorem zjechało do -13C i juz przy 4krmp znow przełacza na pb, tankowane na Orlen.
No tak, mechanik podpiął się pod moj komp, coś tam sobie po klikał u siebie i obroty są takie jak trzeba
nie regulował obrotów a skład mieszanki na wolnych obrotach. rafał88, kup sobie kabel, przestań ufać gazownikom i zobacz na jaką temperaturę gazu masz ustawione przejście na benzynę. warto samemu próbować bo jest to do ogarnięcia bez problemów
Noo ten co jezdze do niego to nie jakis naciagacz. Ja mialem problem z jazda po przelaczeniu i to ogarnial to hajs wzial dopiero jak drugi raz zalecialem na kontrole po tygodniu. Noo chyba trzeba tak zrobic ,zeby samemu tez mozna bylo kontrolowac
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Iii znowu pisze tutaj. Mam dziwne akcje na ELPIDŻI. Aa wiec tak pierwszy problem jaki jest do roziazania to pewnie reduktor w smietnik . Ale najsampierw pokaze mape.
Dopisano 27 gru 2018, 15:45:
Tak wyglada mapa, ale ogolnie problem jest taki ,ze jak dam w palnik to cisnienie z ok 1bara potrafi zejsc do 0.6bara. Oczywiscie na programie jest ustawione ,ze minimalne cisnienie moze byc 0.5 i dlatego tez nie przełącza sie na PB
I kolejna sprawa ,ze zaczał mi palic dosc sporo. gdzie wczesniej 8litrów raczej było normą , tak teraz 10 litrów pucuje. Na trasie 9 litróow a wczesniej 7.5 a nawet i mniej było. No i czuc gazem pod maska , nie taki ogrzanym tylko własnie takim cieklym..
Dopisano 27 gru 2018, 15:45:
Tak wyglada mapa, ale ogolnie problem jest taki ,ze jak dam w palnik to cisnienie z ok 1bara potrafi zejsc do 0.6bara. Oczywiscie na programie jest ustawione ,ze minimalne cisnienie moze byc 0.5 i dlatego tez nie przełącza sie na PB
I kolejna sprawa ,ze zaczał mi palic dosc sporo. gdzie wczesniej 8litrów raczej było normą , tak teraz 10 litrów pucuje. Na trasie 9 litróow a wczesniej 7.5 a nawet i mniej było. No i czuc gazem pod maska , nie taki ogrzanym tylko własnie takim cieklym..
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Wiesz , dzisiaj wrzuce cos wiecej. Własnie wymieniłem reduktor na Alex Shark 1200 i podłacze do kompa. Auto ogolnie o dziwo na zimnym odpaliło na lpg w trybie awaryjnym , jak dobrze pamieta. Wczesniej nie było opcji na takie odpalenie. Odpalnieni było tylko dla sprawdzenia szczelnosci jakby sie kto pytał.
Dopisano 3 sty 2019, 16:02:
Cisnienie zadane jest 0.97.
Dopisano 3 sty 2019, 16:02:
Cisnienie zadane jest 0.97.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości