Mazda 626 2000r problem z instalacją compact
1, 2
witam, kilka dni temu zalożylme instlacje u kumatego gazownika, natomiast jest to tania instalacja opartan na:
parownik – Tomasetto AT-09
zawór odcinający- Tomasetto at-09
wielozawór – tomastetto
przewody elastyczne- north fighter
sterownik -Compct
wtrysk- Valtec
Proszę o informacje czy jest to straszny paździerz czy raczej powinna mi poslużyć?
DODAM ze auto szarpie przy przyspiesznianiu miedzy 2000 a 3000 obrotów.
Z góry wielkie dzieki
parownik – Tomasetto AT-09
zawór odcinający- Tomasetto at-09
wielozawór – tomastetto
przewody elastyczne- north fighter
sterownik -Compct
wtrysk- Valtec
Proszę o informacje czy jest to straszny paździerz czy raczej powinna mi poslużyć?
DODAM ze auto szarpie przy przyspiesznianiu miedzy 2000 a 3000 obrotów.
Z góry wielkie dzieki
- Od: 11 gru 2012, 11:33
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 1,8 benzyna. rok 2000
KRSteen napisał(a):witam, kilka dni temu zalożylme instlacje u kumatego gazownika,
DODAM ze auto szarpie przy przyspiesznianiu miedzy 2000 a 3000 obrotów.
1, nie znam sie na instalacjach zbytnio ale uwazam ze zestaw sredni,wszystko na jedno kopyto. ile dales??
2, Kumaty gazownik to chyba on nie jest skoro szarpie
jedz z reklamacja i na ustawienie poprawne gazu
Nie wiem co to za sterownk ale wtryski valteca to trochu lipa. Jeśli ci szarpie to znak ze zubożenia Mazdy gazownik nie ogarnia. Jedź z reklamacją.
Najgorszy shit jaki tylko sie dalo. Cienki sterownik, za slaby reduktor i najgorsze wtryskiwacze ktore trzeba kalibrowac co pare tysiecy km zeby kazdy nie dawkowal jak chcial.
-
Przemek323c
Czytaj posty wyzej. Tak naprawde to wszystko by mozna zmienic. Jesli dostales takie graty na jakie sie umawiales to raczej nic nie wywalczysz.
-
Przemek323c
KRSteen napisał(a):MAM nadzieje ze pojezdze na niej mimo ze jest to słaba instalacja. A uważacie ze bedzie to bardz uciążliwa instalacja?
Cena rowna sie jakosci i w twoim przypadku nie zdziwil bym sie jak cos za kilka tys,km wymagac bedzie wymiany czy zaczna sie problemy z jazda na lpg.
Za 2 tys mialbys instalke malina,ja jezdze juz 2 lata i tylko filtry wymieniam nic wiecej.
instalka to stag 300 plus
Do emeryckiej jazdy przy dobrym wystrojeniu zanim umra valteki powinno przez jakis czas byc ok.
-
Przemek323c
Witam, mam kolejny dylemat. Otóz do wyżej opsanej instalacj gazowej moj gazownik zapropoznował mi zalozenie nowego sterownika stag 300 oraz lepszych wtrysków. Chce za to 400zł.
Wynika to z tego ze nie jestem zadowolony z pracy tej instalacji. Robocizne mam za free.
Uważace ze powneienm zmenic wtryski i sterownk na stag 300?
Wynika to z tego ze nie jestem zadowolony z pracy tej instalacji. Robocizne mam za free.
Uważace ze powneienm zmenic wtryski i sterownk na stag 300?
- Od: 11 gru 2012, 11:33
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 1,8 benzyna. rok 2000
A jakie wtryski tym razem zaproponował? Ja polecałbym HANA pod staga działają idealnie
Co do sterownika to do 626 wydaje mi się że wystarczyłby STAG 4 – też ma zubożanie mazda ( powinno być taniej ok 100zł)
Ciekawe z drugiej strony czy mówiąc stag 300 ma na myśli już wersje ISA2
Co do sterownika to do 626 wydaje mi się że wystarczyłby STAG 4 – też ma zubożanie mazda ( powinno być taniej ok 100zł)
Ciekawe z drugiej strony czy mówiąc stag 300 ma na myśli już wersje ISA2
- Od: 12 wrz 2012, 20:22
- Posty: 285 (1/2)
- Skąd: Warszawa/Legionowo
- Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM
KRSteen napisał(a):Uważace ze powneienm zmenic wtryski i sterownk
zdecydowanie tak uważamy 400 zł to nie majątek ale za to o ile spokojniejsza jazda....
Za 400 zl za sterownik nie spodziewalbym sie szalu chyba ze wsadzi ci uzywki. ISA jest kompletnie zbedna.
-
Przemek323c
Juz wiem ze wymieni m calą wiązke, wstawi nowy steriwnik STAG 4Plus, oraz wtryski AC W01. Wiem, ze uwazacie ze bedzie to duzo lepsza konfiguracja, ale czy moze cos jeszcze w mojej instalacji powinien przy tej okazji zmienic? wielkie dzieki za wszelaka pomoc
- Od: 11 gru 2012, 11:33
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 1,8 benzyna. rok 2000
Moga byc np w zlych miejscach. Ogolnie to duzo mozna zepsuc w samym montazu niezaleznie od gratow niestety szklanej kuli do wrozenia nie mamy.
-
Przemek323c
podłącze się do tematu co może być nie tak ? ze 3 -4 miesiące temu auto na gazie zaczynało mi szarpać tak około 2,5 tyś obrotów wymieniłem świece i nic , potem wymieniłem kable i szarpania ustały ale taraz znowu zaczyna szarpać czyżby kable się już skończyły ? kable i świece NGK
Moze byc duzo powodow. Skoro ustalo po wymiane kabli to sprobuj zmniejszyc przerwe na swiecy. Najepiej jednak jakby sie podlaczyc i zrzucic loga kiedy szarpie. wtedy czesto widac jak na dloni co sie dzieje.
-
Przemek323c
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości