STAG 300-4 Spalona Cewka i czujnik wału

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez hikoo » 11 gru 2013, 02:22

Witam, ostatnio miałem przygodę z autem na A4, mianowicie auto zaczęło co jakiś czas szarpać, w momencie szarpania mrugała żółta kontrolka modułu wtryskowego(dodam iż kontrolka ta bardzo długo się świeciła bo kiedyś auto odpaliło na 3 gary i została wymieniona jedna cewka z modułem ale błąd nie został wykasowany) szarpanie z przerwami trwało parę minut po czym silnik zgasł i nie odpalał.

W warsztacie mechaniki pojazdowej na komputerze pokazało jedną cewkę i czujnik pod wałem.

Po wymianie czujnika, nadal nie było iskry, więc zaniechano wymiany cewki i sugerowano któryś sterownik.

Elektromechanikowi z kolei udało się uzyskać iskrę i odpalić auto na 2 garach(2 cewki z modułami do wymiany), na chwilę obecną wiem tyle że poszedł bezpiecznik od LPG i gdzieś było/jest zwarcie na gazie i podobno przez to wszystko poszło.

Czy diagnozy są słuszne i jeśli tak to co robić?

Czy system instalacji STAG300-4 działa w taki sposób iż jeśli przełączę auto na benzynę to spokojnie mogę jechać do gazownika i szukać dalej usterki ?

Dopiero co kupiłem auto z gazem i jestem zielony w tym temacie.

Z góry dziękuję
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2013, 01:34
Posty: 89
Skąd: Będzin
Auto: Xedos 6 KF '98 +LPG

Postprzez Przemek323c » 11 gru 2013, 12:44

Jesli wyciagniesz bezpiecznik to tak jakbys nie mial instalacji o ile benzyna bedzie sprawna.
Przemek323c
 

Postprzez hikoo » 11 gru 2013, 13:10

Update, jednak był spalony główny bezpiecznik zapłonu 20A i przepalony przewód.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2013, 01:34
Posty: 89
Skąd: Będzin
Auto: Xedos 6 KF '98 +LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy LPG