Mazda 626 1997r 2.0 115KM Benzyna – Jaka instalacja ?
1, 2
Witam, model mojej madzi taki jak w temacie, a pytanie jest proste, jaka instalacja gazowa będzie w tym wypadku najlepsza i mniej wiecej jaka to by była cena ? Jeżeli nie ten dział, proszę o poinformowanie mnie dokąd przenieść temat Pozdrawiam i oczekuje pomocnych odpowiedzi
- Od: 9 kwi 2012, 19:50
- Posty: 26
- Auto: Mazda 626
2.0
115KM
1997r.
Koszt założenia sekwencji do Twojej Madźki u nas to 2200-2400zł, w zależności od podzespołów. Wydaje mi się, że przy tej mocy nie potrzeba wygórowanych rzeczy, zaproponowałbym Tobie elektronikę Agis, reduktor OMVL, wtryski OMVL Reg Fast, do tego zbiornik w miejsce koła zapasowego oraz sportowe tankowanie obok wlewu paliwa. Akurat taki zestawik można śmiało zrobić przy tej dolnej granicy, z 2letnią gwarancją bez limitu km i porządnym dograniem mapy, pod warunkiem, że z benzynką i układem zapłanowym jest wszystko jak należy
-
makmarc
CPR lub zamiennie można by dać Zavoli N, tak jak pisałem przy tej mocy w zupełności wystarczą i na pewno to obsłużą.
-
makmarc
mam złe opinie o tym reduktorze
zamontowałem całe dwa może 3 , poznałem uważam że przegrywa nawet z alaską
termicznie zdycha w 100 konnym aucie
robiłem zimowy test na dworze -10st pierwsze przełączenie na lpg
podgrzanie reduktora do 40 stopni i but , temperatura gazu leci w nim na łeb, marznie gaz i końca nie widać .
Kicha straszna według mnie , w jakiejś BMW 3 1,8 zdemontowałem . Zimą nie dało się ogarnąć tematu , klient miał ciężką nogę i dopiero podmianka na acr01 załatwiła 100% sprawę
Nie jestem jedyny ,co nie poważa tego urządzenia , na lpgforum piszą o nim źle , a jak ktoś chce zakładać to są propozycje
"załóż lepiej jakiś normalny reduktor "
listwa reg jest głośna lepi się i zmniejsza wydatki , montowałem ich sporo i mogę się wypowiadać bo dobrze znam temat
ja proponuje zestaw
acr02 – bardzo fajny reduktor do 120KM
wtryski acw02 niezłe z taniej półki – lepsze zdecydowanie w tym aucie barakuda pojedyńcza
elektronika to już co kto chce, ja zamontował bym stag4 q box
demontaż kolektora do nawiertów i będzie git
http://autogaz-busko.pl/stara/galeria/# ... C5%BCu.jpg
zamontowałem całe dwa może 3 , poznałem uważam że przegrywa nawet z alaską
termicznie zdycha w 100 konnym aucie
robiłem zimowy test na dworze -10st pierwsze przełączenie na lpg
podgrzanie reduktora do 40 stopni i but , temperatura gazu leci w nim na łeb, marznie gaz i końca nie widać .
Kicha straszna według mnie , w jakiejś BMW 3 1,8 zdemontowałem . Zimą nie dało się ogarnąć tematu , klient miał ciężką nogę i dopiero podmianka na acr01 załatwiła 100% sprawę
Nie jestem jedyny ,co nie poważa tego urządzenia , na lpgforum piszą o nim źle , a jak ktoś chce zakładać to są propozycje
"załóż lepiej jakiś normalny reduktor "
listwa reg jest głośna lepi się i zmniejsza wydatki , montowałem ich sporo i mogę się wypowiadać bo dobrze znam temat
ja proponuje zestaw
acr02 – bardzo fajny reduktor do 120KM
wtryski acw02 niezłe z taniej półki – lepsze zdecydowanie w tym aucie barakuda pojedyńcza
elektronika to już co kto chce, ja zamontował bym stag4 q box
demontaż kolektora do nawiertów i będzie git
http://autogaz-busko.pl/stara/galeria/# ... C5%BCu.jpg
bananmin napisał(a):demontaż kolektora do nawiertów
wiem że to kolega robi ale chyba jako jeden z nielicznych bo łatwiej nawiercić bez demontażu
- Od: 23 kwi 2009, 18:25
- Posty: 535
- Skąd: Kłodzko
- Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
Fakt faktem regi do najcichszych nie należą, ale żeby zmniejszały wydatki? Montujemy tego bardzo dużo i są cholernie wydajne, za bardzo dobre pieniądze. U mnie swego czasu pomykały w Astrze II OPC przy 220KM, znajomy ma Audi A3 1.8T 235KM i dalej wyrabiają.
A co powiesz o reduktorach z serii Shark? Pominąłeś w wypowiedzi kilka słów o Zavolim. Barracudy i owszem, ale to inna liga cenowa i nie ma chyba sensu ani potrzeby pomnotować ich w takim silniku.
A co powiesz o reduktorach z serii Shark? Pominąłeś w wypowiedzi kilka słów o Zavolim. Barracudy i owszem, ale to inna liga cenowa i nie ma chyba sensu ani potrzeby pomnotować ich w takim silniku.
-
makmarc
sharka- nie montujemy nie znam więc się nie wypowiadam,
zavolak- zrezygnowaliśmy z montażów z racji na przyrosty ciśnień na cutoff
i czasem go słychać jak jest na grodzi lub w okolicy , ale to jest nie najgorszy reduktor,
acr 01 ma zmiany ciśnień w lato pracuje na 1 zimą wzrośnie do 1,2 ale się nie pompuje , już nie buczy, sporo go wkładam.
acr 02 nie ma zmian ciśnień lato-zima pod tym względem dopracowany mam go w mpv już z 60tys na testach
termicznie w 2 l fs nie do zajechania prosta konstrukcji i małe wymiary
listwę omvla wkładałem sporo jako budżetowy produkt , ale klęka właśnie wydajnościowo
nie zawsze ale miałem sporo przypadków jedna listwa straciła wydatek w Grand Vitarze 2l z przebiegiem 20 tys km .
Kolejna sprawa listwa omvl wydatek140zł -barakuda 4 szt niecałe 300 plus rozdzielacz 40zł, za 200zł różnicy wybrał bym pojedyńczy wtrysk na wężykach 2cm .
zavolak- zrezygnowaliśmy z montażów z racji na przyrosty ciśnień na cutoff
i czasem go słychać jak jest na grodzi lub w okolicy , ale to jest nie najgorszy reduktor,
acr 01 ma zmiany ciśnień w lato pracuje na 1 zimą wzrośnie do 1,2 ale się nie pompuje , już nie buczy, sporo go wkładam.
acr 02 nie ma zmian ciśnień lato-zima pod tym względem dopracowany mam go w mpv już z 60tys na testach
termicznie w 2 l fs nie do zajechania prosta konstrukcji i małe wymiary
listwę omvla wkładałem sporo jako budżetowy produkt , ale klęka właśnie wydajnościowo
nie zawsze ale miałem sporo przypadków jedna listwa straciła wydatek w Grand Vitarze 2l z przebiegiem 20 tys km .
Kolejna sprawa listwa omvl wydatek140zł -barakuda 4 szt niecałe 300 plus rozdzielacz 40zł, za 200zł różnicy wybrał bym pojedyńczy wtrysk na wężykach 2cm .
Witam mam problem na lpg.instalacja stag 300 isa 2,reduktor ac-ro1,wtryski barracuda.problem polega na tym ze na zimnym silniku w zakresie 1500 – 3000 obrotow mazda sie nie zbiera.jak sie rozgrzeje to wszystko jest w najlepszym porzadku.swiece denso k16 tt, kable wn ngk, przeczyszczona przepustnica.gazownik namawia mnie na zmiane sterownika na tech224 lecz nie wiem czy jest sens,bo byc moze to jest powod zlej regulacji,choc jezdzilismy regulowalismy i zapiera sie ze wszytko jest tak jak powinno byc.problem dotyczy tylko i wylacznie zimnego silnika.temp.przelaczenia na gaz 25 stopni.
- Od: 1 lut 2013, 16:01
- Posty: 13
- Skąd: płock
- Auto: Mazda 626 GF 2.0b 2000r LimitedEdition
Z tego co czytałem, to sterownik który masz, ma problemy na zimnym silniku i już
A gdzie montowałeś? Też mi się obiło o uszy, że to taka przypadłość tego komputera. Pod Płockiem jest firma rocar. oni montują zenita pro, blue boxa no i staga, którego masz. może podjedź jeszcze do nich. Wiesz, możemy sobie gadać, ale trzeba zajrzeć w program i pokombinować.
Witam, jako że zakładam instalację gazową w wtorek to mam chwilkę żeby się namyślić co założyć. Generalnie chcę zrobić to jak każdy – czyli dobrze i tanio a że się nie da to wybrałem dobrze. Instalacja będzie mnie kosztować około 2500-2600, gazownik polecany, niedaleko mnie, znajomi też polecają.
Będzie to instalacja staga, dokładnie qbox basic(gazownik powiedział że wystarczy bo nie mam OBD w aucie)
Teraz chciałbym zapytać o 2 główne części jakie zamontować:
1. Reduktor
– KME Tur
– Tomasetto arctic
2. Wtryski
-Listwa acw01
-Pojedynczo acw03
Gazownik przerabiał mazdy, zna zubożenie, nawet miał jedna madzie na zakładzie jak się umawiałem.
Chciałbym zapytać, co wybrać ? Który reduktor i które wtryski, czy jest sens brać pojedyncze czy listwa też da radę, znajomy miał GF'kę z listwą i działało mu bdb i bez problemów jednak jak czytam to ponoć lepiej działają pojedyncze.
Będzie to instalacja staga, dokładnie qbox basic(gazownik powiedział że wystarczy bo nie mam OBD w aucie)
Teraz chciałbym zapytać o 2 główne części jakie zamontować:
1. Reduktor
– KME Tur
– Tomasetto arctic
2. Wtryski
-Listwa acw01
-Pojedynczo acw03
Gazownik przerabiał mazdy, zna zubożenie, nawet miał jedna madzie na zakładzie jak się umawiałem.
Chciałbym zapytać, co wybrać ? Który reduktor i które wtryski, czy jest sens brać pojedyncze czy listwa też da radę, znajomy miał GF'kę z listwą i działało mu bdb i bez problemów jednak jak czytam to ponoć lepiej działają pojedyncze.
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
Ja dziś wybrałem taki setup do 2.0 FS 115 koni w GW:
-parownik Palacars do 150 HP (3 lata gwarancji, część wodna odseparowana dobrze od gazowej, zapach do auta w zestawie )
-wtryski Barracuda
-elektronika sterująca AGIS m210
-butla 630x220 53.5 l
-faro fi6
-wlew w klapce, faro fi8
-węże gumowe Parker, opaski click-r, listwa gazowa Fi12 na trójnikach, bez rozdzielacza.
Pierwsze przymiarki na fotce Jutro odpał i strojenie.
-parownik Palacars do 150 HP (3 lata gwarancji, część wodna odseparowana dobrze od gazowej, zapach do auta w zestawie )
-wtryski Barracuda
-elektronika sterująca AGIS m210
-butla 630x220 53.5 l
-faro fi6
-wlew w klapce, faro fi8
-węże gumowe Parker, opaski click-r, listwa gazowa Fi12 na trójnikach, bez rozdzielacza.
Pierwsze przymiarki na fotce Jutro odpał i strojenie.
Ostatnio edytowano 17 sie 2016, 21:21 przez Mysza, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 cze 2015, 16:38
- Posty: 134
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG
AC ma to w opcji specjalnie dla Mazdy, więc coś musiało być na rzeczy. Agis jest szybki, więc może zwyczajnie nadążać przy zmianie sterowania. Jutro będę wiedział. W swojej mam wylane na takie rzeczy bo siedzi tam 1 gen i informacyjnie AFR
Dopisano 17 sie 2016, 22:03:
No to poszło:
Dopisano 17 sie 2016, 22:03:
No to poszło:
- Od: 7 cze 2015, 16:38
- Posty: 134
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG
viewtopic.php?f=107&t=193464&p=3192211#p3192211
Dopisano 17 sie 2016, 22:09:
Setup:
Zbiornik POLMOCON 630x220 53.5l
Elektronika AGIS M210
Wtryskiwacze Barracuda
Węże LPG Parker, wodne STOMIL, doprowadzające FARO
Filtr z odstojnikiem
Reduktor PALACARS 150HP
Jeździ, działa, zobaczymy co dalej.
Dopisano 17 sie 2016, 22:09:
Setup:
Zbiornik POLMOCON 630x220 53.5l
Elektronika AGIS M210
Wtryskiwacze Barracuda
Węże LPG Parker, wodne STOMIL, doprowadzające FARO
Filtr z odstojnikiem
Reduktor PALACARS 150HP
Jeździ, działa, zobaczymy co dalej.
- Od: 7 cze 2015, 16:38
- Posty: 134
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG
Witam
Mam Premacy z instalacją AGIS niestety ciągle się przełącza na benzynę mój gazownik nie bardzo wie co poradzić . zaproponował wymianę sterownika na bardziej zaawansowany , w 1,9 są dotryski więc czy to ma znaczenie że sterownik może ich nie obsługiwać i to powód ciągłego przełączania Głównie jazda po mieści to masakra ciągle klika butla przy najmniejszym przegazowaniu już jest na benzynie . Jeździliśmy z komputerem wszystkie parametry ok na benzynie chodzi idealnie . czy ktoś podpowie może miał ten sam problem . pozdrawiam
Mam Premacy z instalacją AGIS niestety ciągle się przełącza na benzynę mój gazownik nie bardzo wie co poradzić . zaproponował wymianę sterownika na bardziej zaawansowany , w 1,9 są dotryski więc czy to ma znaczenie że sterownik może ich nie obsługiwać i to powód ciągłego przełączania Głównie jazda po mieści to masakra ciągle klika butla przy najmniejszym przegazowaniu już jest na benzynie . Jeździliśmy z komputerem wszystkie parametry ok na benzynie chodzi idealnie . czy ktoś podpowie może miał ten sam problem . pozdrawiam
-
trzaha
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości