Mazda 626 1997r 2.0 115KM Benzyna – Jaka instalacja ?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Taco » 22 sie 2016, 19:36

Czy w compact ag centrum czy w stag taką funkcję jak zubażanie mazda znajdziesz. to nie ma mania tylko opcja/funkcja.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez Eshiru » 26 sie 2016, 10:35

Panowie pomożecie coś?
Autko Mazda 626 gf 2.0 115. Założyliśmy instalacje gazową, komp kme nevo, reduktor tomasetto (dokładnie nie wiem jaki ale dobierał gościu która zna się na temacie) i listwa Staga ac w02.
Były problemy z adaptacją, w końcu po rozwiereceniu dysz poszło (listwa 1.9 ohm, na komputerze ustawiliśmy pod valteki 2 ohm, zaznaczyliśmy też opcję Mazda). Wszystko poszło elegancko, potem ustawianie map. I wszystko niby jest dobrze, ale na postoju albo przy zmianie trybu na skrzyni (automat) obroty falują a auto gaśnie. Przy cofaniu to jest standard że na gazie zgaśnie. Ponowne robienie konfiguracji i mapowanie nic nie daje. Ktoś wie co może dolegać tej instalacji? Świece zakładaliśmy nowe ale to nic nie dało.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2015, 13:47
Posty: 180 (9/2)
Skąd: Sopot
Auto: Volvo v50 2.0D

Postprzez sebekle » 26 sie 2016, 15:53

to rozwiercenie na ile? co się dzieje z odczytami jak gaśnie? i jak tam kable wyglądają?
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Eshiru » 27 sie 2016, 00:11

Kable są na 99% dobre, odczytów niestety nie ma bo odcina prąd w gnieździe zapalniczki i laptop się wyłącza. Dysze mają 2,5 mm.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2015, 13:47
Posty: 180 (9/2)
Skąd: Sopot
Auto: Volvo v50 2.0D

Postprzez sebekle » 28 sie 2016, 10:49

iac reaguje czy tylko na stałe obroty ustawione? na moje oko to i tak kable albo co innego w zapłonowym
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Mysza » 29 sie 2016, 20:38

Toż tam tylko kable i cewka od forda w zapłonowym :) Za dużo do psucia nie ma. Skoro na wolnych nie ustawiona, to już widzę jak to działa podczas jazdy.... dasz fotki spod maski?
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 15:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez Mysza » 29 sie 2016, 20:42

Zależy gdzie, u mnie Agis jest popularny i sam montuję. Nie wyrzuca zadnych bledow? Mialem taki przypadek, luzny bezpiecznik glowny, dogięcie styków w oprawce bezpiecznika pomogło.

Skoro przełącza, to albo temperatura nie taka, albo ciśnienie gazu spada, albo błąd od za niskiego napięcia pokaże (spalony bezpiecznik, komp bierze tylko prąd z plusa po zaplonie). Wystarczy podpiąć kompa i wszystko jasne.
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 15:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez Taco » 29 sie 2016, 21:45

Może być ciekawie, faktycznie.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 12:18
Posty: 148 (1/4)
Skąd: Radom
Auto: CX-7 2007 2,3 260 Km

Postprzez Eshiru » 30 sie 2016, 08:48

Jutro wstawię zdjęcie spod maski. Zmieniałem już listwę na inną i parownik na mocjniejszy (do 200 km) i nadal to samo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2015, 13:47
Posty: 180 (9/2)
Skąd: Sopot
Auto: Volvo v50 2.0D

Postprzez Eshiru » 4 wrz 2016, 11:23

Zapomniałem napisać że zapalił się też chceck. Po podpięciu do komputera okazało się że wypada zapłon na drugim cylindrze. Zamieniliśmy przewody i kable od gazu międy 2 a 3 cylindrem i nadal ten sam błąd- wypadanie zapłonu na 2 cylindrze. Przewody zapłonowe też zamienialiśmy kolejnością,. Nadal to samo.
Świeca na 2 cylindrze jest mocno prykopcona, dodatkowo końcówka tłumika też jest mocno okopcona (nie było tego po zakupie).
Na benzynie auto jeździ bardzo dobrze, problem jest na gazie. I tutaj pytanie, czy może to być wina źle ustawionego rozrządu (przed montażem lpg auto bylo w warsztacie na wymianie rozrządu, oleju w skrzyni i silniku) czy też może to jest wina luzów zaworowych ?. Tylko czy wtedy na benzynie by jeździł dobrze? Chcek wywala tylko przy wyższych obrotach jadąc na gazie.
Zdjęcia wrzucę po południu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2015, 13:47
Posty: 180 (9/2)
Skąd: Sopot
Auto: Volvo v50 2.0D

Postprzez Mysza » 7 wrz 2016, 15:38

A wtryskiwacz gazowy przepinaliście na inny cylinder?

Przy źle ustawionym rozrządzie problemy byłyby również na benzynie. Ale nie tego typu.
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2015, 15:38
Posty: 134
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v + LPG

Postprzez yogi393 » 4 sty 2017, 22:23

Ja mam staga iv i jest ok nie ma spadku mocy jak i żadnych problemów jak na razie :p zobaczymy co czas przyniesie
Początkujący
 
Od: 16 gru 2016, 13:23
Posty: 18
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 626 GF 1997 1.8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy LPG