Mam nadzieje, że taki wątek nie istnieję, bo nie chciałbym czegoś zdublować.
Z racji, że od niedawna jestem posiadaczem MPV 2.0 i planuję ją zagazować,
to wolałbym skorzystać z waszych doświadczeń niż wyważać już otwarte drzwi.
Że sekwencja to wiem, ale co dalej?
Pochwalcie się co tam macie pod maską, jak działa i od kiedy lub ile przelatało.
Koszt montaż w przybliżeniu też mile widziany. Na ile się szykować?
Mam jeszcze dylemat nad umiejscowieniem zbiornika, gdyż moje auto ma fajne
miejsce pod podłogą na środku. Tu chyba znajduje się koło zapasowe w wersjach
amerykańskich.
To mój pierwszy post poza powitalnym, więc za błędy przepraszam.
Pozdrawiam.
MPV na lpg. Co jej dać?
Strona 1 z 1
Czy jest jeszcze ktoś z forumowiczów co ma mpvkę z gazem.
Ciekaw jestem jakie macie "graty" gazowe pod maską, bo sam stag tak zachwalany
to trochę mało. Jestem laikiem, ale wtryskiwacze i reduktor jakiegoś producenta
też się przydaje. Czasem warto popytać użytkowników oprócz monterów.
Proponowano mi brc, kme i staga w różnej konfiguracji.
I co z tego skoro nikt się nie chwali z użytkowników jak to jest u niego w tym
modelu auta z takim konkretnym silnikiem.
Mam też sugerowany przez polecanego specjalistę zestaw.
Jest to: TECH224, Barracuda x 4 i ACR01.
Coś ktoś o tym powie?
Pozdrawiam
Ciekaw jestem jakie macie "graty" gazowe pod maską, bo sam stag tak zachwalany
to trochę mało. Jestem laikiem, ale wtryskiwacze i reduktor jakiegoś producenta
też się przydaje. Czasem warto popytać użytkowników oprócz monterów.
Proponowano mi brc, kme i staga w różnej konfiguracji.
I co z tego skoro nikt się nie chwali z użytkowników jak to jest u niego w tym
modelu auta z takim konkretnym silnikiem.
Mam też sugerowany przez polecanego specjalistę zestaw.
Jest to: TECH224, Barracuda x 4 i ACR01.
Coś ktoś o tym powie?
Pozdrawiam
- Od: 18 mar 2014, 12:54
- Posty: 8
- Skąd: Pomorskie
- Auto: MPV 2.0 benz. 2000r.
darekm napisał(a):Jest to: TECH224, Barracuda x 4 i ACR01.
I tego sie trzymaj jesli chodzi o graty.
-
Przemek323c
No i zagazowałem auto.
"Graty" dostała te co mi wcześniej proponowano, czyli barakudy i resztę.
Spalanie na autostradzie przy prędkości ok 120km/h w granicach 11,5 l lpg.
Jechałem bez klimy bo nie było takiej potrzeby. Zobaczymy w jakim przedziale
się zamknie w terenie zabudowanym.
Teraz szybko muszę ogarnąć przepustnicę, bo widzi mi się, że chyba
jest zasyfiona. Objawy to powolne schodzenie z obrotów. Na pb i lpg tak samo.
Po przygazówce obroty spadają ładnie do 1500 i dopiero po chwili idą w dół.
Jak zejdą do ok 850-900 to czasami potrafią się same dźwignąć ponownie.
Jak znajdę przyczynę to zdam relację.
Pozdrawiam
"Graty" dostała te co mi wcześniej proponowano, czyli barakudy i resztę.
Spalanie na autostradzie przy prędkości ok 120km/h w granicach 11,5 l lpg.
Jechałem bez klimy bo nie było takiej potrzeby. Zobaczymy w jakim przedziale
się zamknie w terenie zabudowanym.
Teraz szybko muszę ogarnąć przepustnicę, bo widzi mi się, że chyba
jest zasyfiona. Objawy to powolne schodzenie z obrotów. Na pb i lpg tak samo.
Po przygazówce obroty spadają ładnie do 1500 i dopiero po chwili idą w dół.
Jak zejdą do ok 850-900 to czasami potrafią się same dźwignąć ponownie.
Jak znajdę przyczynę to zdam relację.
Pozdrawiam
- Od: 18 mar 2014, 12:54
- Posty: 8
- Skąd: Pomorskie
- Auto: MPV 2.0 benz. 2000r.
A jaki duży zbiornik wchodzi pod auto? Planuję założyć Kme Novo (bez plusa), jak to wyszło dam znać ;–)
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Dawno mnie tu nie było, więc stąd braki w odpowiedzi.
Zbiornik u mnie to Bormech 50 litrów o średnicy 600.
Pierwsze tankowania były mizerne bo tylko 34l. Po podgięciu pływaka jest to 45l.
Koło zapasowe ( specjalnie kupiłem dojazdówkę ) mam umieszczone pod autem
w jego środkowej części. Taka oryginalna wnęka jak w wersji amerykańskiej tylko mocowanie trzeba było sobie samemu zrobić.
Zbiornik u mnie to Bormech 50 litrów o średnicy 600.
Pierwsze tankowania były mizerne bo tylko 34l. Po podgięciu pływaka jest to 45l.
Koło zapasowe ( specjalnie kupiłem dojazdówkę ) mam umieszczone pod autem
w jego środkowej części. Taka oryginalna wnęka jak w wersji amerykańskiej tylko mocowanie trzeba było sobie samemu zrobić.
- Od: 18 mar 2014, 12:54
- Posty: 8
- Skąd: Pomorskie
- Auto: MPV 2.0 benz. 2000r.
darekm napisał(a):Koło zapasowe ( specjalnie kupiłem dojazdówkę ) mam umieszczone pod autem
w jego środkowej części. Taka oryginalna wnęka jak w wersji amerykańskiej tylko mocowanie trzeba było sobie samemu zrobić.
mam z mojej wieszak na zapas z wersji po licie cały kompletny jakby ktoś chciał mogę sprezentować , bo u mnie tam wylądował zbiornik 565x180 34L
mam wersję 6 osobową i tu jest problem mały ze zbiornikiem
Mam wersję Europejską z siedmioma niezależnymi fotelami. Butla z tyłu pod autem (sprzęt kupowałem sam i okazało się że butla o średnicy 60cm jest troszkę za duża i lekko widać ją pod zderzakiem), poj. ok. 46l, wchodzi ok. 36l stako
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości