Mazda 626 2000r problem z instalacją compact

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez KRSteen » 4 sie 2013, 09:38

witam, kilka dni temu zalożylme instlacje u kumatego gazownika, natomiast jest to tania instalacja opartan na:
parownik – Tomasetto AT-09
zawór odcinający- Tomasetto at-09
wielozawór – tomastetto
przewody elastyczne- north fighter
sterownik -Compct
wtrysk- Valtec
Proszę o informacje czy jest to straszny paździerz czy raczej powinna mi poslużyć?
DODAM ze auto szarpie przy przyspiesznianiu miedzy 2000 a 3000 obrotów.
Z góry wielkie dzieki
Początkujący
 
Od: 11 gru 2012, 10:33
Posty: 17
Auto: Mazda 626 1,8 benzyna. rok 2000

Postprzez mark.87 » 4 sie 2013, 21:02

KRSteen napisał(a):witam, kilka dni temu zalożylme instlacje u kumatego gazownika,
DODAM ze auto szarpie przy przyspiesznianiu miedzy 2000 a 3000 obrotów.

1, nie znam sie na instalacjach zbytnio ale uwazam ze zestaw sredni,wszystko na jedno kopyto. ile dales??
2, Kumaty gazownik to chyba on nie jest skoro szarpie
jedz z reklamacja i na ustawienie poprawne gazu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 18:21
Posty: 814 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez lucxxx » 4 sie 2013, 22:00

Nie wiem co to za sterownk ale wtryski valteca to trochu lipa. Jeśli ci szarpie to znak ze zubożenia Mazdy gazownik nie ogarnia. Jedź z reklamacją.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2012, 11:20
Posty: 190 (14/14)
Skąd: Krosno
Auto: Reno Laguna 2010, 2.0 dCi, 150 KM/
była Mazda Premacy Sportive 2002, 2.0 131 KM, LPG

Postprzez Przemek323c » 5 sie 2013, 09:43

Najgorszy shit jaki tylko sie dalo. Cienki sterownik, za slaby reduktor i najgorsze wtryskiwacze ktore trzeba kalibrowac co pare tysiecy km zeby kazdy nie dawkowal jak chcial.
Przemek323c
 

Postprzez cob_ra » 6 sie 2013, 17:03

Jak poprzednicy, + od siebie dodam, że nie od tej strony zacząłeś, najpierw pytania potem instalka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2006, 15:18
Posty: 724 (2/4)
Skąd: skierniewice
Auto: Była 323c
Honda Accord VI 1,8
Honda Accord VIII 2.0

Postprzez KRSteen » 7 sie 2013, 14:49

byłem na ponownym ustawieniu, idealnie nie jest ale da sie jeżdzic
A czy uwazacie ze powinienem cos w tej instalacji zmienic i czy jeszcze jest taka opcja?
Początkujący
 
Od: 11 gru 2012, 10:33
Posty: 17
Auto: Mazda 626 1,8 benzyna. rok 2000

Postprzez Przemek323c » 7 sie 2013, 16:59

Czytaj posty wyzej. Tak naprawde to wszystko by mozna zmienic. Jesli dostales takie graty na jakie sie umawiales to raczej nic nie wywalczysz.
Przemek323c
 

Postprzez KRSteen » 7 sie 2013, 17:17

MAM nadzieje ze pojezdze na niej mimo ze jest to słaba instalacja. A uważacie ze bedzie to bardz uciążliwa instalacja?
Początkujący
 
Od: 11 gru 2012, 10:33
Posty: 17
Auto: Mazda 626 1,8 benzyna. rok 2000

Postprzez mark.87 » 7 sie 2013, 19:33

KRSteen napisał(a):MAM nadzieje ze pojezdze na niej mimo ze jest to słaba instalacja. A uważacie ze bedzie to bardz uciążliwa instalacja?

Cena rowna sie jakosci i w twoim przypadku nie zdziwil bym sie jak cos za kilka tys,km wymagac bedzie wymiany czy zaczna sie problemy z jazda na lpg.
Za 2 tys mialbys instalke malina,ja jezdze juz 2 lata i tylko filtry wymieniam nic wiecej.
instalka to stag 300 plus
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 18:21
Posty: 814 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez Przemek323c » 7 sie 2013, 22:20

Do emeryckiej jazdy przy dobrym wystrojeniu zanim umra valteki powinno przez jakis czas byc ok.
Przemek323c
 

Postprzez KRSteen » 12 sie 2013, 20:50

Witam, mam kolejny dylemat. Otóz do wyżej opsanej instalacj gazowej moj gazownik zapropoznował mi zalozenie nowego sterownika stag 300 oraz lepszych wtrysków. Chce za to 400zł.
Wynika to z tego ze nie jestem zadowolony z pracy tej instalacji. Robocizne mam za free.
Uważace ze powneienm zmenic wtryski i sterownk na stag 300?
Początkujący
 
Od: 11 gru 2012, 10:33
Posty: 17
Auto: Mazda 626 1,8 benzyna. rok 2000

Postprzez blaze007 » 12 sie 2013, 22:00

A jakie wtryski tym razem zaproponował? Ja polecałbym HANA pod staga działają idealnie ;)
Co do sterownika to do 626 wydaje mi się że wystarczyłby STAG 4 – też ma zubożanie mazda ( powinno być taniej ok 100zł)
Ciekawe z drugiej strony czy mówiąc stag 300 ma na myśli już wersje ISA2
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2012, 19:22
Posty: 285 (1/2)
Skąd: Warszawa/Legionowo
Auto: Mazda 3 BK LF 2007 2.0 150KM!
ciut wcześniej
MAZDA 323F BG 1991 1.6 88KM

Postprzez lucxxx » 13 sie 2013, 06:54

KRSteen napisał(a):Uważace ze powneienm zmenic wtryski i sterownk


zdecydowanie tak uważamy ;) 400 zł to nie majątek ale za to o ile spokojniejsza jazda....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2012, 11:20
Posty: 190 (14/14)
Skąd: Krosno
Auto: Reno Laguna 2010, 2.0 dCi, 150 KM/
była Mazda Premacy Sportive 2002, 2.0 131 KM, LPG

Postprzez Przemek323c » 13 sie 2013, 07:05

Za 400 zl za sterownik nie spodziewalbym sie szalu chyba ze wsadzi ci uzywki. ISA jest kompletnie zbedna.
Przemek323c
 

Postprzez KRSteen » 17 sie 2013, 09:17

Juz wiem ze wymieni m calą wiązke, wstawi nowy steriwnik STAG 4Plus, oraz wtryski AC W01. Wiem, ze uwazacie ze bedzie to duzo lepsza konfiguracja, ale czy moze cos jeszcze w mojej instalacji powinien przy tej okazji zmienic? wielkie dzieki za wszelaka pomoc
Początkujący
 
Od: 11 gru 2012, 10:33
Posty: 17
Auto: Mazda 626 1,8 benzyna. rok 2000

Postprzez Przemek323c » 17 sie 2013, 09:23

Nie wiemy jak wygladaja np nawierty.
Przemek323c
 

Postprzez KRSteen » 18 sie 2013, 14:08

A co moze byc nie w porządku z nawiertamii <co?> ?
Początkujący
 
Od: 11 gru 2012, 10:33
Posty: 17
Auto: Mazda 626 1,8 benzyna. rok 2000

Postprzez Przemek323c » 18 sie 2013, 17:56

Moga byc np w zlych miejscach. Ogolnie to duzo mozna zepsuc w samym montazu niezaleznie od gratow niestety szklanej kuli do wrozenia nie mamy.
Przemek323c
 

Postprzez mick » 26 sie 2013, 12:39

podłącze się do tematu co może być nie tak ? ze 3 -4 miesiące temu auto na gazie zaczynało mi szarpać tak około 2,5 tyś obrotów wymieniłem świece i nic , potem wymieniłem kable i szarpania ustały ale taraz znowu zaczyna szarpać czyżby kable się już skończyły ? kable i świece NGK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:43
Posty: 295 (2/0)
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 6 2,2 185Hp, 2009r.
Mazda 6 2,3 166Hp, 2003r.

Postprzez Przemek323c » 26 sie 2013, 12:46

Moze byc duzo powodow. Skoro ustalo po wymiane kabli to sprobuj zmniejszyc przerwe na swiecy. Najepiej jednak jakby sie podlaczyc i zrzucic loga kiedy szarpie. wtedy czesto widac jak na dloni co sie dzieje.
Przemek323c
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy LPG