STAG 300-4 Spalona Cewka i czujnik wału
Napisane: 11 gru 2013, 02:22
Witam, ostatnio miałem przygodę z autem na A4, mianowicie auto zaczęło co jakiś czas szarpać, w momencie szarpania mrugała żółta kontrolka modułu wtryskowego(dodam iż kontrolka ta bardzo długo się świeciła bo kiedyś auto odpaliło na 3 gary i została wymieniona jedna cewka z modułem ale błąd nie został wykasowany) szarpanie z przerwami trwało parę minut po czym silnik zgasł i nie odpalał.
W warsztacie mechaniki pojazdowej na komputerze pokazało jedną cewkę i czujnik pod wałem.
Po wymianie czujnika, nadal nie było iskry, więc zaniechano wymiany cewki i sugerowano któryś sterownik.
Elektromechanikowi z kolei udało się uzyskać iskrę i odpalić auto na 2 garach(2 cewki z modułami do wymiany), na chwilę obecną wiem tyle że poszedł bezpiecznik od LPG i gdzieś było/jest zwarcie na gazie i podobno przez to wszystko poszło.
Czy diagnozy są słuszne i jeśli tak to co robić?
Czy system instalacji STAG300-4 działa w taki sposób iż jeśli przełączę auto na benzynę to spokojnie mogę jechać do gazownika i szukać dalej usterki ?
Dopiero co kupiłem auto z gazem i jestem zielony w tym temacie.
Z góry dziękuję
W warsztacie mechaniki pojazdowej na komputerze pokazało jedną cewkę i czujnik pod wałem.
Po wymianie czujnika, nadal nie było iskry, więc zaniechano wymiany cewki i sugerowano któryś sterownik.
Elektromechanikowi z kolei udało się uzyskać iskrę i odpalić auto na 2 garach(2 cewki z modułami do wymiany), na chwilę obecną wiem tyle że poszedł bezpiecznik od LPG i gdzieś było/jest zwarcie na gazie i podobno przez to wszystko poszło.
Czy diagnozy są słuszne i jeśli tak to co robić?
Czy system instalacji STAG300-4 działa w taki sposób iż jeśli przełączę auto na benzynę to spokojnie mogę jechać do gazownika i szukać dalej usterki ?
Dopiero co kupiłem auto z gazem i jestem zielony w tym temacie.
Z góry dziękuję