Mazda3 2.0 – Szarpanie (160/180km/h) / wibracje na postoju.

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez sebastian007_26 » 19 kwi 2014, 00:55

również silnik wibruje na benzynie po rozgrzaniu jest to wyczywalne w środku natomiast obroty w miejscu, co do jazdy na gazie powyżej 150/160 szarpie dość często gdy mocno chce przyspieszyć jakby na 1,2 sekunde traci moc i potem juz normalnei przyspiesza pozdrawiam isntalacja brc byłem na przeglądzie a gazownik powiedział że to nie od gazu tylko zaworów potrzeba regulacji ale chyba ten model ma automatyvzna regulacje
Ostatnio edytowano 2 sty 2015, 10:18 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 lut 2014, 01:01
Posty: 12
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 , 2.0 + lpg, 2006

Postprzez roccomistrz » 20 kwi 2014, 00:16

wymień jakie graty masz wstawione od LPG.

co do wibracji temat byl poruszany – poduszka.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2010, 22:08
Posty: 189 (0/1)
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 GE FS '92

Nissan Primera P10 GA16DE '94

Postprzez um1976 » 22 kwi 2014, 17:06

może brakować gazu powinno przełączyć na benzynę automatycznie i jeżeli do 160 jest ok to raczej poduszka nie -choć można ją obejrzeć
dobry gazownik któremu się chce powinien ustawić wolne obr bez drgawek a przy większych prędkościach nie tylko tobie dostaje czkawki tzw zubożenie gazu
moja też ok 180 nie daje rady na gazie choć nie zawsze ale w zamian za to mniej pali(chyba)
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 28 kwi 2013, 08:21
Posty: 7
Auto: mazda 3 sedan
2.0 benzyna+gaz
2006 r

Postprzez rafik256 » 22 kwi 2014, 19:17

tylko żeby ta oszczędność w spalaniu gazu nie wyszła bokiem.. jak będzie za ubogo to temperatura spalania wyższa i w najlepszym wypadku wypali zawory.
Co do waszych problemach przy duzych prędkościach to ostatnio trochę pogoniłem mają mazdę na lpg i 200 idzie bez żadnego zająknięcia. Żadnego szarpania dławienia czy opóźnienia. Mało tego w czasie jazdy kilka razy przełączałem pomiędzy lpg a benzyną i nie dało się wyczuć żadnej różnicy. Jeżeli u was na lpg nie jedzie jak na benzynie to wypadałoby poprawić instalację czy jej ustawienia.
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2013, 18:39
Posty: 149 (1/12)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BK – 2.0 LF
sedan, 2008 rok

Postprzez sebastian007_26 » 22 kwi 2014, 22:21

no tak dziwnie wibruje tak samo na lpg czy benz natomiast podczas jazdy przerywa tylko na gazie a gazownik powiedział że trzeba wyregulować wtryski przeciez one są automatyczne wiec niewiem.. co do gazu założone mam

– lubryfikant

-kit sequent 24 brc 100-120kw

-wielozawór brc 204/30 01

-zbiornik stako

filtr FJ1

cos takiego napisane,

a co do świec to może kupić takie do lpg czy zwykłe?>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 lut 2014, 01:01
Posty: 12
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 , 2.0 + lpg, 2006

Postprzez t34567 » 23 kwi 2014, 11:45

Normalne, zwykłe świece, takie jak mają być do twojego silnika. Możliwe że trzeba bedzie zmniejszyć przerwy na świecach – u mnie trzeba było na 0.9mm, zdaje się. Jak zapłony ci nie wypadają to świec nie ma sensu zmieniać, jeśli są w dobrym stanie. Ja wymieniłem bo wypadały na zimnym, pozatym nie mam pojęciaile poprzedni właściciel na nich jeździł.

Szarpie Ci przy duzych predkosciach, bo instalka LPG nie wyrabia i co jakiś czas przerzuca na benzynę. Pokaż zdjęcia spod maski jak to jest zamontowane, bo znając życie jest wrzucone pod maske jak 99% instalek BRC.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:04
Posty: 324 (1/6)
Skąd: Stary Sącz
Auto: Mazda 6 Sedan 2.0 Pb 2006 147KM STAG 300 Premium/Hana/ACR01

Postprzez sebastian007_26 » 24 kwi 2014, 00:10

zdjecie

Dopisano 24 kwi 2014, 00:22:

czyli moze podjechać do innego lepszego gazownika bo tamci z brc wzieli 180 za przegląd i badziewie zrobili jakis filtr wymienili...
Załączniki
SAM_0099.JPG
trzymaj foto
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 lut 2014, 01:01
Posty: 12
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 , 2.0 + lpg, 2006

Postprzez t34567 » 24 kwi 2014, 11:26

Jeśli jest to wystrojone tak jak jest założone, to nic dziwnego że szarpie <oczy> Jaki przebieg ma ta instalacja? dopiero co założyłeś czy jak?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:04
Posty: 324 (1/6)
Skąd: Stary Sącz
Auto: Mazda 6 Sedan 2.0 Pb 2006 147KM STAG 300 Premium/Hana/ACR01

Postprzez sebastian007_26 » 24 kwi 2014, 16:00

wiesz co kupiłem juz z instalacja teraz ma chyba ponad rok czasu przejechane ma z 20,25 tys na gazie...

i co da się coś zrobić???
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 lut 2014, 01:01
Posty: 12
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 , 2.0 + lpg, 2006

Postprzez rafik256 » 24 kwi 2014, 16:26

no fakt drut jakich wiele... Listwę to do bagażnika powinien jeszcze puścić. Węże od wtrysków powinny być króciutkie u mnie mają po 3-4 cm a tu... No i wtedy wtryski pojedyncze.
jedź gdzieś niech Ci to ktoś poprawi. Listwa powinna się zmieścić pod pokrywą silnika no i wtedy węże da się mocno skrócić. Tak jak teraz to o precyzji i dobrym strojeniu można zapomnieć.
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2013, 18:39
Posty: 149 (1/12)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BK – 2.0 LF
sedan, 2008 rok

Postprzez sebastian007_26 » 24 kwi 2014, 16:32

ok, podjade do gazownika i zobacze co da się z tym zrobić... ale niewiem czy jechać do firmy czy takiego pojedyńczego gościa co sam sobie robi? jak ktos z łodzi dobrego gazownika zna niech poda
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 lut 2014, 01:01
Posty: 12
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 , 2.0 + lpg, 2006

Postprzez rafik256 » 24 kwi 2014, 20:42

Moja instalacja: Stag Qbox, reduktor KME Silver i wtryski Hana 2001 Gold. Z zewnątrz wygląda to tak:
P.S. Świece mam DENSO irydowe z przerwą 1,1 mm ( oryginał 1,3 ) i elektrodą średnicy 0,4 mm.
Załączniki
20140424_192303.jpg
20140424_192221.jpg
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2013, 18:39
Posty: 149 (1/12)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BK – 2.0 LF
sedan, 2008 rok

Postprzez sebastian007_26 » 25 kwi 2014, 01:06

ok dzieki za foto i info podjade jutro do gazwonika brc i się spytam ile kosztuje przeróbka chyba że coś innego wymysli jescze mam rok gwarancji tego gazu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 lut 2014, 01:01
Posty: 12
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 , 2.0 + lpg, 2006

Postprzez t34567 » 25 kwi 2014, 14:13

U mnie wygląda podobnie, tylko reduktor mam pod airboxem.

Z Łodzi polecaja najbardziej ten warsztat http://kolomax.pl/ i firme FILARTECH na ul Wólczańskiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:04
Posty: 324 (1/6)
Skąd: Stary Sącz
Auto: Mazda 6 Sedan 2.0 Pb 2006 147KM STAG 300 Premium/Hana/ACR01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG