Jak myślicie, czy gdy na rynku będą prawie same auta z bezpośrednim wtryskiem to czy lpg umrze Instalacje na zasadzie na "luzie", przy butowaniu i od czasu do czasu spala pb są moim zdaniem trochę bez sensu, są jeszcze instalacje wtryskujące płynny lpg przy wykorzystaniu oryginalnej pompy i wtryskiwaczy pb, ale czytałem, że ich bolączką są padające pompy w zbiorniku lpg i cena całości montażu.
Czy będziemy skazani na jazdę na PB ? Ropniaki odpadają na samym starcie (mówię o autach używanych) przez ich "skomplikowaność" naprawy kilkuletnich ropniaków potrafią sięgnąć połowę wartości całego auta. Czy może nowe instalacje wtrysku ciekłego staną się tańsze ?
Jak myślicie ?
Przyszłość LPG...
Strona 1 z 1
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Już staniały w dość widoczny sposób. Instalacja generacji V w tej chwili dla silnika 4 cylindrowego nie przekracza 4900zł. Oczywiście mówię o silnikach z klasyczną sekwencją. Są juz instalacje kolejnej generacji dla silników FSI na razie w większości są to silniki grupy VW. Wtrysk odbywa się przez wtryskiwacze benzynowe. Instalacja samochodu obsługuje mix benzyna/LPG. Cen tego typu instalacji jeszcze nie znam, czekam na wpis do ITS-u i szkolenie przez firmę Vialle. Ale nie powinno być tez jakiegoś kosmosu. Szczególnie, że te instalacje będą coraz powszechniejsze a zatem ceny wraz z masówką będą też spadały.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
Cena vialle to akurat kosmos jak na polskie warunki (8-9kzl+). Jaka ta instalacja za 4900 ? Z posrednim wtryskiem lpg ?
-
Przemek323c
niedawno na necie czytałem że AC (STAG) i BRC też coś tam zmodzili i są w fazie testów. Jak będzie zapotrzebowanie to zacznie się masówka i ceny znacznie spadną. Poczekajmy.
Jak na razie AC ma w ofercie tylko protezy wtryskujace posrednio i posilkujace sie benzyna. BRC LDI jest rozwiazane inaczej, jednak cena tez zaporowa dla przecietnego zjadacza chleba w naszej republice bananowej zwanej Polska. Lepsze to niz nic, ale to jak zakladanie kiedys 1 gen do aut na wtrysku. Niby smiga ale mozna duzo lepiej.
-
Przemek323c
Ostatnio był artykuł dość obszerny w gazecie auto świat bodajże – taka drukowana nie na necie gazeta że po zmianach vialle już nie kosztuje właśnie 8-9k tylko 4500. Zmienili podobno konstrukcje pompy co wpływało na zbiornik i jakieś inne elementy łącznie ze sterownikiem czy tam komputerem, w każdym razie układ jest podobno dzięki temu dużo prostszy w budowie i praktycznie bezawaryjny ale czas pokaze
- Od: 20 wrz 2012, 14:20
- Posty: 7
- Skąd: Poznań
- Auto: BYŁ: Mazda 6 GH 2008 2.0 Benzyna + LPG (LF-DE)
Jest Mazda 3, 2.0 Benzyna 2018
Przemek323c napisał(a):Nadzieja w polskich systemach typu agis direct.
Tak, Agis cisnął jakiś czas ten temat, ale chyba coś im nie poszło tak, jak trzeba bo poluzowali na rzecz Diesla. Także z ich strony sobie jeszcze poczekamy. Kilku producentów pracuje nad bezpośrednim wtryskiem i pewnie już w przyszłym roku będziemy coś więcej wiedzieć.
-
Tomasz83
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości