Mazda 626 1997r 2.0 115KM Benzyna – Jaka instalacja ?
1, 2
Panowie pomożecie coś?
Autko Mazda 626 gf 2.0 115. Założyliśmy instalacje gazową, komp kme nevo, reduktor tomasetto (dokładnie nie wiem jaki ale dobierał gościu która zna się na temacie) i listwa Staga ac w02.
Były problemy z adaptacją, w końcu po rozwiereceniu dysz poszło (listwa 1.9 ohm, na komputerze ustawiliśmy pod valteki 2 ohm, zaznaczyliśmy też opcję Mazda). Wszystko poszło elegancko, potem ustawianie map. I wszystko niby jest dobrze, ale na postoju albo przy zmianie trybu na skrzyni (automat) obroty falują a auto gaśnie. Przy cofaniu to jest standard że na gazie zgaśnie. Ponowne robienie konfiguracji i mapowanie nic nie daje. Ktoś wie co może dolegać tej instalacji? Świece zakładaliśmy nowe ale to nic nie dało.
Autko Mazda 626 gf 2.0 115. Założyliśmy instalacje gazową, komp kme nevo, reduktor tomasetto (dokładnie nie wiem jaki ale dobierał gościu która zna się na temacie) i listwa Staga ac w02.
Były problemy z adaptacją, w końcu po rozwiereceniu dysz poszło (listwa 1.9 ohm, na komputerze ustawiliśmy pod valteki 2 ohm, zaznaczyliśmy też opcję Mazda). Wszystko poszło elegancko, potem ustawianie map. I wszystko niby jest dobrze, ale na postoju albo przy zmianie trybu na skrzyni (automat) obroty falują a auto gaśnie. Przy cofaniu to jest standard że na gazie zgaśnie. Ponowne robienie konfiguracji i mapowanie nic nie daje. Ktoś wie co może dolegać tej instalacji? Świece zakładaliśmy nowe ale to nic nie dało.
Zależy gdzie, u mnie Agis jest popularny i sam montuję. Nie wyrzuca zadnych bledow? Mialem taki przypadek, luzny bezpiecznik glowny, dogięcie styków w oprawce bezpiecznika pomogło.
Skoro przełącza, to albo temperatura nie taka, albo ciśnienie gazu spada, albo błąd od za niskiego napięcia pokaże (spalony bezpiecznik, komp bierze tylko prąd z plusa po zaplonie). Wystarczy podpiąć kompa i wszystko jasne.
Skoro przełącza, to albo temperatura nie taka, albo ciśnienie gazu spada, albo błąd od za niskiego napięcia pokaże (spalony bezpiecznik, komp bierze tylko prąd z plusa po zaplonie). Wystarczy podpiąć kompa i wszystko jasne.
- Od: 7 cze 2015, 16:38
- Posty: 134
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG
Zapomniałem napisać że zapalił się też chceck. Po podpięciu do komputera okazało się że wypada zapłon na drugim cylindrze. Zamieniliśmy przewody i kable od gazu międy 2 a 3 cylindrem i nadal ten sam błąd- wypadanie zapłonu na 2 cylindrze. Przewody zapłonowe też zamienialiśmy kolejnością,. Nadal to samo.
Świeca na 2 cylindrze jest mocno prykopcona, dodatkowo końcówka tłumika też jest mocno okopcona (nie było tego po zakupie).
Na benzynie auto jeździ bardzo dobrze, problem jest na gazie. I tutaj pytanie, czy może to być wina źle ustawionego rozrządu (przed montażem lpg auto bylo w warsztacie na wymianie rozrządu, oleju w skrzyni i silniku) czy też może to jest wina luzów zaworowych ?. Tylko czy wtedy na benzynie by jeździł dobrze? Chcek wywala tylko przy wyższych obrotach jadąc na gazie.
Zdjęcia wrzucę po południu.
Świeca na 2 cylindrze jest mocno prykopcona, dodatkowo końcówka tłumika też jest mocno okopcona (nie było tego po zakupie).
Na benzynie auto jeździ bardzo dobrze, problem jest na gazie. I tutaj pytanie, czy może to być wina źle ustawionego rozrządu (przed montażem lpg auto bylo w warsztacie na wymianie rozrządu, oleju w skrzyni i silniku) czy też może to jest wina luzów zaworowych ?. Tylko czy wtedy na benzynie by jeździł dobrze? Chcek wywala tylko przy wyższych obrotach jadąc na gazie.
Zdjęcia wrzucę po południu.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości