Mazda 626 2000r problem z instalacją compact
1, 2
jestem juz po 1000km tescie instalacji na wtryskach AC01 i sterowniku STAG 4 plus, auto jezdzi dobrze, nie szarpie i ogolnie jestem zadowolony. Natomiast wczoraj mialem jakis dziwny stłumiony wystrzał pod masja pod czas jazdy i od tego momentu obroty na luzie nie spadaja ponizej 1100 obrotow zarówno na gazie jak i na benzynie. Moze wie lktos z was co to moze byc?
- Od: 11 gru 2012, 11:33
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 1,8 benzyna. rok 2000
Dziś wkońcu zawitała na pokładzie instalka
-Stag4+
-Reduktor Tomasetto (nie pamiętam jaki model-do 136 KM) zamontowony zamiast ACR01 (podobno przez przeoczenie
-wtryski Hana na listwie
-wielozawór Tomasetto
-Stag4+
-Reduktor Tomasetto (nie pamiętam jaki model-do 136 KM) zamontowony zamiast ACR01 (podobno przez przeoczenie
-wtryski Hana na listwie
-wielozawór Tomasetto
Regeneracja DPF........info PW
benq323 napisał(a):Reduktor Tomasetto (nie pamiętam jaki model-do 136 KM) zamontowony zamiast ACR01 (podobno przez przeoczenie
Tak tak, znam te bajki. Zaplaciles za ac a wsadzili ci alaske do 90km. Mecz zeby zmieniali bo to prawie 100 roznicy w cenie.
-
Przemek323c
Wczoraj akurat już niew miałem czasu na zabawy z wymianą na AC, ale właściciel zaproponował,że jeżeli nie będę zadowolony to na 1 przegladzie (po 1000 km) mogą mi zamienic na ACr01
Regeneracja DPF........info PW
Alaska rzadko wyrabia przy ponad 90 koniach i dynamicznej jezdzie, objawia sie to duzymi spadkami cisnienia, koniecznoscia korekty cisnieniowej, petleniem wtryskiwaczy a w skrajnych przypadkach uboga mieszanka, ac za to potrafi czesto swirowac z cisnieniem po jakims czasie ale zdarzaja sie tez sztuki dzialajace bez problemow. Jak juz ma byc z zapasem to zavoli bez paru sprezynek i bedzie w dodatku wieczny.
-
Przemek323c
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości