Witam!
Posiadam Mazde 626 gf 90km 1.8 16V z instalacja sekwencyjna firmy Elpigaz.Posiada ona reduktor Ana 04 a wtryskiwacz mam posiadam SW 4-sekcyjny Stella.Zestaw regeneracyjny kosztuje 169 zl plus przesylka(nic tanszego nie znalazlem),nie ukrywam ,ze budzet troche slabo ostatnio wyglada a chcialbym ta instalacje do konca zrobic wymienilem juz filterki i przewody a samochod dalej muli strasznie maks do 90km sie rozpedza i gasnie na biegu jalowym...Polecacie jakis nowy reduktor w rozsadnej cenie czy lepiej kupic zestaw naprawczy i go zrobic?
Prblem z reduktorem wymienic czy zregenerowac?
Strona 1 z 1
Wyminilem filtry,weze bo byly niestrzelne...ogilrm auto chodzilp na lpg dobrze ale mialo lekki spadek mocy...z czasem zaczal nie trzymac obrotow na lpg i przy dojazdach do skrzyzowania gdy wciskalem pedal sprzegla obroty spadaly i gasl teraz to na lpg atrasznie sie meczy i ledqo co jedzie.jesli to ni reduktor to gdzie szukac problemu?
Naprzód,naprzód Mazda 626.Szybciej ,szybciej jedziemy po śmierć.
może to reduktor, a może wtryskiwacze, a może mapa się rozjechała i takich może być więcej zanim nie zrobisz diagnostyki instalacji. W końcu to nie jest jakiś szczególny problem podpiąć się pod komputer, po to masz złącze diagnostyczne i sprawdzić AFR. Ale możesz też po kolei wymieniać elementy i ciągle mieć problem. Jak wolisz.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
Pare misiexy temu bylem na diagnostyce mapa byla w porzadku ale wspomibal o wtryskach...koszt wymiany 400zl i do tego qgranie nowej mapy, tyle ze wszedzie prakrycznie naciagaja na koszta dlatego tez szykam pomocy tutaj......ale skori radzisz podjechac na diagnostyke to zrobie tak po weekendzie wtedy.
Naprzód,naprzód Mazda 626.Szybciej ,szybciej jedziemy po śmierć.
skoro mapa była w porządku, to skąd wiedza o wtryskach? Generalnie trochę sie to kupy nie trzyma. Na czym polegało sprawdzenie mapy?
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
Najpierw podpinka pod komputer. Jesli reduktor trzyma cisnienie pod duzym obciazeniem i wysokich obrotach to problem jest gdzie indziej.
-
Przemek323c
Jak mechanik go spraqdzal to wtedy jeszcze jezdzil...problem nastapil po 3miesiacach...jak bylem w ttasie jechalem na gazie z trudem doszedlem do 90 km a pod gorke jak jade to na 2biegu a i czesto yez musze przerzucic na pb...a z dwa tygodnie temu po przerzuceniu na lpg gasnie chyba ze obrotow dostanie ale ciezkp nawet z pierwszegp biegu wystartowac a po puszczeniu pedala gazu na biegu jalowym pbroty pd razu spadaja i gasnie tak samo jest po wcissnieciu sprzela podczas jazdy obroty spadaja i silnik gasnie
Naprzód,naprzód Mazda 626.Szybciej ,szybciej jedziemy po śmierć.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości