Cześć,
Mam problem ze swoją Madzią otóż przedwczoraj zapaliła mi się kontrolka silnika(check engine) i wyczytałem na forum aby przetrzeć styki bo mogą być zaśniedziałe i tak zrobiłem po czym kontrolka zgasła i nie świeciła przez około 100km dziś niestety znów się zaświeciła pojechałem do mechanika i podpinając go pod kompa wyskoczył błąd Mieszanka zbyt uboga(blok końcowy 1). co to znaczy?
Dodatkowo zauważyłem problem na gazie np jak redukuje bieg z 2 na 3 przy np 2k obrotów jest taki huk uderzenia, na paliwie jest wszystko ok.
Instalacja gazowa to: stag 4 qbox, świece zapłonowe irydowe NGK – wymieniałem w tamtym roku.
A i przy zakończonej jeździe(spokojnej) strasznie tyka katalizator..
mieszanka zbyt uboga
Strona 1 z 1
Podpiąć i wyregulować, jak nic nie da to wtedy szukać dalej
Wysłane z mojego NEXT
Wysłane z mojego NEXT
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
grzenio89 napisał(a):Instalacja gazowa to: stag 4 qbox, świece zapłonowe irydowe NGK – wymieniałem w tamtym roku.
A reszta ?
-
Przemek323c
Przemek323c napisał(a):grzenio89 napisał(a):Instalacja gazowa to: stag 4 qbox, świece zapłonowe irydowe NGK – wymieniałem w tamtym roku.
A reszta ?
– hanna 2000
– reduktor KME
gaz został wyregulowany oraz dodatkowo zostało wgrane nowe oprogramowanie. Na razie kontrolka się nie zaświeciła.
Jednak huk/trzaśnięcie nadal jest przy zmianie biegów przy 2k obrotów.. proponowano mi zamianę świec NKG(niby się do Mazd nie nadają?) i wymianę przewodów zapłonowych.
- Od: 19 kwi 2012, 13:41
- Posty: 30
- Skąd: Gorzyce
- Auto: Mazda 6 GG 1.8
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości