Samoczynnie przelącza sie na benzyne podczas jazdy – juz rozwiązane
Strona 1 z 1
Od paru dni moja instalka dziwnie sie zachowuje – po rozgrzaniu silnika co parę minut przelacza sie z gazu na benzyne i odwrotnie , kontrolki od przelacznika migają jak swiatla w dyskotece no i oczywiście podpija benzynę zadnych roznic w pracy silnika nie zauwazylem, poza typowymi delkikatnymi szarpnięciami gdy zmienia się rodzaj paliwa. Co moze byc przyczyną ? umowilem sie juz na pojutrze do gazownikow ale moze samodzialnie cos sie da z tym zrobic ?
dodam ze przed kilkoma dniami bylem tez na regulacji i gazownik odlaczal i chyba przecinal jakies gumowe cienkie przewody idące od silnika do instalki (ale nie wiem do czego one służą) natomiast widze ze podłączył je ponownie bo pod maską jest porzadek ale moze coś popsuł ?
dodam ze przed kilkoma dniami bylem tez na regulacji i gazownik odlaczal i chyba przecinal jakies gumowe cienkie przewody idące od silnika do instalki (ale nie wiem do czego one służą) natomiast widze ze podłączył je ponownie bo pod maską jest porzadek ale moze coś popsuł ?
Ostatnio edytowano 4 sty 2006, 16:37 przez Marcin L, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 20:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Pewnie przyczyny będą różne, ale u mnie też przełącza się sam z gazu na Pb – ja nie jest jeszcze na full zagrzany, a pojawiają sie wolne obroty. Ze dwa razy nawet wpadł mi w chuśtawkę – gaz-benzyna-gaz-benzyna... lampki migaly a przekaznik cykał
Ale ja mam II gen. i to zapewne inna bajka.
Ale ja mam II gen. i to zapewne inna bajka.
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Nie jestem fachowcem w tej dziedzinie ale taki przypadek miałem jak Marcin L było to złe lutowanie kabli przy wtryskiwaczach benzynowych .
Nie dokładnie zlutował kabel łączył ale nie tak jak powinien
Poprawiłem i ani razu nie miałem do tej pory z tym problemu.
Może u ciebie też jest podobnie
Nie dokładnie zlutował kabel łączył ale nie tak jak powinien
Poprawiłem i ani razu nie miałem do tej pory z tym problemu.
Może u ciebie też jest podobnie
- Od: 3 gru 2004, 20:58
- Posty: 237
- Auto: Xedos CA KF '96
czytałem na innym forum ze instalka moze dostawać za słaby prąd i stąd moga wynikac problemy – poczekam do jutra, instalacja jest na gwarancji wiec mają naprawic i koniec
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 20:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
sprawdzalem – jest w połowie między min i max
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 20:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Marcin L napisał(a):sprawdzalem – jest w połowie między min i max
Zobacz na zimnym silniku pod korkiem chłodnicy – musi być widoczny płyn. Ale musze też dodać, że u mnie był widoczny, a mimo to weszło 0,3 litra przez chłodnicę – nie zaszkodzi dolać.
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
w chlodnicy plynu jest pod sam korek a w zbiorniku wyrownwaczym w połowie miedzy min i max, ale mimo to sprobuje dolac dzisiaj po pracy, moze coś pomoże :–)
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 20:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
historii ciąg dalszy – pojechalem dziś rano do gazowników, przejrzeli wszystko i kazali przyjechac po południu na wymianę komputera, najgorsze jest to ze po wizycie u nich, gdy jechalem do pracy, znowu zaczal pracowac na gazie jak za starych dobrych czasów, ale tak czy inaczej – pojade do nich po poludniu bo nie chce miec problemow
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 20:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
no i już po wszystkim – wprawdzie przed kolejna wizyta komputer zaczął działać poprawnie ale mimo to dostałem nowy – przejechalem paredziesiat kilometrów (z pragi poludnie na sluzewiec) i pracuje znakomicie oby jak najdluzej
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 20:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Witam
Posiadam instalację gazową BRC Sequent od 1,5 roku.Ostatnio mam problem – często podczas jazdy samoczynnie przełącza się na benzynę, dzieje się to zarówno przy przyspieszaniu jak i przy jezdzie ze stałą prędkością.Byłem u gazownika – podłączył komputer i nie stwierdził żadnych błędów – pozmieniał tylko coś przy temperaturach przy jakich następuje przełączenie na gaz – niestety to nie pomogło.Wybieram się do niego w przyszłym tygodniu, może ktoś wie co dolega mojej instalacji ?
Pozdrawiam
Posiadam instalację gazową BRC Sequent od 1,5 roku.Ostatnio mam problem – często podczas jazdy samoczynnie przełącza się na benzynę, dzieje się to zarówno przy przyspieszaniu jak i przy jezdzie ze stałą prędkością.Byłem u gazownika – podłączył komputer i nie stwierdził żadnych błędów – pozmieniał tylko coś przy temperaturach przy jakich następuje przełączenie na gaz – niestety to nie pomogło.Wybieram się do niego w przyszłym tygodniu, może ktoś wie co dolega mojej instalacji ?
Pozdrawiam
- Od: 11 lis 2005, 23:01
- Posty: 21
- Skąd: Wielkopolska
- Auto: 626 GE FS 2,0 '92 LPG SGI
Każdy który zakładał gaz czy to u mnie czy u znajomych zawsze mówił że te przełączniki potrafią nawalać po1-2 latach – masz już 1,5 roku więc można by się zastanowić nad wymian przełącznika – np jakiś używany – żeby sprawdzić czy w tym problem- jesli się okaze że tak – czas go wymienić na nowy.
Miałem tak w 1 samochodzie – przerzucał niezależnie od tego jaka była prędkość czy obroty – nawet przy przełączaniu na postoju potrafił pstrykać na zmianę – wymieniłem i wszystkogra.
Powodzenia!!
Miałem tak w 1 samochodzie – przerzucał niezależnie od tego jaka była prędkość czy obroty – nawet przy przełączaniu na postoju potrafił pstrykać na zmianę – wymieniłem i wszystkogra.
Powodzenia!!
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 19:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
zepsuty czujnik temperatury odpowiedzialny za przełączanie ? u mojego ojca to padło w KME Diego
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 20:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Jeśli zauważysz że przełącza częściej przy puszczeniu gazu a wcześniej ostro przyśpieszałeś – tzn że po załączeniu CutOff w przewodach jest dużo gazu i po rozprężeniu tak wzrasta ciśnienie że przełącza na benzynę – u mnie wystarczyło zmniejszyć ciśnienie reduktora.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 19:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Karwoś napisał(a):Jeśli zauważysz że przełącza częściej przy puszczeniu gazu a wcześniej ostro przyśpieszałeś – tzn że po załączeniu CutOff w przewodach jest dużo gazu i po rozprężeniu tak wzrasta ciśnienie że przełącza na benzynę
miałem te same objawy u mnie był wadliwy reduktor – później zdażało się już że ciśnienie gazu na wylocie było tak wysokie że przewiody sie zsuwały
wymiana reduktora pomogła – teraz można kręcić na gazie do odcięcia (7.500 obr/min) i wszystko gra
U mnie jeszcze jest problem z wysokimi obrotami – jak chcę przyśpieszyć z gazem w podłogę to odcina zapłon na czerwonym polu a automat nie zmienia biegu (jak o centymetr mniej nacisnę gaz to zmiania przy 6300 – nie wiem dlaczego w gazie w podłogę odcina zapłon a nie chce zmianiać biegu. Oczywiście na Pb zmienia ustawowo przy 6300-6500.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 19:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Problem z przełączaniem na benzynę wreszcie rozwiązany!
Przyczyna tkwiła w wielozaworze przy butli gazowej a konkretnie jego zabrudzeniu wskutek czego nie otwierał się on całkowicie i po prostu brakowało gazu.Po oczyszczeniu Madzia ożyła i nie ma mowy o żadnym przełączaniu na benzynę.
Pozdrawiam
Przyczyna tkwiła w wielozaworze przy butli gazowej a konkretnie jego zabrudzeniu wskutek czego nie otwierał się on całkowicie i po prostu brakowało gazu.Po oczyszczeniu Madzia ożyła i nie ma mowy o żadnym przełączaniu na benzynę.
Pozdrawiam
- Od: 11 lis 2005, 23:01
- Posty: 21
- Skąd: Wielkopolska
- Auto: 626 GE FS 2,0 '92 LPG SGI
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości