Witam ludziska, potrzebuje waszej rady, jaką instalację gazową założyć w mojej maździe 323P BA 1.3 BP (1998r), miesięcznie robię jakieś 3 tys km.
Jaką polecacie i ile mniej więcej będzie kosztować?
Mazda 323P BA 1.3 – jaka instalacja LPG?
Strona 1 z 1
Jeśli już to tylko i wyłącznie sekwencja
Zresztą chyba raczej mieszalnikowej instalacji już nie założyliby ci.
Temat przenoszę do działu o LPG, gdzie powinien zostać założony (o ile takowy nie istnieje!).
Poczytaj tematy z tego działu a będziesz wiedział więcej
Swoją drogą to jak masz silnik 1.3 to ma on oznaczenie B3 a nie BP.
Zresztą chyba raczej mieszalnikowej instalacji już nie założyliby ci.
Temat przenoszę do działu o LPG, gdzie powinien zostać założony (o ile takowy nie istnieje!).
Poczytaj tematy z tego działu a będziesz wiedział więcej
Swoją drogą to jak masz silnik 1.3 to ma on oznaczenie B3 a nie BP.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Instalacja będzie w zasadzie identyczna w obu silnikach.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Nie widzę nigdzie indziej tego wątku jako przeniesionego...
Cena będzie zależna od warsztatu, nawet widełki mogą być różne w zależności od regionu. Z prostych sekwencji może compact, ja kiedyś miałem do czynienia. mały ale jary. tylko niech ci podzespoły dobiorą jak należy, bo wszystko można zepsuć dając niewydolny reduktor albo wtryskiwicze.
Cena będzie zależna od warsztatu, nawet widełki mogą być różne w zależności od regionu. Z prostych sekwencji może compact, ja kiedyś miałem do czynienia. mały ale jary. tylko niech ci podzespoły dobiorą jak należy, bo wszystko można zepsuć dając niewydolny reduktor albo wtryskiwicze.
Taco napisał(a):Nie widzę nigdzie indziej tego wątku jako przeniesionego...
Bo temat był pierwotnie w Dziale BA/BH
Taco napisał(a):... tylko niech ci podzespoły dobiorą jak należy, bo wszystko można zepsuć dając niewydolny reduktor albo wtryskiwicze.
Przy tych mocach to już trzeba się trochę postarać aby zamontować niezbyt wydajny układ zasilania gazem
Mało kto ze zwykłych użytkowników aut zna się na właściwym doborze podzespołów więc czasem lepiej zdać się na jakiś polecany zakład niż udawać mądrego.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Nie – to nie było do Ciebie Taco
Pisałem zupełnie ogólnie.
Pisałem zupełnie ogólnie.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości