Trzęsienie silnikiem na wolnych obrotach

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Bart0n » 28 paź 2016, 14:22

Cześć,

Wiem, że to nie forum Audi ale już wiele razy pomogliście ;) Auto Audi A4 B5 2.8 V6, instalacja Lovato EasyFast, wszystkie komponenty oryginalne. Ogólnie instalacja chodzi dobrze, ale na wolnych obrotach silnik się trzęsie tak, że cała buda skacze. Ma benzynie nie ma tego problemu. Instalacja nie ma dużo przejechane, raptem 30 tys. Jak myślicie wystarczy zrobić autokalibracje? Co nieco wiem o autach, ale to mój pierwszy samochód z gazem i kompletnie nie wiem jak się za to zabrać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 20:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez sebekle » 28 paź 2016, 17:30

strzelam w zabrudzone wtryski
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Bart0n » 28 paź 2016, 17:42

A zabrudzone filtry? Teraz widzę, że ostatni przegląd z wymianą wszystkich filtrów był 16 tys temu, w Kwietniu tego roku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 20:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez makmarc » 28 paź 2016, 18:46

Filtry to podstawa, powinno się je wymieniać co ok. 10-12tys km, jak olej, jakość gazu w PL nie jest zbyt dobra. Poza tym zadajesz pytanie o problem nie jadąc do gazowników, i nie pilnując standardowych przeglądów.
makmarc
 

Postprzez Bart0n » 28 paź 2016, 23:00

Kupiłem go dwa tygodnie temu, przy czym przez te dwa tygodnie stał u blacharza. Nie zauważyłem tego wcześniej, więc może jakiś kiepski gaz zatankowałem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 20:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez sebekle » 29 paź 2016, 00:04

Miałem zabity filtr piachem i nie falowalo. Przelaczal na benzynę. Za to wtryski w oleju takie coś powodowały. Najtaniej I najszybciej wyjdzie wizyta u gazownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez tetris » 31 paź 2016, 18:37

Podstawowa sprawa to używanie dobrej jakości filtrów, zwłaszcza fazy lotnej bo to one chronią wtryskiwacze przed brudem.
Najczęściej używane są filtry papierowe ponieważ są najtańsze. Natomiast najlepsze są filtry z włóka szklanego albo poliestrowe. Ewentualnie filtry odstojnikowe.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 paź 2016, 14:36
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 1.6 benzyna 2004

Postprzez Bart0n » 31 paź 2016, 19:38

W środę/czwartek jadę do gazownika i wszystkiego się dowiemy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 20:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy LPG