Witam,
czy ktos wie dlaczego musze zmniejszac cisnienie w układzie chłodzenia bo w przeciwnym razie wyrzuca mi nadmiar gazu, który czuje w kabinie podczas zwalniania lub postoju?
Wyjasniam, ze zmniejszam cisnienie niedokrecajac korka od zbiornika z płynem chlodniczym co skutkuje czesto jego ubytkiem.
Kiedys mialem podejrzenie jego uszkodzenia dlatego go wymieniłem ale nic to nie dało.
Poza tym przy prawidlowo dokreconym korku i jezdzie na benzynie cisnienie w układzie chłodzenia wydaje sie byc w porzadku, temperatura utrzymuje sie na stalym poziomie.
Dzieki za pomoc!
wpływ ciśnienia układu chłodzenia na instalacje LPG
Strona 1 z 1
Nie powinno tak być, gaz ma normalnie funkcjonować z zamkniętym korkiem, jaki masz reduktor do LPG?może wali ci gaz z niego do układu chłodzenia i dlatego go czujesz bo wychodzi korkiem i przy okazji wyrzuca płyn, lepiej to dobrze sprawdzić co byś sobie kuku w aucie nie narobił.
Jak dobrze pamiętam w tym reduktorze zawór bezpieczeństwa upuszcza nadmiar dysza podciśnienia także by poszło do kolektora, a może sprawdź czy ci nie zamarza reduktor na jeździe na gazie, w sumie stag powinien rozłączyć przy spadku temp. ale nie wiem jak masz tam ustawiane, instalacja ma normalnie chodzić przy zamkniętym układzie chłodzenia, a jeszcze jak czujesz gaz jest coś nie tak, nie to kurs do gaziarzy niech sprawdzą o co chodzi bo na pewno tak jak masz nie może zostać
Czyli nawet jezeli reduktor upuszczalby gaz to nie powinienem go czuc? Bo samochod zasysa zapach gazu przez wentylacje.
Swoja droga mialem tez sprawdzana szczelnosc i wszystko bylo ok, ale pozniej jak dokrecilem korek to sam juz nosem czulem w okolicach reduktora zapach gazu.
Swoja droga mialem tez sprawdzana szczelnosc i wszystko bylo ok, ale pozniej jak dokrecilem korek to sam juz nosem czulem w okolicach reduktora zapach gazu.
- Od: 29 lip 2009, 18:18
- Posty: 59
- Skąd: UAE
- Auto: mazda 6 Ultra 2.5L
To zobacz jak będzie śmierdziało gazem czy reduktor nie jest zamarznięty bo jak się tak będzie działo będzie czuć gaz i wtedy oznaka ze gazownicy źle się wpięli w układ chłodzenia, nie to do nich podjedz zakręć korek i niech szukają skąd czuć gaz, skoro piszesz ze po zakręceniu śmierdzi
to ja się podepnę pod temat, stag + barracuda , czasami po wejsciu do samochodu po nocnym postoju czuć gazem ale nie zawsze, podczas jazdy nie czuc, szczelnosc byla sprawdzana, ktos wie o co kaman ?
pietia82 napisał(a):To zobacz jak będzie śmierdziało gazem czy reduktor nie jest zamarznięty bo jak się tak będzie działo będzie czuć gaz i wtedy oznaka ze gazownicy źle się wpięli w układ chłodzenia, nie to do nich podjedz zakręć korek i niech szukają skąd czuć gaz, skoro piszesz ze po zakręceniu śmierdzi
Dzieki za pomoc! Sprawdze czy zamarza reduktor i dam znac. W kazdym razie musze znow wybrac sie do gazownikow, tylko ktorych tym razem??? ehhh ;(
- Od: 29 lip 2009, 18:18
- Posty: 59
- Skąd: UAE
- Auto: mazda 6 Ultra 2.5L
No dobra, wczoraj tylko po przelaczeniu przy zimnym silniku bylo czuc gaz a podczas jazdy wszystko ok.
Reduktor tez nie zamarzl. Sprawdzalem jeszcze szczelnosc i jest ok.
Dzis rano wszystko w porzadku i przy starcie i w czasie jazdy
Ale, zrobilo sie cieplej na zewnatrz wiec obstawiam ze przy spadku temperatury ponizej 5st celcjusza zaczyna sie ten problem.
Pytanie, czy pogoda ma na to wplyw?
jestem z okolic chrzanowa wiec i na slask mam niedaleko. Jak masz zaufanego gazownika to jak najbardziej. Dzieki!
Reduktor tez nie zamarzl. Sprawdzalem jeszcze szczelnosc i jest ok.
Dzis rano wszystko w porzadku i przy starcie i w czasie jazdy
Ale, zrobilo sie cieplej na zewnatrz wiec obstawiam ze przy spadku temperatury ponizej 5st celcjusza zaczyna sie ten problem.
Pytanie, czy pogoda ma na to wplyw?
jeśli jesteś ze śląska to mam fajny namiar na gazownika
jestem z okolic chrzanowa wiec i na slask mam niedaleko. Jak masz zaufanego gazownika to jak najbardziej. Dzieki!
- Od: 29 lip 2009, 18:18
- Posty: 59
- Skąd: UAE
- Auto: mazda 6 Ultra 2.5L
A może najprościej podokrecaj opaski na wężach gazowych na ciepłym, jak są zimne to i twardsze są, tylko dziwne o tym co mówiłeś z odkręcaniem korka chłodnicy,
Dokrecone sa na maksa.
Oprocz tego od dluzszego czasu swieci mi sie kontrolka silnika. Jak sprawdzalem ostatnio to mialem 2 bledy:
1. cylinder nie chodzil – wymienilem swiece i uszczelke pokrywy zaworow bo mi olej wyciekal i zalewal swiece od gory
2. niewlasciwa mieszanka paliwa – i tu wlasnie gazownicy mi wmawiaja ze ten silnik tak ma, ze czasem bedzie sygnalizowal blad mieszanki
Oprocz tego od dluzszego czasu swieci mi sie kontrolka silnika. Jak sprawdzalem ostatnio to mialem 2 bledy:
1. cylinder nie chodzil – wymienilem swiece i uszczelke pokrywy zaworow bo mi olej wyciekal i zalewal swiece od gory
2. niewlasciwa mieszanka paliwa – i tu wlasnie gazownicy mi wmawiaja ze ten silnik tak ma, ze czasem bedzie sygnalizowal blad mieszanki
- Od: 29 lip 2009, 18:18
- Posty: 59
- Skąd: UAE
- Auto: mazda 6 Ultra 2.5L
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości