Nie masz czasu na szukanie? – Szybkie pytanie / szybka odpowiedź
Dobrze wiedzieć, będę tego pilnował przy przeglądach. Dzięki
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Aa fakt nie ten temat .. sorki mialem 3 rozne otwarte
danmazda napisał(a):No tak, zapomniałem o tym w reduktorze, tylko pamiętam w pierwszej Madzi to ten filtr w reduktorze wymieniali co drugą wymianę. Mówili że nie trzeba co 10 tyś km
Dlatego wlasnie chcialem wymienic sam. Tam gdzie bylem ostatnio powiedzieli, jeden co 10kkm, drugi co 20kkm. Badz tu madry...
A za wymiane obu chca 100pln.
Send by Taptalk
Śmiało możesz samemu wymieniać sąsiad ....ja kiedyś myślałem że trzeba zakręcać zawór przy butli....ale nie trzeba jak mi na przeglądzie LPG wymieniają to tylko jest psssssss.....śmierdzi chwilę gazem i po zawodach Wystarczy klucz 10 i śrubokręt gwiazdkowy
Wysłane z poczty w Radzyminie
To ja http://www.youtube.com/watch?v=58549ffQXKY
Jeśli się obudziłeś w poniedziałek i nie boli Cię głowa oznacza to że jest środa.
To ja http://www.youtube.com/watch?v=58549ffQXKY
Jeśli się obudziłeś w poniedziałek i nie boli Cię głowa oznacza to że jest środa.
Mazd Max napisał(a):.ja kiedyś myślałem że trzeba zakręcać zawór przy butli....ale nie trzeba
Trzeba a przynajmniej powinno sie. Jak kiedys zawory beda popuszczac to sie zdziwisz.
-
Przemek323c
Przemek323c napisał(a):Mazd Max napisał(a):.ja kiedyś myślałem że trzeba zakręcać zawór przy butli....ale nie trzeba
Trzeba a przynajmniej powinno sie. Jak kiedys zawory beda popuszczac to sie zdziwisz.
Kiedyś, jak miałem inną instalację to zakręcałem jak sam wymieniałem filtry.....teraz jak jadę na przegląd to magik nie zakręca. Myślisz że nie wie co czyni?
Wysłane z poczty w Radzyminie
To ja http://www.youtube.com/watch?v=58549ffQXKY
Jeśli się obudziłeś w poniedziałek i nie boli Cię głowa oznacza to że jest środa.
To ja http://www.youtube.com/watch?v=58549ffQXKY
Jeśli się obudziłeś w poniedziałek i nie boli Cię głowa oznacza to że jest środa.
Mysle ze popadl w rutyne. U siebie niby mozna, bo jezdzisz autem, wiesz co masz itd, ale nigdy nie wiesz czym przyjedzie klient i kto tam co zdrutowal. Ciekawe jaka bedzie panika jak kiedys zdejmie dekielek od filtra reduktora, a ten wystrzeli bo elektrozawory beda bez trzpieni. Czasem niektorzy tak robia, kiedy zawor sie przywiesza. Fakt ryzyko wielkie nie jest, zostaje jeszcze antywyplyw w wielozaworze butli. Generalnie jednak zasada jest prosta – robisz cos przy gazie, zakrec zawor dla wlasnego dobra. Po to on wlasnie jest tak jak i inne zabezpieczenia. Normalnie niepotrzebne, ale maja zadzialac kiedy trzeba ten jeden jedyny raz. Na zachodzie to sie nazywa chyba kultura techniczna. Trwa to 2 minuty, a jesli chcesz robic wymiane filtrow samemu nie goni cie przeciez dniowka dla oszczednosci kilku minut.
-
Przemek323c
Bardzo zdrowe podejście moim zdaniem Poradze sobie z filtrem lotnej, z ciekłej gorzej, bo nawet nie wiem jaki
Czy ktoś wie gdzie w Wawie dostane filtry? Bo allegro paranoja, filtr 5 pln a przesyłka 15
Czy ktoś wie gdzie w Wawie dostane filtry? Bo allegro paranoja, filtr 5 pln a przesyłka 15
Filtry do reduktorow sprzedaja w praktycznie kazdym motoryzacyjnym, wystarczy znac typ.
-
Przemek323c
Witam,
mam mazde 6 1.8 + LPG Prins.
Przymierzam się do regeneracji reduktora (dwumembranowy), założyłem manometr przed wtryskami, żeby odczytać ciśnienie w celu ustawienia takiego samego po regeneracji. Wydaje mi się, że ciśnienie jest trochę małe, 1.2bar? Może takie być? Jak było cieplej dość mocno szarpał, jak zrobiło się zimno około 0stopni zaczął dobrze jeżdzić.
Pozdrawiam
mam mazde 6 1.8 + LPG Prins.
Przymierzam się do regeneracji reduktora (dwumembranowy), założyłem manometr przed wtryskami, żeby odczytać ciśnienie w celu ustawienia takiego samego po regeneracji. Wydaje mi się, że ciśnienie jest trochę małe, 1.2bar? Może takie być? Jak było cieplej dość mocno szarpał, jak zrobiło się zimno około 0stopni zaczął dobrze jeżdzić.
Pozdrawiam
- Od: 10 lip 2014, 22:05
- Posty: 94
- Skąd: Kraków/Częstochowa
- Auto: Mazda 6 1.8 benzyna (L8) + LPG Prins, 2003r.
Dlaczego w ogole chcesz go regenerowac. Prins z keihinami chodzi na stalym cisnieniu wzgledem atmosfery, kompensacja podcisnieniem jest tylko w wersji turbo reduktora.
Na kompie powinno pokazywac okolo 2-2,2 Bara, i tyle wyjsciowo sie ustawia. Pomiar w instalacji to cisnienie bezwzgledne. Atmosfera to okolo 1bar (tak sie zawsze przyjmuje), plus twoje 1,2 ponad to. Jesli mierzyles zwyklym manometrem wzgledem atmosfery (nie roznicowym) twoje cisnienie wydaje sie calkiem ok, bo wynosi wlasnie 2,2 Bara. Na upartego zmniejsz do 2.
Na kompie powinno pokazywac okolo 2-2,2 Bara, i tyle wyjsciowo sie ustawia. Pomiar w instalacji to cisnienie bezwzgledne. Atmosfera to okolo 1bar (tak sie zawsze przyjmuje), plus twoje 1,2 ponad to. Jesli mierzyles zwyklym manometrem wzgledem atmosfery (nie roznicowym) twoje cisnienie wydaje sie calkiem ok, bo wynosi wlasnie 2,2 Bara. Na upartego zmniejsz do 2.
-
Przemek323c
Witam,
chciałem go zregenerować bo silnik chodził na gazie w cały świat, miałem przeczucie, że to wina parownika. Zobaczcie co było w środku... Moje pytanie, jak to mogło w ogóle pracować???
Po zregenerowaniu nie ten silnik na gazie, równo, nie szarpie, tak jak powinno być
Prins jest naprawdę bardzo dobry, że taki zasyfiony, a i tak pracował
Pozdrawiam
chciałem go zregenerować bo silnik chodził na gazie w cały świat, miałem przeczucie, że to wina parownika. Zobaczcie co było w środku... Moje pytanie, jak to mogło w ogóle pracować???
Po zregenerowaniu nie ten silnik na gazie, równo, nie szarpie, tak jak powinno być
Prins jest naprawdę bardzo dobry, że taki zasyfiony, a i tak pracował
Pozdrawiam
- Od: 10 lip 2014, 22:05
- Posty: 94
- Skąd: Kraków/Częstochowa
- Auto: Mazda 6 1.8 benzyna (L8) + LPG Prins, 2003r.
To nie jest jeszcze duzo syfu. Uroki polskiego gazu. Dobrze ze udalo sie naprawic samemu.
-
Przemek323c
To jest syf po stronie płynu chłodniczego, po stronie gazu była taka brązowa maź, i nawet nie było jej tak dużo. Mam nadzieje, że będzie już ok Ewentualnie mogę jeszcze dać wtryski do wyczyszczenia, ale póki co pojeżdżę trochę i zobaczę jaka jest różnica w jeździe oraz spalaniu.
- Od: 10 lip 2014, 22:05
- Posty: 94
- Skąd: Kraków/Częstochowa
- Auto: Mazda 6 1.8 benzyna (L8) + LPG Prins, 2003r.
Witam , mam zamiar wymienić filtr fazy lotnej w instalacji brc sequent 24 i mam pytanie czy muszę potem podjechać na jakąś regulację do gazownika czy wszystko będzie okej ?
Drugie pytanie czy w tej instalacji jest filtr fazy ciekłej ? bo z tego co czytam to nie ma.
Drugie pytanie czy w tej instalacji jest filtr fazy ciekłej ? bo z tego co czytam to nie ma.
- Od: 25 wrz 2013, 22:16
- Posty: 37
- Skąd: Gdańsk
Mazz napisał(a):Drugie pytanie czy w tej instalacji jest filtr fazy ciekłej ? bo z tego co czytam to nie ma.
Jest w elektrozaworze.
Mazz napisał(a): czy muszę potem podjechać na jakąś regulację do gazownika czy wszystko będzie okej ?
Nie powinno nic dziwnego sie wydarzyc. Pamietaj tylko o szczelnosci polaczen.
-
Przemek323c
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości