no w sumie tez go chcialem,alewtedy jeszcze w fazie testow byl
ogólnie tez mi w Pitecu mówili żeStag ma te zubozenie i mapy takie ''uogólnione'' a Tech bardziej dokladne i lepiej sie stroi.
Jednak nie narzekam,czasem przed 4tys czuc jak sie przelacza na ta polsekwencje(delikatna zamulka)ale to rzadko i tez zalezy jak mocno mam gaz wcisniety.Reszta ok,hamownia wypluła na gazie 98hp(88seryjnie) wiec nie ma co narzekać
mazda 323 f BA 1.5 lpg zwykły czy sekwencja
1, 2
Staga tez sie da tak ustawic jesli ma isa2 i akurat masz auto gdzie isa w miare dziala, ewentualnie korygowac recznie.
-
Przemek323c
Juz wychodzi z uzycia bo teraz jest seria z obd. Ja trafilem tanio na 306 wiec sie nie wahalem ani minuty majac wczesniej dobre doswiadczenia.
-
Przemek323c
tak poza tematem, czy to zubożenie mazda występuje w każdym ZL'u ? bo ja tego nie mam, nie szarpie itp.
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
We wszystkich bj ktore widzialem do tej pory z 1,5 wychodzilo na to ze zubozenie w jakis sposob jest. Mimo tego dla mnie to jest loteria bo kazdy silnik zachowuje sie inaczej.
-
Przemek323c
Bo_Lo napisał(a):Jednak nie narzekam,czasem przed 4tys czuc jak sie przelacza na ta polsekwencje(delikatna zamulka)ale to rzadko i tez zalezy jak mocno mam gaz wcisniety.
u mnie też czasami było czuć lekkie zamułki przy wyższych obrotach, po podłączeniu kompa okazało się, że w tym momencie sonda leży, czyli zamułka spowodowana jest brakiem paliwa, stag 4 pozwala na procentowe podniesienie dawki w danym zakresie obrotów przy danym czasie wtrysku (mapa 3d), wystarczyło podnieść o parę procent, tak aby sonda "pracowała" i po problemie. Tak samo po włączeniu klimatyzacji, czasy wtrysku dla wolnych obrotów z ok 4 ms rosną do 6 ms, mimo iż mapa jest ustawiona elegancko obroty spadały do ok 500 i falowały, po dźwignięciu o ok 4% dawki dla 700 obr przy czasie 6 ms obroty unormowały się i teraz mam ok.
Idealne ustawienie lpg zajmuje dużo czasu i dużo km przejechanych, dlatego tak wiele zależy od gaziarza, a często spotykaną praktyką jest zrobienie autokorekcji i następny... dlatego robię to sam
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
No mi sie wlasnie pojawiło niedawno takie szarpniecie lekkie tuz przed 4tyr rpm,ale nie zawsze-poza tym ok.
jutro kable wn wymienię bo mam akurat. Ale mówisz że to moze byc to?
Odp. Na pw bo straszne ot tu robimy;–)
Wysłane z mojego WT19i
jutro kable wn wymienię bo mam akurat. Ale mówisz że to moze byc to?
Odp. Na pw bo straszne ot tu robimy;–)
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości