Faluja obroty od 2 do 2,5tys.

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez adrian90 » 17 wrz 2013, 20:34

Witam.
Przekopałem forum, jednak nie znalazłem podobnego problemu. Mianowicie podczas jazdy silnik wpada w taki tryb, ze pracuje normalnie do 2tys. obrotów. Gdy do dam gazu i silnik dojdzie do 2,5tys, to odcinany jest zapłon (iskra, lub dopływ paliwa – tego nie wiem) obroty spadają przy wciśniętym pedale gazu. I tak sobie spadają poniżej 2 tys. wtedy silnik znów zaczyna pracować do 2,5 tys i z powrotem obroty w dół. Gdy pedał trzymam wciśnięty, to obroty sobie falują od 2 do 2,5 tys. Gdy puszcze pedał gazu spada do prawidłowych wolnych obrotów. Tak sie dzieje podczas postoju. Oczywiście podczas jazdy objawia się to strasznym szarpaniem. Nagle odcinana jest moc, później obroty spadają. Jak spadną to moc wraca i tak w kółko. Poza tym silnik pracuje idealnie, żadnych nierówności w pracy czy innych niedogodności. Na komputerze diagnostycznym wszystko gra, sterownik gazu też gitara. Układ chłodzenia odpowietrzony. Najczęściej usterka ta występuje, gdy rozgrzany silnik postoi i odpalę go zanim zdąży ostygnąć. Usterka ta występuje na gazie. Gdy przełączam na benzynę również tak samo się dzieje. Na gazie przejechane 120tys. Reduktor, świece, kable nowe. Przepływomierz sprawny.
adrian90
 

Postprzez ASTAROTH » 23 wrz 2013, 01:40

Nie szukaj w ogóle w instalacji gazowej. W tym aucie masz elektroniczny pedał gazu?
Początkujący
 
Od: 5 sie 2013, 01:37
Posty: 4
Skąd: Poznań
Auto: MAZDA 6 2003rok 2000silnik 147moc 120000przebieg manual/sedan/LPG

Postprzez noxes » 25 wrz 2013, 22:51

No w GE na pewno nie :D
Na Pb jest dobrze?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez gazparts » 2 paź 2013, 15:23

instalacja sekwncyjna ? jak nie to przenoszę biorę się za porządki :D
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez adrian90 » 6 lis 2013, 15:14

No instalacja sekwencyjna. Przecież nic innego do mazdy się nie włoży. Odpalam zimny silnik i jeżdżę. Gasze i jeśli silnik wystygnie całkowicie, to dalej jeżdżę bez problemów. Jeśli natomiast odpalę silnik zanim całkowicie ostygnie, to usterka występuje. Temperatura otoczenia nie wpływa na to. Czy upał, czy zimno ryzyko wystąpienia to samo. Nie miałem okazji sprawdzić, czy usterka wystąpi, gdy będę jeździł tylko na benzynie od zimnego silnika. Jednak gdy na gazie usterka wystąpi, to później przełączając na benzynę nadal się pierdzieli. I na benzynie i na gazie źle się dzieje.
adrian90
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy LPG