SGI zabawa z regulacja
No narazie to lipa moze nie tak do konca ale jest tak przestawili mi chyba zapłon bo silnik sie dławi i przygasł na benzynie zachowuje sie tak samo jak na gazie objawy złego wyregulowania sa takie za np jade na 4 przy 4000 tys silnik pracuje z przerwami tak jak by po prostu nie dostawał paliwa tzn gazu mam przyjechac po 1000 km ale nie bede tyle czekał narazie zrobiłem 200 km w poniedziałek jade do poznania to go zlitrazuje pali mało mysle ze ponizej 10 ale jak ma tak wygladac dalej jazda to wpakowałem sie w shit za 4k mam nadzieje ze to kwestia regulacji i wszytko bedzie dobrze jade we wtorek do regulacji jak juz bede po to napisze co i jak
- Od: 14 gru 2005, 22:21
- Posty: 102
- Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi
Sirocco
przy tego typu instalacji nie bardzo daje sie coś wyregulować
podstawowa sprawa to odpowiedno dobrane elementy instalacji;
odpowiedniej wiekszej średnicy przewody doprowadzające gaz
odpowiednio wydajny reduktor (parownik)
odpowiednia srednica dysz wtryskiwaczy
przy tego typu instalacji po przeprowadzonej kalibracji zbiera się mapy czasów wtrysków wtryskiwaczy benzynowych i gazowych
po porównaniu obydwu map można wprowadzić pewne korekty – i to cała regulacja
jeśli te dwie sprawy zrobili prawidłowo to musi chodzić dobrze nawet po pewny przebiegu nic nie powinno sie zmienic to nie instalacja II generacji.
No chyba że popsuli ci samochód skoro na PB tez źle chodzi.
posprawdzaj takie rzeczy jak:
szczelność układu dolotowego, ilość płynu chłodzacego, przewody, rurki itp. mogli zapomnieć czegos podłączyć
xedi napisał(a):dobra pod warunkiem że gazownik prawidłowo ja zaprogramuje (tu często bywają problemy)
wtryskiwacze matrix- bardzo dobre chodź nietrwałe.
przy tego typu instalacji nie bardzo daje sie coś wyregulować
podstawowa sprawa to odpowiedno dobrane elementy instalacji;
odpowiedniej wiekszej średnicy przewody doprowadzające gaz
odpowiednio wydajny reduktor (parownik)
odpowiednia srednica dysz wtryskiwaczy
przy tego typu instalacji po przeprowadzonej kalibracji zbiera się mapy czasów wtrysków wtryskiwaczy benzynowych i gazowych
po porównaniu obydwu map można wprowadzić pewne korekty – i to cała regulacja
jeśli te dwie sprawy zrobili prawidłowo to musi chodzić dobrze nawet po pewny przebiegu nic nie powinno sie zmienic to nie instalacja II generacji.
No chyba że popsuli ci samochód skoro na PB tez źle chodzi.
posprawdzaj takie rzeczy jak:
szczelność układu dolotowego, ilość płynu chłodzacego, przewody, rurki itp. mogli zapomnieć czegos podłączyć
emmarek napisał(a): mogli zapomnieć czegos podłączyć
albo coś rozłączyli i zle podlączyli , jezeli zaczał tez zle pracowac na benzynie to taki nasuwa mi sie wniosek
p.s w SGI rzeczywiscie niewiele sie reguluje – podlacza sie instalke pod komputer, wgrywa "program" i jazda calosc operacji trwa 10 minut wraz z otwarciem maski i podlaczeniem wtyczki komputera do złącza diagnostycznego
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 20:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Mi sie wydaje ze jest nie trafiona klibracja wtrysku gazu bo slinik nie pracuje odpowiednio i za mało pali dzisaj zrobiłem 600km ale test robiłem na 300 km i wszyło ze spalił 9,3 a nie jechałem oszczednie raczej cisłem pedał na autostradzie 160 -180 trasa 100 -140 a czy mogli przestawic zapłon czy reset kompa poprawi sytuacje
Jutro juz siei umówiełem do regulacji zdam relacje
Jutro juz siei umówiełem do regulacji zdam relacje
- Od: 14 gru 2005, 22:21
- Posty: 102
- Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi
LukasKK napisał(a):np jade na 4 przy 4000 tys silnik pracuje z przerwami tak jak by po prostu nie dostawał paliwa tzn gazu
trzeba zwiekszyć średnice dysz
LukasKK napisał(a):i wszyło ze spalił 9,3 a nie jechałem oszczednie raczej cisłem pedał na autostradzie 160 -180
to prawie nie ralne nawet silniki 1.5 więcej spala przy takich predkosciach
poza tym czy przypadkiem nie ubyło ci benzyny
przy jakich obrotach przełącza cisię na benzyne
może nie zauwazyłes że jedziłes na benzynie
U mnie przełącza się przy 5750obr/min.
poza tym jest jeszcze jedna sprawa o której wspomniałem na poczatku
jeżeli bedziesz mial za małą średnice dysz – to znaczy bedzie wtryskiwał zbyt male dawki gazy- to komputer sterujacy gazu przełączy na benzynę
LukasKK napisał(a): jade na 4 przy 4000 tys silnik pracuje z przerwami tak jak by po prostu nie dostawał paliwa tzn gazu
przynajmniej u mnie tak się działo
zwiększyli srednice dysz no i na razie nie zauważyłem żeby coś takiego się powtórzyło.
mnie spala od 11-12 l gazu /100km nie ważne czy to na miescie czy w tasie – no może gdyby jeździć zgodnie z kodeksem to wyszło by z 10 lub jeszcze mniej.
LukasKK napisał(a):Mi sie wydaje ze jest nie trafiona klibracja wtrysku gazu
jak można nie "trafić"
albo jest zrobiona albo nie innej możliwosci nie ma
zbierali ci mapy wtysków?
LukasKK napisał(a): spalił 9,3 a nie jechałem oszczednie raczej cisłem pedał na autostradzie 160 -180 trasa 100 -140 >
moja na trasie nigdy nie przekroczyla 9 litrow gazu takze przy wyzej opisanym stylu jazdy wiec 9.3 raczej nie wydaje mi sie dziwne
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 20:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Ja mam Prinsa i nie potrzebne były dodatkowe regulacje, wymiana przewodów,świec itp itd. Najbardziej bezproblemowa instalacja jaka widziałem. Nie ma swojej mapy wtrysku tylko opiera się na sygnałach (wysterowanie wtryskiwacza benzynowego) z PCM.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Witam. Mam instakę SGI PRINS.Nie mam pojęcia czy to wpływ mrozu,ale nie pali na jeden gar.Dopiero po przejechaniu około 15 km pracuje na wszystkich.Wcześniej po 2 min.przełączał na gaz i nie było różnicy między gazem a benzyną.Wymieniłem świece.Silnik nagrzewa się do 90stopni.Proszę o pomoc.
WIESŁAW
- Od: 28 gru 2005, 20:25
- Posty: 5
- Skąd: Pajęczno
- Auto: MAZDA 626GE 2,0 16V SGI ASB
Ok chłopaki pojawiło sie rzowiaznie i rada dla wzystkich tak wiec wczoraj zrobiłem 600 km na 5 cylindrach bo jeden nie pracował w pozostałej piatce 4 leciały na gazie a jeden smigał sobie na benzynie czeski film jeden nie działał bo przewody sa do wymiany klejiłem tasma czym sie da gume na super klej cuda na kiju i nic działa przez kilometr a potem lipa 5 garów bo jest przepalona ta laska zaraz przy swiecy jednak co sie okazało jeden cylinder nie dostawał gazu od kompa i jechał na paliwie gazownik zresetował kompa i zkalibrował wszytko teraz jest dobrze a teraz jakie swiece i przewody co sadzicie o przewodach z Allego?? http://allegro.pl/item91228252_przewody ... lblag.html a swiece jakiej firmy
Aha jak sprawdzacie przewody to nie róbice tgo tak jak ja bo myster bystry otowrzył mache w nocy i stwierdził ze wszytko jest ok a u gazownika wszystkie przewody pokoleji wyciagalismy i faktycznie jest przebicie.
Aha jak sprawdzacie przewody to nie róbice tgo tak jak ja bo myster bystry otowrzył mache w nocy i stwierdził ze wszytko jest ok a u gazownika wszystkie przewody pokoleji wyciagalismy i faktycznie jest przebicie.
- Od: 14 gru 2005, 22:21
- Posty: 102
- Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi
A samo kalibrowanie jest proste i jak napisał emmarek wtrysk gazu pobiera sygnał wtrysku z wtrysku benzyny i tam były u mnie kłopoty sgi jest genialnie proste i dlatego takie dobre podaje gaz w tym samym momencie co ma dostac paliwo tylko czas wtrysku jest wiekszy i tak u mnie z tego co pamietam czas wtrysku benzyny 2,1ms a czas wtrysku gazu 4,2 ms cos w tych granicach. fajny jest ten ierfejs przydał bys ie taki domu do szybkiej diagnozy.
- Od: 14 gru 2005, 22:21
- Posty: 102
- Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi
polknał ale wyobraz sobie ze dzieki temu odkryłem lampke rezerwy w xedosie myslałem ze nie ma a tu patrze swieci
- Od: 14 gru 2005, 22:21
- Posty: 102
- Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi
LukasKK napisał(a):fajny jest ten ierfejs przydał bys ie taki domu do szybkiej diagnozy
na allegro można kupic przewód do podłączenia do komputera (chyba ok 50zł)
a oprogramowanie sciągniesz ze strony firmy sprzedającej instalacje.
A co z przwodami jakiej firmy bo pan od gazu powiedział zeby kupic dobre nie koniecznie nowe
- Od: 14 gru 2005, 22:21
- Posty: 102
- Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi
Najlepsze NGK
Nowe sprzeda ci Smirnoff
http://www.carspeed.pl/
Ja na szczeście nie miałem problemów z przewodami
Zdażało mi sie za to że przy dużej wilgotności powietrza na początku (ok 10minut ) trochę przerywał silnik.
okazało sie że w kopłce na stykach było bardzo dużo białego nalotu (aż palec zaczepiał)
wyczyściłem i do tej pory wszystko gra .
Nowe sprzeda ci Smirnoff
http://www.carspeed.pl/
Ja na szczeście nie miałem problemów z przewodami
Zdażało mi sie za to że przy dużej wilgotności powietrza na początku (ok 10minut ) trochę przerywał silnik.
okazało sie że w kopłce na stykach było bardzo dużo białego nalotu (aż palec zaczepiał)
wyczyściłem i do tej pory wszystko gra .
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości