Strona 1 z 1

Prblem z reduktorem wymienic czy zregenerowac?

PostNapisane: 7 sie 2013, 14:10
przez bocian626
Witam!
Posiadam Mazde 626 gf 90km 1.8 16V z instalacja sekwencyjna firmy Elpigaz.Posiada ona reduktor Ana 04 a wtryskiwacz mam posiadam SW 4-sekcyjny Stella.Zestaw regeneracyjny kosztuje 169 zl plus przesylka(nic tanszego nie znalazlem),nie ukrywam ,ze budzet troche slabo ostatnio wyglada a chcialbym ta instalacje do konca zrobic wymienilem juz filterki i przewody a samochod dalej muli strasznie maks do 90km sie rozpedza i gasnie na biegu jalowym...Polecacie jakis nowy reduktor w rozsadnej cenie czy lepiej kupic zestaw naprawczy i go zrobic?

PostNapisane: 8 sie 2013, 08:16
przez Przemek323c
A skad wiesz ze to akurat przez reduktor ?

Re: Prblem z reduktorem wymienic czy zregenerowac?

PostNapisane: 15 sie 2013, 13:15
przez bocian626
Wyminilem filtry,weze bo byly niestrzelne...ogilrm auto chodzilp na lpg dobrze ale mialo lekki spadek mocy...z czasem zaczal nie trzymac obrotow na lpg i przy dojazdach do skrzyzowania gdy wciskalem pedal sprzegla obroty spadaly i gasl teraz to na lpg atrasznie sie meczy i ledqo co jedzie.jesli to ni reduktor to gdzie szukac problemu?

Re: Prblem z reduktorem wymienic czy zregenerowac?

PostNapisane: 15 sie 2013, 13:43
przez carsik
może to reduktor, a może wtryskiwacze, a może mapa się rozjechała i takich może być więcej zanim nie zrobisz diagnostyki instalacji. W końcu to nie jest jakiś szczególny problem podpiąć się pod komputer, po to masz złącze diagnostyczne i sprawdzić AFR. Ale możesz też po kolei wymieniać elementy i ciągle mieć problem. Jak wolisz.

Re: Prblem z reduktorem wymienic czy zregenerowac?

PostNapisane: 15 sie 2013, 14:00
przez bocian626
Pare misiexy temu bylem na diagnostyce mapa byla w porzadku ale wspomibal o wtryskach...koszt wymiany 400zl i do tego qgranie nowej mapy, tyle ze wszedzie prakrycznie naciagaja na koszta dlatego tez szykam pomocy tutaj......ale skori radzisz podjechac na diagnostyke to zrobie tak po weekendzie wtedy.

Re: Prblem z reduktorem wymienic czy zregenerowac?

PostNapisane: 15 sie 2013, 14:08
przez carsik
skoro mapa była w porządku, to skąd wiedza o wtryskach? Generalnie trochę sie to kupy nie trzyma. Na czym polegało sprawdzenie mapy?

PostNapisane: 15 sie 2013, 14:20
przez Przemek323c
Najpierw podpinka pod komputer. Jesli reduktor trzyma cisnienie pod duzym obciazeniem i wysokich obrotach to problem jest gdzie indziej.

Re: Prblem z reduktorem wymienic czy zregenerowac?

PostNapisane: 15 sie 2013, 14:38
przez bocian626
Jak mechanik go spraqdzal to wtedy jeszcze jezdzil...problem nastapil po 3miesiacach...jak bylem w ttasie jechalem na gazie z trudem doszedlem do 90 km a pod gorke jak jade to na 2biegu a i czesto yez musze przerzucic na pb...a z dwa tygodnie temu po przerzuceniu na lpg gasnie chyba ze obrotow dostanie ale ciezkp nawet z pierwszegp biegu wystartowac a po puszczeniu pedala gazu na biegu jalowym pbroty pd razu spadaja i gasnie tak samo jest po wcissnieciu sprzela podczas jazdy obroty spadaja i silnik gasnie